News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

lupualb

Primul accident,  trei masini implicate. Accidentul a avut loc la cca 1 km de sensul Simeria. Trafic ca pe centura Bucuresti,  iesi de pe drumurile laterale in DN daca ai tupeu. Pe A1 coloana de cca 2 km .

rdx2000

Daca inteleg bine situatia, dupa redeschiderea nodului de la Soimus, cele doua "benzi" de trafic nu vor trece in paralel prin giratoriu cum faceau pana acum la Soimus. Se vor intersecta fix in giratoriu, ceea ce va face sa se creeze cozi pe breteaua de iesire de pe autostrada in nod. Intrebarea vine tarziu, dar nu era mai bine din punct de vedere al deranjului in trafic sa se faca racordul dupa ce era terminat LD4?

Ionut

Bai fratilor, am zis si pe post in direct. Sa iasa Politia Rutiera (locala, nationala, mama mamii ei) si sa calmeze traficul si sa stea in intersectii ca semafoarele/intersectiile nu (mai) sunt optimizate pentru tranzit! De-aia avem politie! Poate ne ajuta cand avem nevoie... nu doar la ciupeala la radare...

flashu74

@TibiV, tot trebuia făcut deranjul ăsta și dacă se făcea racordarea la primăvară. Mă gândesc că poate vremea e mai prielnică acum decât primăvara pentru lucrul la terasamente. Știu că UMB a început târziu și anul acesta lucrul la terasamente.

Kidu

Politia rutiera ar trebui sa fie zi de zi prezenta pentru o buna fluidizare a traficului iar o parte dintre autoturisme ar trebui rerutate pe DJ761 dupa cum bine s-a mai recomandat pe aici.

rocklee

#43340
am simtit pe pielea mea consecintele acestei inchideri a autostrazi ....fiind de loc din SIMERIA...am fost prins in trafic ...in timpul acelui accident ...eram a 12 sau a 13 masina in spatele celor busite ...si am stat mai bine de 20 minute in trafic blocat ...no comment :( :(

horatiu.cosma

Foarte bună intervenția, Ionuț. O singură observație: nodul Ilia e gata, se poate circula și mâine prin el, doar să se traseze marcajele.

Șerbănescu ca de obicei, aerian. Păi ei (CNAIR) sunt doar niște umili comunicatori ai graficului de execuție oferit de UMB? Nu are nimeni capacitatea din CNAIR să discearnă, să analizeze graficele astea, ei doar dau mai departe ce li se spune? UMB a înălțat în 3 săptămâni în deal terasamentul la culeea viaductului dinspre nodul Șoimuș pe vreo 50 de metri lungime. Acolo terasamentul e cel mai mic din tot dealul, sunt zone unde ajunge și la 20 de metri. Mai lucrează acum în octombrie 3 săptămâni, în noiembrie 3 și dacă au noroc, în decembrie 3. Mai au vreo 700-800 de metri de terasamente în deal, plasă, ancore, asfalt, marcaje, parapeți. Au o alunecare de teren care se vede pe ultima filmare, acolo unde e foreza care lucrează la piloți. Pare că mai sunt zone de săpat pe terasele de sus, unde urmează să vină plasa. Mai au de lucru la rampa celuilalt viaduct spre Ilia, în organizarea de șantier. Acolo sunt depozitate sorturile pentru asfalt, nu pare să intenționeze să se apuce prea rapid de ea. Mai-iunie 2019 dacă totul merge bine (pentru deschiderea circulației).

Ionut

#43342
^ Bine bine, evident eu ma refeream la partea din nodul Ilia dinspre vest/Holdea, zona pasajelor peste CF, despre bucata asta a nodului era discutia. Tehnic vorbind nodul este gata (bretelele de acces si conexiunea cu LD4), dar nu despre asta era vorba. :) Si discutia era (si) in contextul finalizarii LD3, nu doar acces LD4.

Sper ca s-a inteles spre sfarsitul interventiei ca nu se deschide traficul pe LD4 in 15 noiembrie. Ca discutia asta era dupa Serbanescu si chiar si Cireasa cred ca era confuz sau a reusit cumva sa confuzeze lumea. Ca dom'le intram la Soimus si mergem spre Ilia. ALO! Cum intram in nod asa si iesim! Ca ne lovim de deal! Tin minte ca am repetat chiar de doua ori, in doua feluri, sa se inteleaga ca nu se deschide niciun LD4.

TibiV

Quote from: flashu74 on October 10, 2018, 05:04:00 PM
@TibiV, tot trebuia făcut deranjul ăsta și dacă se făcea racordarea la primăvară. Mă gândesc că poate vremea e mai prielnică acum decât primăvara pentru lucrul la terasamente. Știu că UMB a început târziu și anul acesta lucrul la terasamente.

Quote from: rdx2000 on October 10, 2018, 04:59:27 PM
Daca inteleg bine situatia, dupa redeschiderea nodului de la Soimus, cele doua "benzi" de trafic nu vor trece in paralel prin giratoriu cum faceau pana acum la Soimus. Se vor intersecta fix in giratoriu, ceea ce va face sa se creeze cozi pe breteaua de iesire de pe autostrada in nod. Intrebarea vine tarziu, dar nu era mai bine din punct de vedere al deranjului in trafic sa se faca racordul dupa ce era terminat LD4?

Cu alte cuvinte: pana cand se va da in folosinta L4, giratoriul de la Soimus va fi muuuult mai chinuit decat pana acum.
Mult mai multe conflicte de trafic.
Cineva a pus undeva in urma o schita cu conflictele de trafic intre principalele directii de deplasare in forma actuala si in cea care va rezulta dupa finalizarea racordarii.

Ceea ce va rezulta dupa realizarea racordarii va fi perfect fezabil insa doar in situatia in care Lotul 4 este functional, deci atunci cand giratoriul Soimus va fi doar pentru colectarea/distrbuirea traficului cu originea/destinatia in zona Deva.
Cat timp giratoriul va ramane punctul de intrare/iesire pe/de pe autostrada, noua "formula" va fi mult mai nashpa decat cea actuala...

Mai arunca te rog un ochi pe harta si incearca sa vizualizezi fluxurile de trafic in cele doua "variante de giratoriu", o data cu LD4 functional si o data cu LD4 nefunctional...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Parcă Cireașă zicea că dejaba se termină LD 4, că nu e gata nodul Ilia pentru descărcare pe partea cealaltă. Păi ba da, există, că nodul e gata acolo (nu se poate merge mai departe spre Holdea, dar asta e o altă problemă).

Ionut

#43345
Quote from: Ionut on October 10, 2018, 12:53:28 PM
Mda, chiar nu pare dezastru.



Acum e mult mai rau. Vad ca e totusi politie in unele locuri.







Diferenta totusi nu este asa de mare. Sunt 9 minute fata de pranz. Nu e chiar dezastru, dar nici prea placut nu e.

danutzu_1069

Băi, l-as bate pe Șerbănescu zilnic, din ora in ora!!!
Pai cum bai meseriasilor din CNAIR, voi va ascundeti in spatele unui grafic DE LA INCEPUTUL ANULUI??? Voi nu aveti Consultant care sa urmărească evolutia graficului??? In mod sigur, acum, sunt in urma graficului. Si daca sunt in urma, nu va bagati in sedinta cu ei pentru reajustarea graficului???
Nu, pentru ca va convine, politrucilor!!

Earthchild

#43347
Quote from: TibiV on October 10, 2018, 06:20:07 PM
Cineva a pus undeva in urma o schita cu conflictele de trafic intre principalele directii de deplasare in forma actuala si in cea care va rezulta dupa finalizarea racordarii.

Vezi postarea #42280.


Europiu

Quote from: Ionut on October 10, 2018, 06:17:00 PM
Sper ca s-a inteles spre sfarsitul interventiei ca nu se deschide traficul pe LD4 in 15 noiembrie.

Noi, da, dar restul?

Că până la urmă ajungem la întrebarea legitimă a lui simotm: de ce acum legarea la bucata deja în folosință și nu fix ca ultim pas al finalizării lotului? Argumentul lui flashu74 pare valabil dar, ca fost pifan la Lipova, parcă țin minte că primavara vine devreme pe acolo.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

#43349
^^
Puteai sa pui direct linkul, nu este nevoie de exagerata modestie pe forum... ;)

Quote from: Earthchild on August 21, 2018, 02:55:00 PM


Presupun ca asa se va desfasura prin nod traficul spre Sebes-Sibiu dupa incheierea lucrarilor.
Pana deschid tot tronsonul, va fi un conflict in giratoriu intre cei care intra pe autostrada si cei care ies de pe autostrada.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)