News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 55 Guests are viewing this topic.

gerulus

#44160
Inca o victima a traficului in exces pe ruta Simeria - Deva.
Adevarul
Speram totusi redeschiderea pe 15 nov. a nodului Soimus.

Multumiri Marcele !

thinker

#44161
Super exemplu @elphax

Foreza e acolo. Pilotii actuali oricat de adanc ar fi ingropati probail sunt insuficienti, si trebuie sa mai faca o terasa sau chiar doua, e mult pana sus.
In acest caz vor merge de jos in sus cu lucrarea, sa creeze zona stabile, nu cred ca e indeajuns de stabile portiunea sa urce foreza de 50t+ la stadiul actual al alunecarii si sa foreze piloti.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

dr4qul4

Nici o sansa sa se foloseasca aceeasi solutie ca la Gilau. Voi nu vedeti diferenta de sol (pamant vs nisip), dar mai ales panta?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

thinker

nu a zis nimeni ca tin panta care e acuma (care nu mai e din cauza alunecarii) sau fac 100% identic, vor scadea panta probabil

dar ceva in genul acesta, alta solutie fezabila ca si costuri e mai greu de imaginat
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

dr4qul4

Nu ai cum sa scazi panta atat de mult, pentru ca varful dealului nu e acolo. Este mult mai sus.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Skynick

#44165
CNAIR, poze de la Comsa. Finalizare anul asta, zicere de la constructor..

Facebook

udar


grig73

CNAIR s-a molipsit de la vechiul Sova: ziua are 29 ore si anul 700 de zile. Asa termina anul acesta :lol: :lol: :lol:

stangabriel

#44168
Termina, mai putin ce este in zona cu lucrari suplimentare.

Exista vesti despre nodul Holdea?

thinker

@dr4qul4

cred ca se poate, nu atat de mult dar se poate, padurea e pe un teren cu o panta muult mai mica, ce se pastreaza pe o distanta buna, altfel apa ar cadea de sus erodand permanent. Probabil nu se poate nici 45 de grade, (30 nici nu indraznesc) dar undeva spre 50-60 de grade tot se poate. Ce spun e ochiometric din poze si doar parere personala, nu sunt specialist.  :)

Cea mai mare problema pe care o vad e cu exproprierile suplimentare si imbunatatirea proiectului, adica problemele birocratice si pe locul doi cele financiare.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

ciprebbe

#44170
Banuiesc ca aici vedem cum au frezat din nou in zona podului peste Mures.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

Cumva trebuie sa inceapa, si cat de repede, toate valuririle alea si crapaturile din alunecare acumuleaza apa si data urmatoare va fi mai rau, ei au spus ca sapa de jos inspre sus - brat lung am vazut la excavatoarele de la demolari cred ca max 20 de metri, si e mult mai mult acolo -
ca e nisip sau pamant - la laborator iti spun cat de coeziv e materialul, apa am vazut-o cu totii si e cea infiltrata prin fisurile gresiei, probabil ca vor face un model in ceva gen geo5 sa aiba o idee cat au de lucru si cum va trebui sa arate ca sa fie stabil, apoi vor sapa pana cand le va zice bunul simt ca tine, a spus directorul de la umb ca aduna "apele bagaboande" in niste bazine de evaporare, inseamna ca probabil vor pune un sistem de drenuri in spic pe care probabil cnair nu le va mai curata niciodata, si cumva vor consolida - doar bani si timp sa fie   

Oricum nu se va deschide repede, intr-una din pozele lui Marcel Banu se vede clar becul cu vapori de sodiu :) trebuie sa puna leduri, si parea si destul de alunecos "la deget"asfaltul
Multumim celor cu bocanci care ne arata si noua ce se mai intampla :)

Kidu

Stiu ca la excavatoarele cu brat lung, cel mai des intalnite pe la noi sunt cele de 16 m desi am vazut si mai lungi, s-ar mai putea monta o extensie detasabila insa nu cred ca se castiga mai mult de 3-5 m.
Probabil ataca sapatura atat de sus cat si de jos altfel nu prea vad cum ar putea indeparta pamantul ala.

cristi5

#44173
Cred ca a mai aratat cineva cum e cu cadastrul acolo. Orice scadere a pantei presupune exproprieri suplimentare, parcela 62300 pare a se intinde cam pana unde s-a sapat deja. Exproprieri suplimentare inseamna revizuire AM si un nou AC. Cateva luni bune in total.

Din discutiile despre remedierea alunecarii eu inteleg un lucru: descarcarea Bejan. Se poate construi temporar, in coridorul expropriat. Avem si regulament de receptie partiala.

Hai sa lasam sperantele optimiste si sa fim pragmatici. Restul lotului e gata, cand e gata si Comsa, putem mari de vreo 10 ori siguranta circulatiei pe 40km! Mersul 2 km pe DN, cu o singura localitate, nu e o problema la traficul de acolo. Singura problema ar fi lucrarile de deasupra DN, dar sunt convins ca sunt solutii, mai ales ca nu s-ar mai grabi.



Powered by API/PUM imgur uploader

thinker

#44174
@cristi5 corect si logic

dar rezolvarea tot cu scaderea pantei o sa fie mai usor, sau mai greu si cu o suma mult mai mare
Nu exista nici un tip de forta majora, sa grabeasca aceste lucruri? Daca cumpara constructorul terenul acolo sus mai e necesara toata procedura?
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.