Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 73 Guests are viewing this topic.

pelan87

S-a asfaltat o buna parte din rampa de urcare pe viaductul de peste nodul Soimus, am impresia ca este doar primul strat de asfalt, nu stiu sigur daca este si binder-ul, dar lucrarile par sa mearga intr-un ritm bun. Totusi, pe breteaua de iesire de pe sensul Simeria - Soimus inca nu a aparut nici macar balastul stabilizat.
Dar vremea se anunta buna in urmatoarele 2 saptamani, deci exista toate sansele ca nodul sa fie deschis pana la termenul de 15 noiembrie.

Vice33

#43981
Maine DRDP Timisoara va pregati o noua postare cu imagini de pe lotul 4... 8) , asa incat fiti cu ochii pe pagina lor de postari (intreba cineva despre ce se mai intampla la Soimus, si a primit acest raspuns).
@ROCKLEE & ALINC: Ne puteti incanta si pe noi cu imagini de azi de pe teren...? Va rugam frumos. O:-)

vladb

^^^
Eu cred ca primim azi:). Nu cred ca baietii infanteristi au "dronat" doar dealul...Probabil ca dureaza procesarea video.

GDPR

Vedeti ca @rocklee a postat poze pe FB.


stangabriel

O secunda, mi se pare mie sau merg simultan cu stabilizatul si asfaltul?

Apoi e de apreciat echilibristica utilajelor pe deal.  E ok ?

dorum

am si io o nedumerire... peste stabilizat oare nu trebuia amorsa? doar intreb...

adiarc

Frumos.....in ritmul asta eu cred ca dau drumul prin nod inainte de 15.11
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

+1.

Saptamana viitoare nu e liber la UMB? Daca da, cu cat sa dea mai repede drumul, pe 13 - 14?

Daca se face zidul de sprijin, mai curge dealul putin ... cine se ocupa de intretinere acolo: UMB (pe/in garantie) sau CNAIR?
Oare cum o sa degajeze zona aia ... ca nu prea e loc sa bagi un escavator dupa zid si nici o basculanta?

thinker

@TibiV
Alunecarea din ce se vede a antrenat 3-5m la suprafata si nu cred ca s-au miscat sau rupt. Pilotii forati probabil sunt sper la minim 20m sau  40m in situatia de acolo.
Oricum daca au fost sau nu afectati  ne arata cat de grava e alunecarea. Pentru a avea  acest segment deschis la anul, sa speram ca nu s-au miscat.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

cristi5

#43990


Cred ca si asta l-a deranjat pe dl Serbanescu (Fb API). Si cand oamenii nu mai au argumente incep sa arunce cu epitete.

Daca dumnealui ar conduce pe acolo (in ianuarie 2019 fireste) si (doamne fereste!) i-ar cadea niste material in cap, ma intreb daca i-ar mai pasa (sau dac-ar mai afla) ca alunecarea a fost asa, doar de suprafata.

ciprebbe

Quote from: ciprebbe on November 01, 2018, 04:01:39 PM
Se zice ca sunt piloti facuti acolo sub alunecare si nu s-au miscat.

Cred ca nu am fost atenti la detalii

Se vede exact pozitia forezei, intre 8 si 21 sept s-a forat acolo.

Quote from: marcelbanu on September 16, 2018, 03:37:51 PM





Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

thinker

#43992
Sigur foreza a mers in linie dreapta si nimeni nu crede ca a forat pe sarite, sigur ca sunt piloti forati acolo.
Poate acesti piloti au si limitat alunecarea in profunzime, daca a fost cazul, antrenarea de material fiind mai mult de suprafata.

ciprebee +1 pentru confirmare
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

cristi5

Intrebare pentru specialisti: alunecarile alea de la Aciliu pentru care a trebuit redusa panta debleului de cateva ori pana s-a stabilizat dealul cat de cat, acelea nu erau tot de suprafata?

danutzu_1069

Parca acolo este alt tip dr material care aluneca, respectiv straturi de argila... Si este mai de profunzime...