Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 30 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma



alinuttt

Mulțumim, Alin!
Nu era vorba că de la 1 martie se apucă de lucru UMBul?..

voicul

Au cerut acordul de inchidere a unei benzi din DN76 de pe 4 martie. Deci de luni intra in forta.

gruiarew

Azi era agitaţie în zona nodului Cunţa. Erau o grămadă de basculante. Cred că lucrau la noul spaţiu de servicii.
Şi la "intersecţia" cu viitoarea A10 era ceva mişcare. Pe dreapta spre Deva un buldozer făcea loc pentru ceva.
La Holdea erau ceva utilaje dar n-am văzut mişcare .
DN68A e plombat. Mai sunt ceva porţiuni cu gropi între Coşava şi Coşeviţa, în rest, e circulabil. Zgâlţâie ca dracu, dar nu mai îţi e frică că rămâi înfipt într-un crater. A fost destul de liber azi când am trecut pe la ora două aproximativ.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

GDPR

Nu stiu ce ziceti voi, dar imaginile imi intaresc convingerea ca solutia tehnica aleasa in zona dealului o sa fie nesigura in exploatare.

ladposta

poate suna pesimistic si poate nu da bine pe forum, dar ma intreb este cineva cine poate garanta ca, crapaturile de acuma de la deal nu se vor transforma in cratere si pietrele nu vor cadea pe autostrada. :-(

wifi

Mul?umim Alin!
La min. 7:29 si 7:50 sunt plase pline ochi cu grohotis, tensionate.

germanul2012





Powered by API/PUM imgur uploader

Poate vor face ceva de genul?

Adică ar trebui să fie un spațiu oarecare intre autostradă și baza dealului, delimitat de un zid de protecție și sistemul de plase aferente.

TibiV

In filmarea lui AlinC, pe la 03.42 se vede un incarcator frontal bagat intr-un fel de "grota".
Incarcatorul pleaca cu spatele, si cand este la cel putin 5-6 de metri distanta, la 03.51, din peretele "grotei" se desprinde din senin un val de pamant...
Mi-a cam dat frisoane imaginea asta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Avand in vedere ca majoritatea din cnair urmareste filmarile astea pur si simplu nu imi vine sa cred ca nu s-a gasit macar un director intre toti luminatii de acolo care sa zica "Bai oameni buni, voi chiar nu vedeti ce e acolo, nu o sa tina solutia aia, se poate lasa cu chestiuni nasoale". Totul merge inainte, plasele se pun in continuare, desi la cativa metri cele de anul trecut stau sa se rupa, tot dealul se faramiteaza de la o zi la alta, insa "orbul" merge linistit spre prapastie. Daca arata asa dupa o iarna fara trafic, cum va arata sub trafic, vibratii continue de la sute de TIR-uri? Inconstienti. Sper macar sa fie cineva mai descuiat in comisia de receptie sa ceara sa se circule doar pe un sens acolo.

gruiarew

Să nu mă acuzaţi că ţin partea unora sau altora. Dar şi pentru OS3 s-a făcut scandal monstru că pleacă dealul şi ne înghite pe toţi. Drept e că e cel mai nasol lot de autostradă pe care am fost, dar uite că se circulă. Mai se pune o lopată de mămăligă prin găuri se mai pune câte o restricţie pe la câte un prag, dar tot e mai bine ca pe DN1 / DN7 - le paralel.

Legat de deal şi de LD4, eu am altă problemă. Într-un fel e normal fiind lucrări în zonă, dar cu DJ706A cum rămâne? Că e vai mama lui. Sub viaduct a mai rămas de-o bandă şi în rest e tot rupt şi vălurit.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

GDPR

Cati dintre noi i-au tinut atunci partea lui Baiazid? Acum cred ca suntem cel putin cativa care spunem ca nu pare a fi in regula. Sincer, nu vreau sa circul pe acolo cu frica si cu ochii pe sus sa nu-mi cada vreun bolovan pe parbriz.

gruiarew

Deocamdată nu-i gata. Haideţi să nu ne mai alarmăm până nu vedem finalul. Poate se mai schimbă chestii pe parcurs. Poate rad dealul ăla de tot. Oricum dacă reţin bine nu are nimeni acces la proiectul tehnic. Parcă a fost cerut şi nici CNAIR nici UMB nu l-au dat. Eu aşa ţin minte.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

horatiu.cosma

La OS 3 doar Baiazid era fatalist. S-a liniștit între timp. Acolo nu avea ce să se întâmple nasol, am militat constant și aici și API pentru menținerea circulației deschise, anti demolare, că pe DN-ul paralel se moare la foc automat. Nu avea ce să întâmple acolo grav, pantele debleelor sunt super line, mai mișcă pământul puțin, mai apare câte o tasare, dar cam atât. Dar aici avem ditamai versantul aproape vertical la un pas de autostradă din care se tot fărâmițează roca. Uitați-vă la istoricul de filmări. Tot dealul a arătat bine inițial, imediat după ce l-au lustruit cu picoanele alea, la linie. Acum arată ca după bombardament, o grămadă de grote, roci fărâmițate. Dacă se rupe plasa la un moment dat de la atâta presiune exercitată de desprinderi și cade ceva pe nivelul inferior, nu e nicio garanție că nu va ricoșa spre autostradă. Nu cred că se va întâmpla ceva cataclismic (să curgă volume mari dintr-o dată), dar ajung câteva pietricele să ducă la lucruri urâte.