News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

NGC

#45105
Lugoj - Deva LD2, Sectiunile D si E1

Incep anul cu o veste buna. :p

Quote from: Ionut on December 06, 2018, 07:49:19 PM
Celalalt elefant. LD2, Sectiunea E.

La fel, breaking. Si veste buna, cel putin pe hartie, teoretic. Pentru Sectiunea E1 (de la Margina spre limita cu E2, zona tunelurilor), saptamana viitoare este intalnire CNAIR-Salini pentru a vedea daca nu cumva CONTRACTUL NU E REZILIAT (ca unii avocati zic ca nu a fost reziliat). I-am zis imediat lui Neaga (ca el declara asta) ca sa-si verifice emailul ca i-am dat dimineata o adresa cerand actul prin care contractul cu Salini s-a "reziliat", a "incetat", ca l-am castigat in instanta (definitiv). Ca vin la discutii sa vada daca nu cumva contractul e valid. :lol:

Si daca e valid, sa ia proiectul tehnic de la Salini si sa faca ei Sectiunea E1! In acelasi contract semnat (si inca nereziliat).

Iar Sectiunea E2, aia cu tuneluri, va fi scoasa pe dialog competitiv. Nu am intrat mai mult in detalii.

Astazi a fost in sfarsit lansata licitatia pentru "Completare Proiect Tehnic si servicii de asistență tehnică pe perioada derularii procedurii de achizitie cat si in perioada executiei autostrazii Lugoj - Deva km.43+060 - km.52+880,din cadrul contractului "Proiectare si executie autostrada Lugoj - Deva Lot 2: km 27+620 - km 56+220"".

Valoare estimata: 605,307.78 RON fara TVA

Durata contractului: 87 luni

Termen depunere oferte: 29.01.2019

Quote
Obiectul contractului este reprezentat de:
- completarea Proiectului Tehnic existent, prin realizarea listelor de cantități, descrierilor de prețuri, detaliilor de execuție cu mențiunea "Bun de execuție", în vederea demarării procedurii de achiziție publică pentru finalizarea execuției autostrăzii Lugoj - Deva km 43+060 - km 52+880 din cadrul contractului "Proiectare și execuție autostrada Lugoj - Deva Lot 2: km 27+620 - km 56+220"
- Servicii de asistenţă tehnică în pregătirea Documentaţiei Tehnice, parte a Documentaţiei de Atribuire pentru contractul de execuţie aferent obiectivului și asistență tehnică pentru Beneficiar pe durata desfăşurării procedurii de achiziţie publică, pentru formularea de răspunsuri la eventualele clarificări solicitate de Operatorii Economici în legătură cu proiectul întocmit;
- Servicii de asistenţă tehnică din partea Proiectantului, până la admiterea de către Beneficiar a Recepției Finale pentru "Execuția autostrăzii Lugoj - Deva km 43+060 - km 52+880", în conformitate cu prevederile Legii nr.10/1995 privind calitatea în construcţii.

Cum ziceam, durata contractului este de 87 luni, dar se poate prelungi.
- 1 luna de la data de incepere -> liste cantitati
- 3 luni de la data de incepere -> completare PT / DDE
- 9 luni de la data de incepere -> asistenta pentru pregatirea documentatiei tehnice si asistenta pentru licitatia de executie (se poate prelungi in caz de contestatii la licitatia pentru executie)
- 27 luni de la data de incepere -> asistenta tehnica pana la RTL (se poate prelungi in caz de contestatii la licitatia pentru executie)
- 87 luni de la data de incepere -> asistenta tehnica pana la RF (se poate prelungi in caz de contestatii la licitatia pentru executie)

pasadia

Tehnic vorbind asta va fi cea mai buna veste pe tot anul. Chit ca unii o sa se bucure, eventual, daca se vor semna contracte pe PiSi 1 si 5.

NGC

@Ionut: Iti faci timp sa pui plansele?

NGC

Quote from: pasadia on January 07, 2019, 01:28:08 PM
Tehnic vorbind asta va fi cea mai buna veste pe tot anul. Chit ca unii o sa se bucure, eventual, daca se vor semna contracte pe PiSi 1 si 5.

Atentie, e vorba doar despre sectiunile D (Km 43+060 - Km 47+090) si E1 (Km 47+090 - Km 52+880).

Sectiunea E2 (tuneluri) (Km 52+880 - Km 56+220) NU face obiectul prezentei licitatii.

Ionut

Bun. Ma bucur ca s-au tinut de cuvant (ma refer STRICT la promisiunea din decembrie de la grupul de lucru citata de NGC mai sus). Da, imi fac timp si pun eu documentatia/plansele interesante, dar maine sau cel tarziu miercuri, deci va rog aveti rabdare. :)

ghrt

Dacă încep să bage efectiv bani în secţiunile până la gura tunelelor, probabil că decizia este luată să nu o mai lălăie. Dacă ar fi aşa, e o veste formidabilă!
Sau poate doar vor să îl aştepte cu pâine, sare şi importante realizări pe noul ministru, după care revenim la pristanda obişnuită.
Cont (aproape) inactiv.

ultrasbz

Pana la urma se va mai organiza inca o licitatie pentru executie sau intr-adevar acel contract nu este in fapt reziliat (e inca activ), practic asteptandu-se dupa aceasta "completare a proiectului tehnic" si apoi se poate incepe lucrul imediat?

NGC

^^^ Au prevazut organizarea unei noi licitatii, "Executia Autostrazii Lugoj-Deva km 43+060 - km 52+880". ;)

dorum

veste buna, nu neg... dar cea mai buna veste ar fi tunelurile... nici o veste de acolo??

Tavi

Scuze de intrebare dar nu reusesc sa gasesc unde este Km 43 + 060. Adica, acesti 9 Km se numara de la nod Margina? Sau de la Zorani unde a ajuns Salini cu asfaltul si ceva structuri?
Multumesc anticipat!

horatiu.cosma


TibiV

@tavi,
Zorani este la Km 47+090...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Rahat, daca nu e pana la capatul Comsei e degeaba, nici nu ma intereseaza. Sper macar ca au pus CIC-ul de la Margina, e ciudat sa vezi cladirea aia abandonata acolo.

horatiu.cosma

Mi se pare o licitație cel puțin ciudată:

1. Secțiunea D e construită 95%, deci nu văd ce proiect tehnic ar trebui îmbunătățit aici. Pentru secțiunea E1 (fără tunele) proiectul tehnic a fost aprobat în CNAIR prin 2015-2016. Știu sigur din discuții la care am participat că totul era pregătit să se dea autorizația de construire pentru secțiunea E1 și să intre Salini în teren, doar să semneze CNAIR actul adițional pentru modificările de soluții tehnice (impuse de acordul de mediu). Până la urmă nu s-a mai întâmplat adiționalul, dar oricum, totul era pregătit, nu lipsea absolut nimic.
2. CNAIR pe vremea lui Ioniță a adus din piață și și-a făcut un departament sănătos de proiectare. Am întâlnit oameni de acolo, lucrau prin 2017 la secțiunile 2 și 3 Sibiu-Pitești. Deci cu oamenii ăștia cu siguranță ar fi făcut orice update minor de liste de cantități, breviare de calcul și ce ar mai fi nevoie pentru aducerea la zi a PT-urilor din 2016.
3. Asistență pe perioada derulării licitației? Adică proiectanții din CNAIR nu ar fi în stare să răspundă la o întrebare din partea potențialilor ofertanți? Trebuie să vină tot privatul să facă munca asta?
4. Cireașa de pe tort. Imediat sunt 2 ani de când CNAIR a reziliat secțiunea E. Practic au trecut 2 ani în care și-au dat seama că:
        a) nu mai e up-to-date proiectul tehnic de la Salini
        b) nu sunt în stare cu forțe proprii să îl facă up-to-date
        c) nu sunt în stare să deruleze o licitație de construcție pe baza lui
și au lansat o licitație amărâtă de up-datare a proiectului tehnic.

După ce CNAIR împreună cu primăria capitalei prin companiile municipale a lovit puternic în proiectarea din România, oferind job-uri călduțe la stat, sigure, bine plătite, acum își dau seama că tot de proiectanții din privat au nevoie pentru un task relativ simplu pe care l-ar putea face intern. Managementul e sublim, dar lipsește cu desăvârșire.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)