Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 15 Guests are viewing this topic.

udar

Oau ce vor face la acea sapatura unde se monteaza fierul !?
Va fi ceva care sa lege zidul de beton de cel din piatra ....nu prea imi dau seama ce va urma.
Rocklee ne poti ajuta tu cu acest subiect

danutzu_1069

Da, ai intuit bine. Legatura intre pertele de beton (vertical) si peretele de piarta (inclinat)

Skynick

vaaai, ce uratenie de gard... mergea ceva mai pe artistico/natural acolo. parca circuli printr-o conserva..

Liviu_udr

Zidul cu pietre va fii continuu de la zidul de beton?

alin_simeriaveche

multumim roocklee pentru fotoreportaj. Chiar ma gandeam ca, nimic, nimic dupa ziua de astazi? :)

adi

#43295
^^
Prefer sa fie o conserva  dar sa merg ca pe autostrada, daca e si o conserva inchisa(tunel) nici asa nu ma deranjeaza....cale de rulare sa fie ca restul avem di' tatii'

thinker

rocklee :cheers:

mai e ceva de munca, dar vadem ca UMB nu se lasa,
Sa vedem cat pot inainta cu zidul de piatra (si terasamentul) in urmatoarele saptamani, oricum greu de previzionat cand va fi gata.

Tot ce pot sa sper e ca lucrarile la Ilia si Holdea sa fie terminate in cel mai rau caz in acelasi timp cu cele de la Dealul Liliecilor (si evident receptionate)
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

rocklee

Dacă va uitați la ultimele poze făcute se poate vedea ca acea  piatra sparta este așezată manual. Și este doar de dizain. În spatele ei se taxează zgura de furnal cu sarrma galvanizata și plasa de din geotetextil. ..Sau cum i se spune . Și așa apare terasamentul armat.

În acea groapa va aprecia acela zid de beton înclinat. Care va ghida și pe care se va sprijini zidul de piatra și terasamentul armat.
Va fi exact ca pe partea cealaltă lângă viaductul soimus

flashu74

#43298
În primele poze de la zid se văd ieșind din găuri capetele barelor de fier beton. Așa se face ancorarea zidului în terasament? Înseamnă că și în spatele zidului crește terasamentul?

thinker

La asta ma uitam si eu,  sunt ancore acolo in exterior, care nu au fost data trecuta, deci ceva ceva se intampla  :D
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

istvan78

#43300
^^
Nu cred ca e chiar DOAR estetic stratul de piatra. Impiedica apa de ploaie ce va cadea in deceniile viitoare sa erodeze zgura. Ca stat vegetal nu poti pune la inclinatia aia...

O intrebare: platforma atostrazii pare ca va fi formata partial din terasa sapata in roca naturala, partial din terasamentul construit din zgura. (Sau ma insel, si pltfroma solelei va fi complet pe terasamentul nou?) Roca naturala nu se mai taseaza. Se poate asigura ca nici terasamentul de zgura nu sufera tasari? I caz contrar ar aparea o denivelare in lungul platformei, ceea ce e mult mai periculos decat o tasare transversala.


danutzu_1069

Exista solutii de "strat vegetal" si pentru plan inclinat. Se folosesc saltele preinsamantate... (google it!)

valil

referitor la deschidere LD4, trebuie sa tinem cont si de faptul ca anul viitor avem 2 ture de alegeri si nu cred ca ne vom prezenta la cele din Mai fara vreo 20-40 km de autostrada noi nouti! probabil se va trage tare si in iarna. La filmarea din 5 oct, nu era zid de plasa cap coada, acum am vazut in pozele lui The "ROCK" ca avem. Practic in 8 saptamani anul acesta se mai fac destule, mai ales ca ploaie nu se prea arata in octombrie.

flashu74

Terasamentul armat este început pe mai puțin de jumătate din lungimea dealului.
Panourile fono nu par de la distanță diferite de cele de beton.

flashu74

Panourile de beton de la ieșirea Șoimuș.

Panourile de la viaductul1 de la deal.

Powered by API/PUM imgur uploader