Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 39 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Quote from: djidji1975 on October 22, 2018, 10:24:50 PM
Quote from: dumbravaandrei on October 22, 2018, 12:07:05 PM
dren, zid de sprijin si torcretare sunt suficiente pentru urmatorii 30-40 de ani.
In acest caz, inclin sa cred ca o torcretare, fara rezolvarea initiala a gradului de inclinare a pantei (asa cum a spus geologul) , nu va rezolva situatia.

Ionut

Am curatat thread-ul de toate mesajele offtopic de ieri dupa-amiaza/seara. Le gasiti in Parcare.


paulmare

Zona aceea de breciere dreneaza apa din fisurile rocilor din jur ? sau zonele desenate cu rosu de geolog sunt impermeabile ?
Pacat ca nu avem planurile de la umb si studiile geo ale lui diwi
Solutii tehnice sunt - doar sa fie timp si bani pentru ele 

interesantul

Cred că solutia aleasa de a taia in deal, nu a fost cea mai fericită. Cred că bine ieeseau cu un sistem de poduri  peste Mureș...
Dealul acela o sa tot vina la vale...
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

voicul

Cand licitezi cu 40% din costul estimat ... e bine ca am ajuns pana aici.
Totusi, ca sa fie completa situatia: din ce am inteles, exista claim-uri din partea UMB.

JohannDB

#43761
Quote from: rocklee on October 21, 2018, 08:25:04 PM













    Mai sus imaginile lui "rockle" din 21.10.2018.....  Un avans semnificativ al lucrărilor aici la locul de conexiune/reconstrucție.....
        Mai jos imagini cu patru zile înainte, în seara de 17.10.2018...... "Șoimuș" reconectarea la pasaj și giratoriu...... Repet, cu numai patru zile înainte..........................................



































Powered by API/PUM imgur uploader

  Ar fi tuturor de mare ajutor ca această reconectare să devină fapt împlinit, chiar mai repede (cum se mai zvonește "prin sat") de 15 Noiembrie, termenul inițial.....

GrmmrNzi

^^
Studiile geo ale DIWI = Oxymoron of the day

elphax

m-am uitat cu atentie pe filmul lui Alin
se vede clar unde incepe stanca in partea stanga, de acolo nu cred ca mai e pericol - unde am facut cu bordo
in dreapta nu sunt sigur 100% daca unde am incercuit e piatra sau nu

dar sigur zonele cu verde de sus, care au mai multa vegetatie, sunt clar fara piatra si deci in pericol sa vina jos cu tot cu copaceii aia

as vedea solutia cu inca 2 ziduri de sprijin cu piloti forati cum este deja putin mai jos in dreapta



Powered by API/PUM imgur uploader


hadrian

La bulgari s-a intamplat o alunecare si mai urata la un deal(si ala inalt),pe A6 Lyulin.
https://imgur.com/a/UzDuboZ
Eu zic ca UMB-ul o sa se mobilizeze si repara alunecarea.Daca nu a cedat muntele cu totul pana acum la cat s-a excavat,cred ca nu e chiar asa de rau.
Cred ca si ei se asteptau la asa ceva,mie unul mi-e frica de muncitorii care pot fi prinsi intr-o alunecare din aia urata(cum a fost cea din Cehia).
Deja cand se renunta la tunele sa ne asteptam la asa ceva fara circ.

danutzu_1069

Deja a "explodat bomba" in presa....

paulmare

Asa ochiometric in desenul dumneavoastra - zidurile sunt de lungimea a 4 basculante vreo 35 de metri fiecare
Nu ar fi un capat de lume pentru umb si zublin (care am inteles de la rocklee ca e cu sculele acolo), nu stiu la zidul de sus cum ar lucra, foreza complet echipata cu bara kelly are si 50 de tone, si produce "deranj" cand sapa si malul acela de pamant de abia se tine 


adiarc

suntem in Ardeal....nu a existat si nu va exista lucrare de asemenea anvergura fara alunecari....eu cred ca se face din tantar armasar....

cand incepe Sibiu-Pitesti ce mai ziceti?acolo intradevar vom putea strange din b_ _ i....mai ales in fct de constructor si SF

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Tavi

+1 @adiarc! Ai punctat perfect! Se face din tantar armasar!
Tot ziceam ca alunecari au fost si vor mai fi dar nu determinam corect paguba.
Acum mi-am da seama ca cea mai mare paguba a acestei alunecari a fost polarizarea acestui distins forum si pierderea unuor useri de exceptie din punctul meu de vedere.
Calm si intelepciune tuturor!