News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 10 Guests are viewing this topic.

flashu74

Da, aveți dreptate în privința conflictului din giratoriu. Știu discuția. Căutam aspecte pozitive deoarece negative știu că sunt. Poate e bine totuși că se face acum. Va fi trafic pe acolo, va trece o iarnă și dacă apare vreo tasare se poate remedia până la recepție.
Cred că motivul pentru care se aglomerează DN este sensul giratoriu de la Simeria Veche. Am mers Simeria-Deva fără blocaje. Pe sensul opus era coadă continuă de la giratoriu Simeria Veche până la Deva. La semafor la Sântuhalm erau polițiști dar era drumul blocat după semafor și dădeau drumul cât se putea.

laszlo.robert

De ce acum ? Păi da bine la popor, dacă după atâtea promisiuni cu deschidere LD 4  in decembrie ( parcă info îl mai aud pe ministrul Cuc cu decembrie 2017), măcar să se laude că uite lotul este gata inclusiv racordarea , doar liliecii buclucași au încurcat conturile.

Ionut

Nu cred ca vor avea tupeul sa spuna ca au deschis LD4. Lumea nu e chiar asa de proasta.

Quest

Eu sint convins ca Serbanescu nu vorbeste lucruri cu care sefii sai nu sint de acord. Daca Serbanescu poate sa spuna senin la jumatatea lui octombrie (!) ca UMB termina in trim IV 2018 tot LD4 in baza graficelor cu promisiuni de la inceputul anului in curs, atunci o asemenea enormitate nu cred ca provine de la nivelul sau, ci de deasupra sa, as zice ca si de deasupra lui Neaga, asadar dinspre MT... Oricum, sa-ti faci cruce, nu alta.

Oamenii astia tot au impresia ca declaratiile lor nu sint supuse verificarii si confirmarii sau infirmarii dinspre API, PUM, ASCORO, etc. Ca si cind am mai fi in anii 2000 cind puteau iesi la presa cu ce vroiau ei, ca nici dracu' dintre jurnalisti habar n-avea daca afirmatiile sint gogosi sau realitati.

Uitati-va ca si acum cu API, PUM din care pot intelege corect lucrurile, presa tot a avut tentatia sa spuna ca dupa 15 noiembrie vom circula pe A la vest de Soimus pe LD4. Pai da, ptr ca Compania a dat un anunt de presa riguros prin care intr-adevar A1 Sebes-Soimus se va conecta cu A1 Lugoj-Deva Lot 4, dar vorba lui Ionut, intra in nod si ies imediat din el.

Greu, foarte greu...
Common sense will get you far !

rocklee

#43354
@horatiu.cosma

am citit cu multa intristare....si indignare .... acesta ...postare ....HORATIU COSMA ...in urma cu ceva vreme ii ..aplaudai si ii ridicai in slavi pe UMB ...
cand lucrau pe GILAU ... :)

ce tea  facut sa-ti schimbi parerea despre ei .... ??? ???

sau  vrei sa lucreze .....CA si VOI IN PARLAMENT ..NONSTOP ....24 DIN 24....

oameni normali ...mai au nevoie si de odihna ....

  :(

aici se implineste proverbul ...tot pe calul  care trage dai cu biciul... 8)

adiarc

poate vor intelege ceea ce au inteles altii de vreo 50 de ani....nu e bine sa intri in razboi cu presa ( si aici ma refer 95% la Api...restul "presei" e doar copy-paste jalnic in mare parte si fara nici o verificare )...........e o lupta pe care NU AI CUM SA O CASTIGI

asa ca repet...un minim respect acordat cetatenilor ar face sa aiba si ei parte de mai mult respect.De ex o iesire care sa spuna clar si simplu - tinand cont de provocarile tehnice importante,ramase de rezolvat,acest lot ( 4),nu poate fii terminat mai repede de inceputul verii lui 2019,DACA NU APAR CHESTII NEPREVAZUTE.     Simplu si clar,adevarul ii va elibera si vor incepe sa aiba parte de un minim respect.

Pana vor intelege asta ii vom considera ceea ce sunt in prezent - niste slugi politice,niste bufoni care nu merita nici cel mai elementar respect.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Rocklee, citesc si eu cu intristare, dar fara indignare comentariul tau. Ce am facut oare gresit, de merit o asemenea mustrare  :D? Eu doar mi-am exprimat umila parere in ceea ce priveste lucrarile ramase de executat si termenul de executie care cam depaseste posibilitatile omenesti de finalizare pana la finalul anului.

Departe de mine  gandul de a da cu biciul pe UMB. Nici partea cu ridicatul in slavi nu ma caracterizeaza. Realismul e cel mai bun antidot pentru dezamagiri, mai ales in domeniul asta acesta al infrastructurii de transport din Romania.

adiarc

^atunci cand acorzi cuiva incredere,asa cum este aprecierea si respectul pe care le am pt UMB,esti CEL MAI INDREPTATIT,sa le ceri si socoteala.Nimeni ,nimanui nu trebuie sa acorde un cec in alb.....asa ca sunt de acord cu Horatiu,iar Rocklee si Umb beneficiaza in continuare de respectul meu pt munca lor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

#43358
Eu vad o posibilitate de a nu avea conflicte in giratoriu. Conditia ar fi ca iesirea de pe A10 in DN sa se faca tot pe bretea si nu direct in giratoriu. (linia rosie)
Ce parere aveti?



LE: Breteaua e facuta in dublu sens, nu ar fi nici o problema. Singurul punct mai sensibil ar fi intorcerea de 180 grade la stanga, dar la 26 m latime nu cred ca ar fi nimic critic
(Pe Dn este giratoriul de intoarcere pentru a intra pe autostrada la o latime totala (mult) mai mica.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Acolo e curba pe autostrada, deci rigola mediana. Nu ar fi o problema tehnica deosebita sa o strice UMB si sa asfalteze intre sensuri, dar trebuie sa isi asume cnair treaba asta (nu prea cred).

flashu74

#43360
Păi dacă acolo se va circula pe răspunderea constructorului, UMB ar trebui să fie de acord nu? Ieșirea ar trebui să fie pe după CIC, săgeata roșie puțin mai în față.
@rocklee, suntem mai mulți aici care gândim bine despre UMB. Nu au dat nici un motiv să ne schimbăm părerea despre cum lucrează. Pur și simplu e mult prea mult de lucru la deal ca să fie gata în anul ăsta. Și eu sunt puțin dezamăgit de acest lucru, dar cred că oamenii care au lucrat au făcut tot ce puteau și cred că merită acea săptămână liberă la 4 lucrate. Oricum de la Bejan la Ilia e asfalt și poate concomitent cu LD3, în câteva luni vom avea o nouă și frumoasă bucată de A.

adi

^^ rigola este deja asfaltata: https://imgur.com/xO6085l
se vad si urme de intoarcere spre breteaua aceea

yetiman

Exact poza aia o vazusem postata mai devreme, dar a disparut intre timp.

Cam asa mi-as imagina eu o posibila iesire.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

cristi5

#43363
Da, am propus acelaI lucru la Margina, unde e aceeasi problema in giratoriul vestic dar traficul e asa de mic ca nu conteaza. Si acolo s-a discutat despre acea rigola, parpetele median etc.

Aici fiind traficul mai mare si regim de santier (adica nu receptia unei lucrari de care CNAIR nu cuteaza sa se atinga), poate face UMB o fapta buna si ruteaza cu intoarcere spre acea bretea.

Europiu

#43364
yetiman: personal am dubii ca Siguranta Circulatiei va accepta o intoarcere la 180 de grade in capat de autostrada.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).