Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 24 Guests are viewing this topic.

rocklee

si cateva imagini cu asfaltul de la nodul ilia .....





















Powered by API/PUM imgur uploader

BoGDaN

Mulțumim băieților pentru filmări și poze, ar fi bine sa ne vedem intr-o zi.
Alin și rocklee păstrează vie Nostalgia anilor 2012-2013 când bogdymol ne încânta cu fotografii zilnice de pe A1 in partea de vest din al sau Chevrolet Aveo, iar eurocopter zbura temerar  :-))) așa cum rocklee a făcut celebrul Loganul, iar Alin drona!
A avansat mult UMB, părerea mea ca in vara se va da drumul!
Bravo

alinuttt

Oare au betonat ancorele deasupra zidului de sprijin pt torcretare? La cum arată betonul pe terase, nu cred că-l lasă așa suspendat în aer pe alocuri fără torcretare... Voi ce părere aveți?

pasadia

Pe A3, lotul Bechtel, in zona carierei Sandulest, cred ca e vizibil modelul de inspiratie al celor de la UMB:

Transylvania Motorway
https://maps.app.goo.gl/JtTyg

stangabriel

#45724
Super filmari si poze.

Eu la Soimus vad asa :

Terasele betonate nu sunt armate,  toarna betonul peste plasa de pe marginea terasei.
Folosesc pentru umplutura pamantul scos din deal, partea spre Bejan, pentru zonele mai late.
Un excavator mai mare , cel portocaliu, min 6.24.
Separa terasele, intrerup legaturile . De ce nu se lasa legaturile folosite acum de utilaje ?

Cum cat urca, cu atat lucrarile vor merge mai repede spre varful piramidei de umplutura . Daca nu betoneaza rapid, o ploaie torentiale spala tot.  Presupun ca inca nu se stie cum se va efectua evacuarea apelor pluviale.

germanul2012

#45725
Multe, multe mulțumiri pentru AlinC si rocklee pentru perseverența de care dau dovadă în a ne ține la zi cu lucrările de pe sectoarele de autostrăzi aflate în lucru.

Termenul de finalizare pe Deva-Lugoj (fără Holdea-Margina) se apropie cu pași repezi, fapt ce va produce multă bucurie pentru conducătorii auto care circulă frecvent pe ruta Romania-vestul Europei. O să rămână însă și un ciot care ne va măcina nervii încă câțiva ani buni de acuma încolo: HOLDEA-MARGINA.

De câte ori am încercat să deschid subiectul cu această porțiune de drum am luat doar minusuri, ba unii încercau chiar să laude acel segment de drum precum că ar fi destul de bun și nu necesită chiar așa mare atenție. Ei bine, eu vă asigur că (dacă nu se va deștepta nimeni din CNAIR nici în ceasul al 12-lea) în următorii ani va fi de râsul plânsul traficul din zona respectivă.

,,Marii și iluștrii" noștrii politicieni și guvernanți care dau ordonanțe de urgență pe banda rulantă ar face (măcar o dată în viața lor) un lucru pozitiv pentru țară dând o ordonanță de reabilitare urgentă si lărgire a tronsonului respectiv, lucru ce s-ar putea definitiva chiar înainte de deschiderea loturilor 3 și 4 din Deva-Lugoj dar, probabil eu și alții ca mine vom lua minusuri iar trântorii care țin ,,hățurile" țării vor merge nestingheriți înainte spre înbuibarea proprie și vor continua desconsiderarea societații de votanți neștiutori.

Earthchild

Au sapat tot varful dealului in 6 luni.

iunie 2018

martie 2019


Fara Ionita, era de mult gata nodul asta.

Ionut

Fara API era reziliat. Cu plăcere.
Si tot fără API/comunitatea PUM era muzeu.

cristi5

#45728
Intrebare concreta: sunt tunelurile (si viaductele) Holdea-Margina cuprinse in indicatorii tehnico-economici actuali ai LD2E sau nu?

Daca bine imi amintesc, breteaua si giratia Holdea au fost adaugate in indicatori anul trecut, inainte de licitarea lor (desi giratia era gara deja). Pana nu vedem tunelurile in indicatori, nu putem fi siguri ca vreun guvern le va lansa.

Quote from: germanul2012 on March 29, 2019, 10:53:05 AM
De câte ori am încercat să deschid subiectul cu această porțiune de drum am luat doar minusuri, ba unii încercau chiar să laude acel segment de drum precum că ar fi destul de bun și nu necesită chiar așa mare atenție.

Fireste ca toti vrem sa se faca Holdea-Margina, macar pe un fir pt inceput. De exemplu faptul ca eu spun ca acolo nu e trafic mai mult de o banda pe sens, nu inseamna ca nu vreau sa se faca A, care e mult mai sigur decat orice DN. Spun doar ca (de ex) presiunea traficului nu va fi un argument. Siguranta da.

Dar tot noi (care vrem A acolo) am intuit inca din 2015 cand am cerut descarcarea Holdea ca va fi foarte greu pe Holdea-Margina. De-aia am cerut-o, ca stiam ca atata pot MT si CNAIR. Si uite cata dreptate am avut. Din pacate prea multa... Nici macar nu au lansat o licitatie, la 3 ani de la acordul de mediu!

Cand am vorbit despre Holdea in iulie 2015 eu credeam ca singura (mare) dificultate va fi ca tehnic sunt tuneluri, si ca tunelul rutier e un mister in practica CNAIR si a bransei CFDP romanesti, si deci va dura mult lansarea si desfasurarea proiectului.

In loc de asta au aparut alte rahaturi care tin proiectul pe loc:
- tendinta de a nu respecta ce s-a hotarat deja, gen "noi suntem mai destepti, facem debleu", drumuri la Bruxelles (Cuc) ca apoi tot la tunel sa se ajunga... desi nu putem fi niciodata siguri, Cuc e razbunator, vezi si recentele prevederi pt "proiecte de interes national", poate asta e unul din ele? cu debleu??
- faptul ca contractul initial nu prevedea tunel (deci ambii semnatari stiau ca contractul nu poate fi indeplinit!!). Pentru un functionar la achizitii in CNAIR, asta e un blocaj maxim (nu o spun ca scuza ci ca pe intelegerea situatiei). Daca ne gandim ca pt breteaua si giratia de la Holdea a trebuit o licitatie de forma, cu un singur ofertant, cum va fi aici pt 4 tuburi de tunel??
- starea juridica neclara a rezilierii cu Salini are iarasi un potential urias de blocaj la nivelul functionarilor "timpul trece, leafa merge"

Daca peste toate aspectele politic-functionaresti mai nimerim si un constructor in semi-faliment sau pur si simplu neinteresat de finalizare, putem sa punem cruce tronsonului.


Ionut

Noile proiecte... pregatiti-va pentru dansul de pe Sibiu-Pitesti.




API pe Facebook

Acum câteva zile vă arătam cum Guvernul, Ministerul Transporturilor și CNAIR își maschează incompetența și manipulează dând vina pe email-uri trimise de oameni nemulțumiți care ar fi "contestat" acordul de mediu al Autostrăzii Sibiu-Pitești: http://bit.ly/2CJiNKl.

Astăzi avem un exemplu concret de blocaj care nu permite semnarea contractului pe tronsonul Sibiu-Boița. Segmentul a fost scos la licitație în 11.07.2017, câștigătorul a fost anunțat în 06.03.2019 (compania austriacă Porr) și a fost depusă o contestație care ulterior a fost retrasă.

În mod normal contractul ar trebui parafat în cel mai scurt timp dar, surpriză, nu se poate! De ce? În procedura de achiziție publică este stipulată o condiție care prevede că nu se poate semna contractul până când nu se actualizează indicatorii tehnico-economici ai investiției.

Am anticipat problema încă de la începutul anului: http://bit.ly/2uvrraK. Spuneam pe 14.01.2019 despre Secțiunile 1 și 5: "Ca să fie deblocate, este necesară și adoptarea Hotărârii de Guvern de modificare a indicatorilor tehnico-economici." Evident, nu s-a întâmplat nimic!

Abia marți, 26.03.2019, Ministerul Transporturilor a publicat proiectul de Hotărâre de Guvern pentru actualizarea indicatorilor. Cu alte cuvinte, mai durează. Unde vă grăbiți?!

Ageamiii nu-și vor recunoaște neputința ori lipsa de planificare și viziune. În schimb, vor căuta de fiecare dată să dea vina pe altcineva, să inventeze dușmani imaginari și să construiască povești cu urși, lilieci și conspirații cu state paralele și oculte mondiale.


voicul

Deci din 26.03, parca in 15 zile apare in MO si abia dupa aia se poate semna, deci cam in vreo 2 saptamani de acum.
E corect sau poate dura chiar mai mult? (intreb teoretic de cel mai rapid moment cand ar putea fi semnat PISI1, ca CNAIR oricum face ce vrea, cum vrea, cand vrea)

horatiu.cosma

Din experiența mea din 2016, dacă se apasă pe pedală până la fund și chiar e dorință din partea Guvernului, săptămâna viitoare e în MO. Apoi mai durează puțin până trimite Porr ceva documente premergătoare semnării contractului, dar nu ar trebui să dureze mult partea asta. Problema e că nu prea cred că o să apese Guvernul pe accelerație, că urmează vacanța de Paști și trebuie pregătit cozonacul.

NGC

Regret sa va dezamagesc, dar situatia nu e chiar asa.

26.03.2019: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind reaprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiţii "Autostrada Sibiu-Piteşti""

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2358-hg26032019drtac

Asta e proiectul. Deocamdata e doar proiect de HG si e in dezbatere publica pana in 08.04.2019, deci nici vorba de publicare in MO saptamana viitoare.