Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 45 Guests are viewing this topic.

flashu74

Ca informație din teren, la Holdea se observă deja traseul pentru breteaua de ieșire și excavatoarele lucrau exact pe traseul ei astăzi. Și la Ilia, acei biscuiți sunt cam la nivel cu cei din partea terminată. Mai sunt vreo 2-3 m și terasamentul ajunge la nivel.
Interesant, se lucra la nodul Grind, la conexiunea cu DN.



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut



Asa cum vedeti, rocklee nu doreste sa-i apara pozele aici, asa ca va rog sa nu le mai puneti pe forum. Cine doreste poate sa urmareasca pozele lui rocklee pe contul lui de Facebook.

@marcelbanu - Poti sa pui pozele tale, acum sigur nu vor fi in duplicat. :)

marcelbanu

#44192
Cîteva fotografii, pe fugă, 09 noiembrie 2018, lot IV UMB, cap pod Bejan, km 96...

















Și mașinăria de bătucit terasament în acțiune...


Cu scuze că nu am avut răbdare să fac altele; eram după două nopți de serviciu !


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Ionut

Nu trebuie să îți ceri scuze, apreciem efortul! :) Mi se pare foarte tare ca in cateva cadre cred ca ai reusit sa dai o premieră. :lol: Acel utilaj de tasare a terasamentului cred ca e fotografiat în premieră. Cel puțin eu nu imi aduc aminte să mai fi văzut. O mai fi fost, nu zic, doar ca eu nu imi amintesc. Sa ma corectati daca a mai fost.

Mi se pare foarte migălos să tasezi cu acel capăt mic. Ce de munca... un MUNTE de munca...

stangabriel

Am vazut ca rambleul de acolo(, Bejan, nu ? ),  arata ciudat ca si compozitie a umpluturii. Oare vor sa nu-l mai imbrace in beton?  Imi par mari bolovanii de acolo. Sau tocmai cu tasatorul asta ii aseaza.

Multam de update.

ciprebbe

#44195
Imagini publice de pe  LD 4 (FB MT)













Sursa: https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

marcelbanu

#44196
Să ne amintim cum arăta zona dealului buclucaș în 16 februarie 2014...

În unele fotografii se văd picheții de marcaj poziționați între Mureș și DN76...

















P.S. Pe vremea aia experimentam cu brio aparatul foto dar și editarea fotografică...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

anacronox

Ieri seara pe la 6 seara inca mai era miscare la deal. Se lucra la lumina reflectoarelor.

thinker

#44198
Super poze marcelbanu  :cheers:

Sa speram ca or sa ajunga cat mai repede cu umplutura la cota viaductului dinspre statia de asfalt, chiar daca o sa ii incurce intrucatva in organizarea de santier. Pe cealalata parte sunt deja aproape la cota viaductului, deci vor avea acces la traseul autostrazii pe ambele capete. In acel moment vor putea in mare parte renunta la accesul din DN, si se vor misca si mai repede pe traseul autostrazii.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

cristi5

Quote from: simotm on November 10, 2018, 01:07:14 PM
Un furnicar de oameni, parca n-ar fi in Ro, comparand cu alte santiere  ale patriei.Desi, asta ar trebui sa fie imaginea unui santier normal, cu termene de respectat...

Ar trebui vazut intr-o perspectiva de timp mai larga. Nu ca alte proiecte ar merge mai repede, dar proiectul asta e intarziat deja 3 ani. Termenul s-a tot mutat din mai 2016 in august 2019, din vina clasica a CNAIR (intarizere autorizatie de construire=AC) dar nu numai. S-a lucrat fara AC, autostrada a alunecat la Bretea Muresana (nu neaparat vina constructorului, ci a lipsei studiilor geotehnice, ca la deal dealtfel), asta a blocat tot lotul etc etc.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=251.msg162982#msg162982

In legatura cu "santierele patriei", nu spun ca e mai bine sau mai rau dar modelul de afaceri e diferit. Cand ai angajati proprii ca UMB poti sa ataci fronturi de lucru largi. Problema e ce faci cu ei cand nu ai proiecte. Alti antreprenori (majoritatea) lucreaza cu subcontractori si nu au nevoie de fronturi foarte mari. Inteleg ca la astfel de constructori exista un ritm optim de lucru. Daca tragi prea tare, ai profit mai mic. Nu inteleg exact mecanismul, poate ne explica alti colegi.

Cu astea fiind zise, eu nu stiu nici un caz de constructor de autostrada care a platit penalitati de intarziere.  De obicei statul isi face temele atat de tarziu (de ex. exproprierile suplimentare necesare AC se fac intr-un circuit cu peste 10 pasi in mai multe ministere) ca termenele care incep sa curga din ziua in care s-a emis AC sunt foarte generoase si convenabile pentru constructor.

Cred ca peisajul de la Soimus e si mai usor de recunoscut in imaginarul nostru national despre un santier "adevarat". Gen Bumbesti-Livezeni, canalul, santierele tineretului si alte imagini care ne-au fost inoculate de-a lungul vremii si acum se transmit de la o generatie la alta (alaturi de mituri gen "centura de siguranta poate fi periculoasa ca te blocheaza in masina")

Dar riscul este ca termenul de august 2019 sa fie amanat din nou din cauzele clasice, vazute si la Bretea Muresana de exemplu: reproiectare, noi exprorpieri, autorizatie de constructie noua, etc. Adica munca de birou, dupa care furnicarul din santier trebuie sa astepte.

stangabriel

http://hunedoaralibera.ro/redeschiderea-nodului-rutier-de-la-soimus-ar-putea-fi-amanata/

Deși se lucrează în ritm susținut, iar lucrările sunt avansate (94% stadiu de execuție), constructorul ar putea depăși termenul de 15 noiembrie pentru redeschiderea nodului rutier de la Șoimuș al autostrăzii A1.

UMB a solicitat prelungirea termenului de finalizare până pe 29 noiembrie, însă prefectul județului Hunedoara, Fabius Kiszely, susține că nu poate fi vorba decât de o măsură de siguranță.

,,Sâmbătă am fost pe șantier, turnau rigolele, băteau parapeți, mai au de turnat start de uzură pe breteaua de coborâre, dar îi încurcă foarte mult ceața. Pot lucra, și azi dimineață se lucra, dar cu marcajele e o problemă dacă nu e temperatura optimă. Nu se întârzie mai mult de luni, dacă e să se întârzie. Nu am ce să le reproșez, nu am găsit niciun element unde se poate lucra și nu se lucrează", a declarat luni dimineață prefectul Fabius Kiszely.

Ionut

Quote from: Ionut on November 08, 2018, 06:57:31 AM
Din ce vad, la conexiune se pare ca nu mai e mult de munca. Cred ca e fezabil sa se deschida in cateva saptamani. Oricum, luna asta, chiar daca mai raman lucrari pe langa carosabil. Au tras foarte bine aici. Depinde acum si de vreme, dar nu cred ca mai dureaza mult pana se deschide la conexiune.

Cand eu va zic... ma injurati ca sunt eu negativist si hater fata de UMB.

alecu26

Si eu sunt mare "iubitor" de UMB. Termenul de 29 pare o exagerare. Nu va fi nici 15 dar nici 29. Si mai degraba spre termenul de 15 tind ca va fi gata de lucru. Fiind vorba de o redeschidere la trafic, urgenta, nu cred ca se va pierde foarte mult timp cu formalitati si nimicuri, si odata ce tot ce tine de siguranta rutiera este asigurat..se va deschide. Eu as merge pe de azi intr-o saptamana, adica 19.11.2018.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Earthchild

Quote from: Ionut on November 10, 2018, 07:06:48 PM
Nu trebuie să îți ceri scuze, apreciem efortul! :) Mi se pare foarte tare ca in cateva cadre cred ca ai reusit sa dai o premieră. :lol: Acel utilaj de tasare a terasamentului cred ca e fotografiat în premieră. Cel puțin eu nu imi aduc aminte să mai fi văzut. O mai fi fost, nu zic, doar ca eu nu imi amintesc. Sa ma corectati daca a mai fost.

Mi se pare foarte migălos să tasezi cu acel capăt mic. Ce de munca... un MUNTE de munca...

Stiam ca l-am mai vazut undeva... L-am gasit pe pagina de fb a lui rocklee.
Si filmarea este facuta din acelasi unghi.

#marcelbanu&rocklee  :thumbsup:

Ionut

Poze proaspete, de azi, de la Holdea. De la un user care ne urmareste dar nu are cont (user "tinoinsana").













Multumim! :cheers: