Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 56 Guests are viewing this topic.

carutasul

Mie mi se pare că au avansat destul dar e mult de muncă și până nu se conturează "terasa" autostrăzii nu prea îți dai seama. Pare foarte înalt, cât e de la DN până la autostradă? vreo 30 de m cel puțin îmi par mie.

alecu26

1. Acel zid e doar un mod de a face trecerea de la zidul de beton la zidul de gabioane.
2. Si eu am avut impresia de asfalt pe un sens....ai nu inteleg ce se intampla pe celalalt.
3. Finisorul de asfalt e pe viaduct la Soimus.
4. Nu e cam frig pentru asflatre...mai ales pe viaducte?
5. Nu vad cum.e posibil sa nu apara fisuri in lungul autostrazii in zona de imbinare umplutura....teren natural.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

#44687
5. Daca pun umplutura, sa zicem inca 1 m inaltime pe toata latimea autostrazii? E o cheltuiala, stiu.

3. Am vazut inca un finisor pe viaduct la Bejan. Spre Mintia. Ma insel ?

NGC

PiSi

Mai avem putin pana la consultari.

Quote from: NGC on November 07, 2018, 04:38:14 PM
Quote
Anunţ public referitor la depunrea raportului privind impactul asupra mediului care integrează concluziile studiului de evaluare adecvată în cadrul procedurii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,Autostrada Sibiu Pitești" propus a fi amplasat în jud. Sibiu, jud. Vâlcea și jud. Argeș – titular Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA

Anunţ public

Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului anunţă publicul interesat asupra depunerii raportului privind impactul asupra mediului care integrează concluziile studiului de evaluare adecvată în cadrul procedurii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,Autostrada Sibiu Pitești" propus a fi amplasat în jud. Sibiu, jud. Vâlcea și jud. Argeș –titular Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA.

Tipul deciziei posibile luate de Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului poate fi emiterea sau respingerea acordului de mediu.

Raportul poate fi consultat la sediul:
- Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului din Bucureşti, str. Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, tel/fax 021/207.11.01/03, e-mail: autorizari@anpm.ro,
- Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., din B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucureşti, 010873, tel.: 021 264.32.00, fax: 021 312.09.84, e-mail: office@andnet.ro,
în zilele de luni până  joi  între orele 8-16.30 şi vineri între orele 8-14.

Documentul menţionat este disponibil şi la următoarea adresă de internet: http://www.anpm.ro/documente-procedura-eim-si-ea

Dezbaterea publică a raportului privind impactul asupra mediului va avea loc la:

- Sediul primăriei Sibiu, str. Samuel Brukenthal, nr. 2, jud. Sibiu, tel.: 0269208800, fax: 0269208811 în data de 11.12.2018, începând cu  orele 11;
- Sediul pimăriei Boita, str. Traian, nr. 263, jud. Sibiu, tel.: 0269556136, fax: 0269556136, în data de 11.12.2018, începând cu  orele 16;
- Sediul primăriei Caineni, sat Cainenii Mici, str. Principală, nr. 1, jud. Vâlcea, tel./ fax: 0350425926, în data de 11.12.2018, începând cu  orele 11;
- Sediul primăriei Racovita, sat Copăceni str. Principală, jud. Vâlcea, tel./fax: 0250756027,în data de 11.12.2018, începând cu  orele  16;
- Sediul primăriei Perisani, str. Principală, nr. 135, jud. Vâlcea, tel.: 0250757280, fax:: 0250757202, în data de 12.12.2018,  începând cu  orele  11;
- Sediul primăriei Sălătrucu, str. Radu Serban, nr. 187, sat Sălătrucu, jud. Arges, tel.: 0248545013, fax: 0248545145, în data de 12.12.2018, începând cu  orele 11;
- Sediul primăriei Cepari, sat Ceparii Pamantului, str. Principala, jud. Argeș, tel./fax: 0248545043, în data de 12.12.2018, începând cu  orele  16;
- Sediul primăriei Curtea de Argeș, B-dul Basarabilor nr. 99, jud. Argeș, tel: 0248721107, fax: 0248721107, în data de 12.12.2018, începând cu  orele 16;
- Sediul primăriei Baiculesti, sat Argesani, str. Argesani, nr. 31, jud. Argeș,  tel./fax: 0248760204, în data de 13.12.2018, începând cu  orele11;
- Sediul primăriei Bascov, str. Paisesti DN7C, nr. 125, jud. Argeș,  tel.: 0248270525, fax: 0248270033, în data de 13.12.2018, începând cu  orele 11;
- Sediul primăriei Pitești, str. Victoriei, nr. 24, jud. Argeș,  tel.:0248213994, fax: 0248212166, în data de 13.12.2018, începând cu  orele16.

Publicul interesat poate transmite în scris comentarii/opinii/observaţii privind documentele menţionate la sediul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului din Bucureşti,str. Splaiul Independenţei, nr. 294, sector 6, tel/fax 021/207.11.01/03, e-mail: autorizari@anpm.ro, până la data de 11.12.2018.

Quote from: horatiu.cosma on November 06, 2018, 09:59:47 PM
Nu va bateti capul cu varianta asta de RIM, e un draft, va mai suferi in perioada imediat urmatoare modificari semnificative.

Asa cum era de asteptat, au aparut completari la varianta draft a RIM. Le puteti gasi aici.

thinker

#44689
cred ca UMB are in saptamana libera o mare parte din angajati si lucreaza acum la lucrarile critice,
- accesul pe viaduct -au asfaltat un sens o sa asfalteze si celalat sens
- zidul de beton din zona alunecarii, vor sa il inchida, au mai cofrat o sectiune, la alta lucreaza la armatura superioara si la o a treia la armatura de baza
- ar mai fi acolo cam 5 sectiuni de turnat, in 2 saptamani cred ca ar putea sa faca asta
- sper ca saptamana viitoare sa vina mai mult personal din saptamana libera si sa mai lucreze la zidul de sprijin sa mai inalte la el pe toata lungimea, se pregatesc sa abandoneze caile de acces laterale in DN o data ce vor avea gata accesul din ambele capete, deja ii tin in loc
- vremea ar fi un factor critic sa ii lase sa mai avanseze
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Ionut

Comunicatul API oficial, public - share pe Facebook va rog

În data de 21.11.2018, Asociația Pro Infrastructură a câștigat primul proces intentat CNAIR prin decizia DEFINITIVĂ a Curții de Apel București (CAB) care ne-a dat dreptate și a menținut hotărârea instanței de fond (Tribunalul București) din 04.05.2018.

Am fost nevoiți să dăm în judecată Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ca urmare a refuzului de a ne pune la dispoziție actul prin care s-a reziliat/"a încetat parțial" contractul semnat cu asocierea Salini-Impregilo pentru lotul 2 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva. Am explicat de nenumărate ori de ce este important felul în care s-a scos din contract Secțiunea E (Margina-Holdea), cea care conține vestitele tuneluri "pentru urși".

Deși legislația este clară și fermă, conducerea CNAIR, în frunte cu fostul Director General Ștefan Ioniță urmat de actualul șef Narcis Neaga, abuzează și încalcă legea cu bună știință, arătând respect zero față de cetățeni, dând dovadă de incompetență crasă, dispreț, nepăsare și rea-voință prin invocarea de argumente stupide, ilogice și fără suport legal care, desigur, nu stau în picioare în fața instanțelor de judecată.

Solicităm responsabililor CNAIR să pună în aplicare decizia definitivă a CAB și să ne trimită imediat documentul cerut pe 20.01.2018.




Si adresa oficiala trimisa la CNAIR:


horatiu.cosma

#44691
^^
Nu e nicio saptamana libera la UMB. Preferabil cand mai faci presupuneri, sa spui explicit asta, ca poate intelege lumea ca lucrezi la UMB, la ce formulari convinse folosesti. Se lucreaza atat cat permite vremea. Cam peste o saptamana o sa intre si astia pe care ii vedem intr-o "saptamana libera" pana prin ianuarie/februarie.

voicul

Ziua a fost mai cald in zona Devei - cam 7 - 10 grade zice site-ul de vreme, deci asfaltarea (daca s-ar fi facut cand era mai cald) pare ca o sa tina.

Finisoare sunt pe ambele viaducte (cate 1 pe fiecare).

elphax

Se vede foarte clar in video :
1. au asfaltat un fir de viaduct. finisorul a venit pe celalalt fir unde avea de mult facuta o mica rampa si a asfaltat de la stanga la dreapta. sa vedem daca asfalteaza si firul doi  - asta poate ar necesita o mica rampa la firul 1 pt acces temporar
2. foreza e parcata - e mai jos si in lateral de alunecare
3. alunecarea - din ce vad eu mai sunt de facut 4 bucati de zid. au inceput din dreapta, saptamana trecuta se vedea in  poze ca au dezgropat pilotii, acum au turnat beton la baza si cofreaza primul nivel de zid.
Ce mi se pare ciudat este ca nu au curatat pamantul "alunecat" - nu cred ca au cum sa scoata pamantul daca fac (toate 4) zidurile , de sus nu au cum sa il ia tot cu excavatoarele. Poate vor face doar lateralele si vor "curata" pamantul inainte de a face ultimele 2 bucati de zid

Din nou o filmare excelenta de la Alin, 3 treceri din unghi diferit care surpind cam toate detaliile

thinker

@horatiu.cosma

nu sunt formulari convinse....am scris clar ca e o presupunere,  daca incepe propozitia cu "cred"...nu e de loc convins  :) 
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

horatiu.cosma

^
Cred că în meseria ta ai de-a face cu mulți clienți, observ că te pricepi la datul la întors. Ai scris cumva "Cred că UMB este în săptămâna liberă"? Nu prea. Ai scris "cred ca UMB are in saptamana libera o mare parte din angajati", deci presupunerea era despre numărul mare de angajați. Ai mai scris "sper ca saptamana viitoare sa vina mai mult personal din saptamana libera". Datul la întors e într-adevăr o artă care funcționează în anumite domenii ("convins" clienții să îți cumpere produsul), dar nu cred că e cazul aici.

În altă ordine de idei, nu înțeleg ce discuții ar fi despre foreza din deal (în afară de discuțiile tipice anotimpului rece). Pe la mijlocul lui octombrie au coborât-o de pe terasele superioare pe aliniamentul autostrăzii și de la finalul lui octombrie e parcată în aceeași poziție în care o vedem și azi.

Kidu

Iarasi incepem cu astea, iarasi interpretam orice si cautam nod in papura in orice formula de exprimare? E un forum pana la urma nu un comunicat oficial, omul si-a spus o parere, o supozitie rezonabila, da-i in cap acum.

Prea sariti unii de zici ca ati fi pe statul de plata al UMB, prea se fac valuri si se starnesc discutii inutile din orice in conditiile in care thinker mie unul nu mi s-a parut deloc tendentios.

marcelbanu

#44697
Ălora care nu au bătut șantierul cu piciorul le recomand să nu-și mai bată capu' cu programul de lucru al UMB-iștilor !
Oamenii ăia lucră în condiții de birou, aer condiționat vara, încălzire iarna, mai au o cafeluță și o ciorbă fără praf, deci condiții ,,grele"...
Rezumați-vă la alte aspecte !
Mulțumesc !

Spre amintire...



[url=https://postimg.cc/c6XFtSzS]








Cu stimă,
unu' care bate șantierul, la pas, o dată la două - trei săptămîni și vede ce alții nu văd !
...nici măcar din dronă !
Drona care nu se ridică la cota la care am fost eu ! Am verificat !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

horatiu.cosma

#44698
^
Marcelbanu, discuția nu e despre eforturile oamenilor din șantier care au mai mult ca sigur respectul tuturor celor de aici. În timp ce majoritatea constructorilor și-au cam strâns puținele catrafuse de pe șantiere, aici încă oamenii stau la -5 grade și manevrează fierul care e și mai rece, instalează parapeți etc. Chiar propun o strângere de fonduri pentru niște cadouri simbolice la inaugurare pentru muncitorii din șantier.

Discuția era despre cu totul altceva, și anume despre limbajul unora care poate induce în eroare prin siguranță, deși conține informații false. A avut și Ionuț mai multe mesaje pe tema asta. Totuși, de pe forum au ajuns mulți să își ia "lumina", nu mai e de mult timp doar un grup informal de părerisme despre infrastructură, așa că trebuie din când în când făcut apel la responsabilitate. Sunt destui care își fac cont și postează după luni de zile de urmărit, citit, documentat (recomand). Săritul cu capul înainte fără o bază de informații verificate în spate e sport național la noi, dar trebuie cizelat, că altfel ne-am transforma în șezătoare.

stangabriel

#44699
La minutul 7.33 al filmarii se vede cum au betonat intre stanca si peretele de sprijin.  In ultimele poze se vedea ca se umple golul.

Asa o sa faca peste tot?