Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 29 Guests are viewing this topic.

paulmare

pai direct cu mocheta de aia de plastic imitatiede iarba poate era mai bine, gresiile alea sunt tare friabile si vin la vale si singure doar din cauza propriei greutati fara sa le ma apese o placa de beton

dorum

cand vad terasele alea betonate, in unele locuri cu marginea betonului peste partea inclinata, ma candesc ca probabil vor torcreta... asta-i impresia mea...


adiarc

Constructii Sa este o firma de doi bani in Sibiu.Absolut toate...toate contractele pe care le-au avut si le au in prezent ( de ex reabilitarea Stadionului Municipal  Sibiu ),au termene depășite.....lucreaza incet si prost...vai de steaua noastră sa castige ei...sper ca instanta sa NU le dea dreptate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

E un motiv serios asta sa duca la anularea castigatorului?

Mie imi pare ca doar o sa se traga de timp si cam atat.

cristi5

e o realitate paralela, constructorii romani nu fac contestatii

rocklee

buna seare ..am fost astazi pana la dealul cu lilieci ....sa vad in ce stadiu este sapatura din deal ...am si ceva poze ...doar cateva

pe partea dinspre mintia  a viaductului Bejan ...se pregatesc scurgerile ..si terenul pentru turnarea balastului stabilizat

















Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


BoGDaN

Quote from: FRS on March 19, 2019, 07:37:10 PM
S-a contestat castigatorul pentru lotul 1 Sibiu - Pitesti:


Și cine a contestat?! O firma care nu a construit niciodată un drum! Cum au fost lăsați sa participe la licitații ăștia?! Vedeți pe google ce rating au!

dr4qul4

Au contestat pentru ca au dreptul sa o faca. E vina CNAIR-ului pentru ca nu organizeaza licitatiile atat de bine incat sa nu existe motive de contestare si a MT pentru ca nu reuseste sa gaseasca formula legislativa prin care sa impiedice contestatiile absurde.
Le dau eu o idee....sa faca o lsita cu firmele care contesta fara motiv. La 3 contestatii respinse de CNSC (si neintoarse de CAB daca se merge mai departe), firma aceea sa nu mai poata participa la licitatii tip de 2 ani? 3 ani?
Dar asta ar functiona doar daca majoritatea contestatiilor ar fi respinse. Ceea ce nu e cazul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

De cele mai multe ori retorica CNAIR și MT cu contestatarii de meserie e o mare prostie și maschează incompetența lor în a gestiona profesionist documentația de licitație și procedura de licitație în sine. Dar de data asta le dau dreptate. Contestație mai slabă și mai fără motive nu am văzut de când citesc contestații.

Sunt două direcții în contestație:

1. Porr are ceva certificat negativ de la DRDP-uri pentru ceva contracte de întreținere. Pică instant, cineva poate fi descalificat dacă în trecut nu și-a îndeplinit obligațiile contractuale și a rezultat o reziliere sau daune financiare. Nu e cazul.

2. Oferta Porr prezintă un preț neobișnuit de scăzut. Nu se prezintă niciun argument.

Construcții SA a cerut acces la oferta Porr. Asta e singura lor șansă, adică să li se accepte asta și să găsească ceva pe acolo în neregulă.

NGC

#45641
Quote from: florin74 on March 19, 2019, 10:53:27 AM
Quote from: NGC on March 09, 2019, 11:07:54 AM
PiSi 1
Le-a luat 2 zile, dar pana la urma ieri au incheiat oficial etapa de evaluare financiara. Asteptam contestatiile. ;)

Vrabiutele zic ca o contestatie a ajuns la CNSC.

Nu am apucat sa intru zilele astea pe forum sa va zic de contestatia CONSTRUCTII SA.

Vad ca exact acum a explicat si Horatiu.

Duduia asta de la fituica de casa a CNAIR, nici cu documentul in fata nu e in stare sa scrie un articol cum trebuie. Sau vaneaza doar senzationalul si cauta sa genereze trafic pentru site? :o

Principala obiectie a celor de la CONSTRUCTII se refera la documentele care atesta ca PORR nu a indeplinit corespunzator niste contracte.

Practic ei incearca acum sa foloseasca exact chestia asta pe care CNAIR a folosit-o de cateva ori anul trecut.

Quote from: NGC on January 10, 2018, 12:14:39 AM
"Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350"

Wow! Am trait sa o vad si pe asta!

CNAIR a atins un nou nivel de "competenta" si incearca sa descalifice 2 ofertanti in baza unor documente emise de alte autoritati contractante! :lol:

Este vorba despre asocierile conduse de COPISA, respeciv DELTA ACM '93.

Mai precis, i-au descalificat deocamdata in baza art. 167 alin. (1) lit. g) si h).

Ar fi minunat daca pe viitor ati pune pe forum direct partea pe care o considerati relevanta din articolele de pe economica, pentru ca sa nu trebuiasca dat click pe link, care sa le aduca trafic si venit. ;)

NGC

#45642
Quote from: horatiu.cosma on March 19, 2019, 11:01:13 PM
1. Porr are ceva certificat negativ de la DRDP-uri pentru ceva contracte de întreținere. Pică instant, cineva poate fi descalificat dacă în trecut nu și-a îndeplinit obligațiile contractuale și a rezultat o reziliere sau daune financiare. Nu e cazul.

De data asta nu iti dau dreptate. Legea 98 / 2016 prevede expres ca in unele situatii ofertantii pot fi descalificati daca nu si-au indeplinit cum trebuie contractele.

Nu citez acum toate cazurile, dar le reiau pe cele pe care le-a invocat CNAIR anul trecut la "Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350".

Quote from: NGC on January 10, 2018, 12:14:39 AM
[
Quote
Art. 167

(1) Autoritatea contractantă exclude din procedura de atribuire a contractului de achiziție publică/acordului-cadru orice operator economic care se află în oricare dintre următoarele situații:

[...]

g) operatorul economic și-a încălcat în mod grav sau repetat obligațiile principale ce-i reveneau în cadrul unui contract de achiziții publice, al unui contract de achiziții sectoriale sau al unui contract de concesiune încheiate anterior, iar aceste încălcări au dus la încetarea anticipată a respectivului contract, plata de daune-interese sau alte sancțiuni comparabile;

h) operatorul economic s-a făcut vinovat de declarații false în conținutul informațiilor transmise la solicitarea autorității contractante în scopul verificării absenței motivelor de excludere sau al îndeplinirii criteriilor de calificare și selecție, nu a prezentat aceste informații sau nu este în măsură să prezinte documentele justificative solicitate;

[...]

(8) În sensul dispozițiilor alin. (1) lit. g) se consideră încălcări grave ale obligațiilor contractuale, cu titlu exemplificativ, neexecutarea contractului, livrarea/prestarea/executarea unor produse/servicii/lucrări care prezintă neconformități majore care le fac improprii utilizării conform destinației prevăzute în contract.

L.E. Aici e un mesaj mai vechi tot pe aceeasi tema.

Quote from: NGC on July 21, 2018, 06:45:19 PM
Quote from: NGC on June 24, 2018, 08:54:26 PM
"Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350"

[...]

Va reamintesc faptul ca si ofertelor celor de la COPISA si a celor de la DELTA ACM '93 au fost respinse si ca ambele firme au contestat la CNSC dar au pierdut, si mai apoi au pierdut si la CAB. Ambele mai au totusi sanse din alte motive. O sa revin.

COPISA a pierdut recursul la CAB in procesul mai vechi cu CFR, asa ca acum vor putea fi descalificati in toate licitatiile unde au participat conform Legii 98 / 2016.

perfidus

Quote from: horatiu.cosma on March 01, 2019, 12:01:35 PM
Acordul de mediu e în vigoare. E vorba de niște țăcăniți care vor să salveze planeta de autostrăzi și care trimit email-uri la ANPM de pe servere fantomă, dându-se drept italieni și sud americani. Zic că îs prea puține ecoducte, că nu e studiat suficient impactul asupra liliecilor, că uite ce s-a întâmplat cu săracii pe Lugoj-Deva, s-au surmenat de la atâta mediatizare. Mai zic că au trimis și la Comisarul UE pe Mediu acordul de mediu (google translate evident), că o să facă și o să dreagă. Sunt genul de oameni care nu au ce face cu viața lor, așa că își construiesc realități paralele din spatele monitorului. Cel mai probabil nu vor merge mai departe în instanță...

Motivul perfect ca politicul sa iasă in față și sa mai expună la zid câteva motive pentru care vezi Doamne nu s-a putut lucra pana acum, cum ar fi "blocajele artificiale" create de unii cetațeni.

Nu stiu daca s-a scris in alta parte despre asta, insa domnul Cuc a livrat marfa proaspata pentru propaganda:
Quote"Încă ne confruntăm cu încercările unor cetăţeni care doresc cu orice chip ca România să nu aibă autostrăzi și caută să creeze blocaje artificiale. M-a informat ieri ministrul Transporturilor că la sfârşitul lunii ianuarie, acordul de mediu pentru autostrada Pitești – Sibiu a fost contestat de trei persoane: doi cetăţeni din România şi unul din Dublin. Motivele invocate: număr insuficient de conducte pentru mamifere mari şi insuficienta cercetare a locaţiilor pentru lilieci", a declarat Viorica Dăncilă.

Naționalitățile "cetățenilor sabotori" nu se prea potrivesc cu ce știa Horatiu. Or fi trimis mai multi contestații, pe sistem Declic?
Mi se pare penibil sa vii cu asa ceva in guvern si sa faci un apel dramatic pentru o "uniune nationala" pentru construcția de autostrăzi.
Dreptul de a CONTESTA o documentație de mediu întocmită prost mi se pare un drept fundamental. Daca procedura a fost îndeplinită legal, riscul unor asemenea contestații tinde însă spre zero.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: perfidus on March 21, 2019, 02:42:43 PM
Quote
Motivele invocate: număr insuficient de conducte pentru mamifere mari şi insuficienta cercetare a locaţiilor pentru lilieci", a declarat Viorica Dăncilă.

Cum, cum, cum? Ce sunt alea? "Conducte"? :lol: