Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 55 Guests are viewing this topic.

thinker

Super cadre @alexandruduma.  Felicitari!

Sa speram ca anul viitor nu vor incurca din nou, .. si mai mult  procedurile si relatiile dintre CNAIR si constructori in asa fel incat sa avem in iunie-iulie aceste segmente deschise. 

Doua probleme - breteau de iesire unde inca nu a fost inchisa licitatia si desemnat constructorul
Alunecarea de la UMB  - care inca e neclara

Insa in ambele cazuri constructorii au arata ca sunt determinati - UMB lucreaza la rezolvarea alunecarii si are interes sa termine iar breteau e in lucru, si aceste lucruri sunt doua mari plusuri
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.



damian_dragos

#44583
Grind (vizibil doar pe video) - doar maruntisuri de terminat si vreo 500 metri de uzura (acolo au frezat) de pus intre pod si nod. Oare vor/pot sa deschida Ilia - Grind? Are sens?

Sens are, se va injumatati traficul la grind unde uni soferi vor alege variata pe autostrada iar alti vor continua pe DN68A, cei care vor lua pe autostrada au de ales intre DJ706A sau DN7, deci cel putin prin dobra lapusnic si sacamas traficul va fi redus, in plus si timpul intre grind si sacamas va fi mai redus pe autostrada. Cu toate astea tot nu cred ca se va deschide Ilia-Grind ca nu vrea CNAIR sa isi bata capul.

Iceman

Alexandruduma multumim pt tot superbe filmarile :cheers:
Comsa doar la Holdea mai are de lucru serios...S-ar putea termina lejer lotul 3 pana la sf.aprilie-mai

gruiarew

Pun şi eu astea de umplutură. Cum n-am nimic ce merge pe sus, m-am nămolit puţin:











'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

În încheiere bucuria mea cea mare, astea îs aşa light. La Ohaba înainte de acele de păr spre Deva şi după ai toate şansele să-ţi rupi maşina. N-am putut poza decât astea de lângă parcarea de la Holdea. La Ohaba n-ai unde opri acolo:





'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#44589
Quote from: damian_dragos on December 02, 2018, 09:03:02 PM
Grind (vizibil doar pe video) - doar maruntisuri de terminat si vreo 500 metri de uzura (acolo au frezat) de pus intre pod si nod. Oare vor/pot sa deschida Ilia - Grind? Are sens?

Se zice pe aici ca nu vor sa deschida nodul Grind deloc, pt ca CF e foarte aproape de giratoriu (desi aceeasi problema exista la Iernut). Vor sa-l lase doar pe post de punct de intoarcere.

Oricum si la Holdea si la Ilia mai e de munca.

Pe CF Ilia-Lugoj exista un contract de refacere a semnalizarii. Probabil asta ar incurca masuri speciale luate la acea trecere (sau, cel mai probabil, nu le pasa). La Iernut se vorbeste de un "numarator de osii" care va tine bariera inchisa doar 2-3 minute.

tudor

Quote from: cristi5 on December 03, 2018, 12:06:12 AM
...nu vor sa deschida nodul pt ca CF e foarte aproape de giratoriu
Poate intrebarea e nepotrivita, insa de ce au facut giratoriul "foarte apooape de CF". Ca banuiesc ca n-au in plan sa mute giraotriul mai departe de CF. Sau CF mai departe de giratoriu.

Nu, ideea ca "la final o sa fie doar trafic local" nu se aplica. La final o sa fie doar trafic local pana cand o sa fie un eveniment care necesita inchiderea autostrazii, caz in care o sa fie exact ca acum: o autostrada gata pana la giratoriu, langa care e CF.
Daca politia nu aproba deschiderea nodului acum n-ar trebui sa aprobe deschiderea nodului deloc. Cumva proiectul ala a luat tooate aprobarile ca giratoriul s-a construit deci e indeajuns de departe de CF.

alecu26

#44591
1. La stadiul de SF nimeni nu-si bate capul cu verificarea pe bune a proiectului.
2. La stadiul de proiectare cei de la Aldesa Comsa au mers cu vreo 85 (opt zeci si cinci)  de variante de proiect ale nodului.
3. Cand si-au dat seama ca fara sume aditionale la contract nu se poate face nimic, totusi sa nu para ridicoli, au zis ca ramane asa, dar va fi doar punct de intoarcere, nu si nod. Si ca se va face candva o faza 2.
4. Scenariul tau nu e valabil. Un eveniment exceptional e un eveniment exceptional. Altfel ar trebuii sa facem fiecare nod de pe autostrada sa accepte un trafic de 25000 MZA si fiecare drum de legatura de la nod spre un DN sa accepte si el 25.000 MZA.
5. Never ever cei 3000-4000 de Grindeni nu vor genera atata trafic incat bretelele sa se umple si sa fie coada pe autostrada. Situatia e asemanatoare cu Iernut, dar nu foarte. Traficul este mai mic pe acea linie, Ilia Lugoj, si bariera sta mai putin jos. (nu am verificat datele astea, e doar feelingul meu din ce am parcurs ambele drumuri de cateva zeci de ori).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

#44592
Diferenta intre Grind si Iernut e ca la Grind fluxul principal nu trece calea ferata. Deci daca se poate deschide Iernut in 2018 cu un giratoriu din plastic in care se intalnesc un flux de A si altul de DN la cativa metri de CF, atunci existau zeci de solutii si la Grind!

Am pus eu una acum cateva luni: inchiderea unui segment din giratie, astfel incat cei care ies de pe A1 sau vin de pe DJ707A sa fie obligati sa mearga spre Grind/Ohaba (unde merg majoritatea de pe A oricum) si nu spre CF/Dobra. Si sa poata intoarce undeva daca vor sa ajunga la CF/Dobra.

Epopeea de la Grind cu 85 de solutii mi se pare inca o rusine a administratiei centrale romanesti. Functionari care nu inteleg ca scopul principal e sa servesti cetateanul, sa gasesti o cale in spiritul, nu litera, legii.

Adica se invart in jurul cozii la Grind cu 85 de solutii din care nu aleg niciuna, dar daca la Iernut da ordin politicul, ii pupa pantofii si executa.

O alta diferenta e ca la Iernut solutia e temporara. Deci un an de zile e ok sa blocam un giratoriu cu circulatie in santier. La un giratoriu definitiv ne emotionam si nu gasim o solutie. Adica ii lasam definitiv de izbeliste pe ghinionistii de acolo. Arbitrarul asta ma fascineaza cel mai mult.

voicul

#44593
^Si eu am zis la fel.

La Grind e clar o chestiune de cateva luni diferenta. La Iernut probabil vorbim de 1 chiar 2 ani. Acolo se justifica ca CFR sa faca ceva, la Grind (pentru ca implica niste bani si munca) nu se va deranja nimeni.

Parerea mea: sunt in stare sa nu deschida nimic si sa astepte 3 - 4 luni (nu e sigur ca termina la Ilia in decembrie - din cauza vremii) sa deschida LD3 si 4 odata.


alecu26

Strict Ilia Grind parca se putea deschide de acu 1 an daca se vroia. Si dupa ce se deschide Soimus Holdea, chiar va fi pacat sa nu fie functional nodul Grind. Eventual se pune acolo un observator, si daca intradevar apar situatii periculoase, sa ramana acel nod doar ca si punct de intoarcere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).