Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 19 Guests are viewing this topic.

gdaniel


adiarc

cu siguranta mai pot aparea tasari si in terenul natural.O fii acesta tasat in mil de ani dar NU in prezenta a mii de camioane cat vor trece pe acolo zilnic.

In alta ordine de idei astazi erau echipe in zona debleului Aciliu,sensul spre SB cu un burghiu...ori luau mostre,ori montau ceva senzori
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

tom_sawyer

#43307
Quote from: tom_sawyer on September 28, 2018, 05:15:31 PM
Quote from: tom_sawyer on September 07, 2018, 08:18:01 PM
Quote from: Ionut on September 06, 2018, 01:02:20 PM
API pe Facebook

Marți, 04.09.2018, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anulat licitația pentru lucrările suplimentare din nodul rutier de la Holdea, parte din lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva.

Solicităm CNAIR să relanseze în următoarele zile această licitație

Au relansat-o tot ieri:

Anunt de participare simplificat: [SCN1015250] AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA Lot 3, km 56+220 – km 77+361 - EXECUTIE LUCRARI BRETEA IESIRE - DESCARCARE NOD HOLDEA SI MONTARE PANOURI FONOABSORBANTE

Data publicare: 06.09.2018 19:40

1. Asociere : Asocierea COMSA S.A.U. – ALDESA CONSTRUCCIONES S.A.

Data limita evaluare oferta: 28.12.2018 18:00

Evaluare calificare/tehnica -> Data finalizare: 08.10.2018 15:38 ; s-a intrat in evaluare financiara, deci nu mai dureaza mult.

RaduC

#43308
Quote from: adiarc on October 09, 2018, 04:24:36 PM
cu siguranta mai pot aparea tasari si in terenul natural.O fii acesta tasat in mil de ani dar NU in prezenta a mii de camioane cat vor trece pe acolo zilnic.

Atâta timp cât forțele rezultante de apăsare generate de trafic sunt mai mici decât suprasarcina generata de greutatea rocii, ce poate începe de la 2.6 t /m2 / m înălțime, nu mi-aș face griji pentru tasări. În situația asta poate interveni expansiunea solului, ce ajunge sa se comporte ca un resort detensionat.(metaforic vorbind)

lupualb

Acum s-a in inchis A1 la Simeria.  Sunt 2 masini de politie, muncitori UMB si de la drumuri nationale. Pun marcaje si despartitoare de beton. Ma tem sa nu se faca intrari pe contrasens aici,  mai ales ca s-a mai intamplat.

lupualb

Cum era de asteptat,  imediat DN -ul s-a aglomerat . Coloana  pana in Simeria. Se opreste traficul la semaforul spre Santuhalm intrare Deva.

voicul

Ce mare e forumul asta  :) ca altfel care erau sansele sa fie la locul potrivit un om, tocmai azi, tocmai la ora la care se inchidea A1.

E macar politist in intersectia aia? E clar ca traficul vine din si spre Deva.

zuma80

Deci varianta ocolitoare din Simeria pe DJ107A este de luat in calcul!
Pentru A6!

pasadia

Hmm, pe harta Google lucrurile nu par chiar negre. La Santuhalm e chiar verde si la fel si mare parte din centura Devei. Estimarea de timp e de 27 de minute dinainte de coborarea de pe A1 pana dupa giratoriu vestic, cel dinspre Mintia, un traseu care in mod normal ar fi durat probabil 10-12 minute pe sensul spre TM si vreo 15-18 minute spre SB (datorit giratiei nebune de la est de podul peste Mures).

vancouver

In momentul acesta (ora 13 aprox.) se pierd cam 5 minute in trafic in Deva, cf. google. Comparat cu situatia de trafic liber prin Deva. Orice varianta inseamna peste 10 minute in plus si drum de calitate inferioara, plus risc de ratacire pentru cine nu cunoaste zona. Abia de la un ambuteiaj de 25-30 de minute prin Deva vad oportun sa discutam de variante de ocolire.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut


gruiarew

Eu unul m-am cam lecuit cu DJ-urile. De obicei au surprize când te aștepți mai puțin. DJ706A de exemplu (Ilia Șoimuș). E foarte bun și dintr-o dată dai în niște gropi de-ți amestecă gândurile. Dacă nu cunoști drumul e destul de riscant, mai ales noaptea.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Teoretic o sa intram in direct cam intr-o ora (14:20) la Digi24 sa vorbim despre acest subiect. Ei zic ca e cam haos, probabil si-au trimis reporteri. Dar nu prea pare, cel putin la ora asta. Este interesant de urmarit traficul la orele de varf.

lupualb

Echipa de la Digi acum isi regleaza sculele. Semaforul a fost oprit iar traficul este dirijat de politie. Acum se circula foarte bine.

pasadia

Mda, Serbanescu insista cu nu putea fi evitata situatia. Dar... Cand ati proiectat si dat in lucru bucata Deva - Orastie nu va puteati gandi ca va trebui racordata mai departe spre vest?
Aceeasi situatie "inevitabila" va exista si la Sibiu. Si la Ploiesti, daca va fi sa continuati autostrada de acolo. Dar uite ca la Campia Turzii, Nadaselu, Aiud ati putut sa ganditi capatul autostrazii astfel incat viitoarea conectare sa fie posibila fara sa blocati traficul pe autostrada.