Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 47 Guests are viewing this topic.


GDPR

^^^Discutia parca era despre CIC vs. PT tuneluri. Iar CIC-ul e legat de sectiunea D. Si daca vorbim de stadiul de 95%, trebuie sa spunem ca sunt lucrari nefinalizate pe toata sectiunea, nu numai in zona afectata de LEA. Si btw, relocarea nu trebuia s-o faca Salini, in cadrul contractului design&build, asa cum s-a intamplat pe alte loturi?
Aici vorbim si de atitudinea antreprenorului, ca factor important in intreaga ecuatie. De ce Comsa a reusit sa ajunga la o intelegere cu cnair, iar Salini nu? In fine, cred ca ar trebui sa depasim momentul, faptul e deja consumat. Important e ce ar trebui sa se faca in continuare, problema e ca cnair nu face nimic.

voicul

#44057
Super ca ai pus si link-urile exacte:

Pun si filmarea facuta de el la deal:



Filmarea de pe lotul 3:



Filmare din nod Soimus:


horatiu.cosma

Relocarea era pe D si pe E si E ul nu era predat. Mingea era la cnair.

GDPR

Pai cnair a mentionat o instiintare de remediere a Inginerului (nr. 14/29.01.2018) si un aviz CTE (nr. 4949/01.11.2017) care se refereau la relocarea LEA.

dr4qul4

#44060
articolul 4 da si 2 exemple de modificari nesubstantiale...introducerea unui nou subcontractant si modificarea secventei unei activitati.
Iar articolul 5 spune ca respectiva lucrare este strict necesara pentru indeplinirea contractului. In acest caz, separand proiectarea de executie, lucrarea (de proiectare) devenea strict necesara indeplinirii unui contract viitor. Cine ar fi semnat pentru plata lui (fara licitatie) s-ar fi dus zilnic la biserica sa se roage sa nu cumva sa se opreasca proiectul.
Nu cumva ar fi depasit 10% din valoarea proiectarii. Nu asa se ia. Serviciile si lucrarile sunt separate in achizitiile publice. Putem oare sa le amestecam dupa bunul plac. Din pacate asta e birocratia in Romania, si nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

Comsa a predat PT pt bretea, pentru ca a fost un mizilic si pentru ca stiau ca vor castiga tot ei. Proiectul unui tunel este insa mult mai scump iar licitatia pt executie rezerva multe surprize.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

wifi

Filmare Asociatia Construim Romania:
"Autostrada A1 Lugoj-Deva Lot 4 - 4 noiembrie 2018"


Sky

Avanseaza bine la nod, in 15.11 probabil se va redeschide Deva-Simeria.

ovicor

Din filmarea Ascoro deduc ca UMB a optat pentru departarea nodului de Mures. La imbinarea cu tronsonul vechi de poate vedea asta. Asta ar explica si necesitatea  demolarii si reconstruirii bretelei de iesire dinspre Simeria.

StefanCelMare

Totuși, ce lucrare face UMB la deal!
De fiecare dată când vedem imagini de acolo se vede ceva progres.
Privind lungimea frontului săpat la deal, zona cu probleme este din fericire destul de mică.
Sunt curios să văd soluția acolo.
Raportat la suma licitată, UMB face minuni sincer.

marius_tm

#44065
bună, eu când am fost acolo mai demult, aproximativ o lună, o lună și ceva, i-am întrebat pe muncitori dacă zidul de sprijin care-l vor construi o să țină dealul...mai mulți muncitori mi-au spus că o să fie 2 (două) ziduri de sprijin, am crezut că glumesc...știe cineva, deci o să fie un zid de sprijin sau două? (mă refer la două ziduri, adică unul paralel, cam 2 metri distanță între ele).

paulmare

Nu stim, s-a tot discutat, cutter are o hotarare judecatoreasca sa arate cnair proiectul aprobat la ei in comisia tehnica, au contestat
la fel si toate modificarile aprobate - toate sunt la mare secret, parca ar fi facute din banii lor nu din bani publici

horatiu.cosma

^
Eu zic să nu ne punem mari baze în acel proiect tehnic. Uitați-vă în ultima filmare de la ASCORO în prima parte. Au făcut un zid de sprijin de 10 metri ca să nu trebuiască să mute stația de asfalt. Proiectul tehnic e fix hârtie igienică bună pentru a dormi liniștiți funcționarii. La câte improvizații am văzut în ultimele luni, eu zic că se merge înainte după ureche și se rezolvă din mers. Dacă ține bine, dacă nu, se încearcă altceva până ține.


elphax

un zid e cel din piatra armata care  pleaca de la baza dealului
al doilea e cel de beton care e inceput deja pe partea dispre Soimus, intre calea de rulare si versant, cu piloni forati