Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 56 Guests are viewing this topic.

perfidus

Felicitari @marcelbanu pentru efort si sunt de laudat detaliile surprinse in fotoreportaj. Se vede lucrul pe foarte multe planuri si coordonarea exemplara a UMB. de exemplu, imediat dupa plasarea stalpilor de la parapeti pe pasaj s-au si apucat de pozarea tubulaturilor ce protejeaza comunicatiile de fibra optica si alte cabluri necesare pe pasaje (tevile negre din poze). In imaginea asta se vede utilajul de suflat fibra optica pe teava.



Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

laszlo.robert

Io,tubul vertical cred că este de la foreză.

thinker

Tubul vertical e cu siguranta de la foreza, scutul daca nu ma insel. Cei 200 de piloti cred ca sunt gata toti, ramane sa toarne radierul si zidul in continuare, apare si accesoriul de spart capetele la piloti in cateva poze.

Faptul ca scutul si foreza e acolo inseamana ca mai sunt necesari piloti, sau UMB intrevade posibilitatea de a mai executa piloti suplimentari in aceasta zona, fiindca e chiar langa baza alunecarii.

Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

paulmare

Marcel Banu super :)
Ati prins un excavator care isi duce scula de spart capetele pilotilor, pe terasa aceea inseamna ca au undeva pilotii si incep sa lucreze la coronament
Teava verticala - e tubajul recuperabil de la un pilot - clar ca mai au mult de lucru, si asa cum a zis ciprebbe ieri, "improvizeaza" pana tine

apa din spatele plaselor - se vad ancorele mai sus, nu e in nici un caz apa care au folosit-o sa raceasca scula si sa nu ridice praf de piatra, o fi apa infiltrata prin crapaturile straturilor de gresie   

Iceman


TibiV

Am revazut de cel putin 3 ori reportajul lui Marcel...
Daca am fi vazut macar pe sfert asemenea mobilizare pe orice alt santier de autostrada (ST 1&2 ?!... A3?...) am fi fost departe...
OK, mai rateaza cu NTSM si alte chestii ...
Dar nu am citit nicaieri de accidente mortale pe santierele lor...

Ce sa mai...
Au si ei destule bube, dar... (Ultimele doua replici din "Some Like It Hot" : "I'm a man! / Well, nobody's perfect!")
Cand se apuca de o treaba, se tin de ea...

Felicitari Marcel pentru poze, mai ales pentru nenumaratele detalii (inclusiv umane) care nu au fost surprinse pana acum!
Felicitari UMB pentru ambitie, perseverenta si (probabil) pentru acceptarea unei "gauri" financiare...
Dar cu o asemenea lucrare la portofoliu (dusa la bun sfarsit), plus Gilau-Nadaselu, UMB-istii nu vor mai inchiria autocare din 3 in 3 saptamani...
Ci niste long-range wide-bodies...

Oare asta este in plan?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Da, recunosc, și eu fac parte din gașca băieților răi, dușmanii UMB  :lol: :lol: :lol:. Așa cum i-am lăudat de nenumărate ori, exact la fel i-am criticat când am considerat că nu au făcut ceva ok. Și atitudinea asta nepărtinitoare nu se va schimba. Dacă ar asculta ceva mai mult de experții adevărați (vezi alunecarea, coloanele răsturnate la Brănișca) și ar lăsa-o mai moale cu cei de paie (mai ieftini, dar cu rezultate pe care le vedem și nu ne prea plac) și cu improvizațiile uneori periculoase din șantier, chiar nu aș putea să zic nimic negativ de ei. Mobilizarea și calitatea lucrărilor vorbesc de la sine, sunt la ani lumină de lălăiții de pe alte șantiere.

paulmare

Am re-re-revazut pozele lui Marcel
cum vor sa rezolve din sapatura de jos ? cu un excavator cu brat lung sau brat telescopic - nu cred ca e ceva destul de "mare" ca sa il amplaseze intr-o pozitie sigura fara sa mai taie niste terase
Oricum - remarcabil efortul UMB si al oamenilor
si nu ar trebui sa fie nici o pierdere "asumata" - cu cate 6 foraje apropiate in lunca muresului si nici unul in deal, si cu incapatanarea beneficiarului de a se tine de traseul din studiu chiar dupa ce i s-a atras atentia ca ceva nu e in regula

Cu Branisca acolo cu coloanele in groapa aia de deseuri de cariera cu toate amestecate si fara nimic stabil unde li s-au rupt pilotii, poate ne lumineaza cineva ce scrie in "studiul" ala al lui diwi facut pe gmaps   

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on November 08, 2018, 03:44:46 PM
Da, recunosc, și eu fac parte din gașca băieților răi, dușmanii UMB  :lol: :lol: :lol:.
Dusmanule !....  :lol:

Quote from: horatiu.cosma on November 08, 2018, 03:44:46 PM
Așa cum i-am lăudat de nenumărate ori, exact la fel i-am criticat când am considerat că nu au făcut ceva ok. Și atitudinea asta nepărtinitoare nu se va schimba.
Nici nu trebuie, aici suntem pe un forum "profi"...

Quote from: horatiu.cosma on November 08, 2018, 03:44:46 PM
Mobilizarea și calitatea lucrărilor vorbesc de la sine, sunt la ani lumină de lălăiții de pe alte șantiere.
Cam asta mi se pare esentialul...

Si cat timp nu isi omoara nici muncitorii, nici "vehiculele aflate incidental in trafic", care este problema?!...
Nu sunt ruda (din pacate...) cu Umbrarescu, dar pana acum nu a facut greseli majore...
Cand o sa o ia la vale Gilau-Nadaselu, promit sa fac un taraboi pe cinste!...

PS
Cand va fi gata A3 in Petricani, te voi "da in vileag" cum aratai intre boschetii "de pe aliniament"...
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Nelu63

Multumesc Marcel Banu pentru fotoreportaj si efortul depus . Mult a fost putin a mai ramas pacat ca nu putem spune ca sa terminat. Iar trebuie sa ne multumim cu putin cu dechiderea nodului Soimus. Pentru cei care nu au vazut sunt poze si de la alunecare . Ce bine ar fi sa pota finaliza lucrarile pe ambele loturi in primavara.

Ionut

Am facut curat si am mutat toata discutia despre SSM pe un nou thread in board-ul National, Securitate si Sanatate in Munca pe santiere. Puteti sa va desfasurati in voie acolo.

paulmare

Cu asa ceva vor sa sape pana la taluz natural  ? brat lung de la umb pe gilau nadasel
Tot mai trebuie o terasa cred

elphax

#44157
si sa faca apoi ceva similar ? (poza e tot de acolo)
adica de la randul de piloti de beton sa urce in sus cu structuri de genul asta ca sa nu mai coboare falia ?
intrebarea e cat de adanc au "bagat" stalpii aia de beton si daca ar putea sustine asa ceva



Powered by API/PUM imgur uploader

paulmare

da ceva de genul
Adica nu e ceva de "nefacut" - cred ca au oamenii de acolo o solutie, doar ca e ceva ce va mai lua timp si implicit bani

Mircea-HD

Quote from: Ionut on November 08, 2018, 06:57:31 AM
...
Din ce vad, la conexiune se pare ca nu mai e mult de munca. Cred ca e fezabil sa se deschida in cateva saptamani. Oricum, luna asta, chiar daca mai raman lucrari pe langa carosabil. Au tras foarte bine aici. Depinde acum si de vreme, dar nu cred ca mai dureaza mult pana se deschide la conexiune.
...

Scuze Ionut dar ... sa intelegem din postarea ta ca nu crezi ca UMB-ul poate deschide traficul prin nodul de la Soimus peste 6 zile ?!?
Ca atat a mai ramas pana la termenul asumat - 15 noiembrie 2018. Daca constructorul UMB nu se poate tine nici macar de aceasta promisiune ... asta nu-i de loc o veste buna pt zecile de mii de soferi ce vor fi nevoiti sa tranziteze Deva si Simeria ( si distanta dintre aceste doua localitati ) pe DN7 in timp ce A1 ramane in asteptarea deschiderii circulatiei prin nod. In urma afirmatiilor de pe acest thread ne faceam sperante ca este posibila chiar o devansare a termenului de deschidere a circulatiei prin nod ...