News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 54 Guests are viewing this topic.

dragos76

@tmbio, aș fi zis că trag tare dacă vedeam acolo măcar 5 excavatoare, și o turmă de basculante care să care ce se sapă.

voicul

Progres este pe L3, doar ca in ritmul asta ...

Ionut

În ritmul ăsta circulăm în 2019. De multe luni nu mai e fezabila deschiderea în 2018 a LD3. Nu inteleg ce nu înțelegeți. :) Sa va aduc aminte ca pe vremea lui Ionita nici măcar nu erau recunoscute lucrările de la Holdea???

epuru

#43203
Foto marcelbanu: https://postimg.cc/vxmfhFkx

Peste plasa cu piatra sparta mai vine vreun strat de pamant si strat vegetal?

nrb


rocklee

Piatra aceia sparta tine și de decor.    Este  pusă  manual.


paulmare

Arata foarte bine, si se si potriveste "in cadru", bravo lor ca au ales solutia asta

Horațiu 87

o filmare mai "veche" 25 septembrie


NGC

Era sa uit. :D

Alo? Domnu' Sova? In ce data suntem astazi? 31 Septembrie? Contorizam in continuare zilele la luna Septembrie? :lol:

Quote from: NGC on July 31, 2018, 09:56:06 PM
API

Quote
O altă promisiune a lui Șova este emiterea acordului de mediu (AM) pentru Autostrada Sibiu-Pitești până la finalul acestui an. Realitatea? Șanse minime (noi spunem că inexistente). Studiul de evaluare adecvată (SEA) a fost depus în luna mai 2018. După aprobarea acestui studiu, trebuie depus raportul de impact asupra mediului (RIM). Procedura este complicată și de durată. Din experiența noastră (emiterea AM pentru autostrăzile Lugoj-Deva și Târgu Mureș-Borș), obținerea AM în 2018 este o țintă ultra-optimistă.

MT

Quote
Procedura pentru eliberarea Acordului de Mediu pentru autostrada Sibiu - Pitești respectă legislația în domeniu și se va încadra în termenul precizat de ministrul Lucian Șova.

Nu zau! Dar desteptul asta de ministru are cumva si ANPM in subordine? Termenele care trebuie respectate la procedura se adapteaza dupa el? :o

Cum stam? V-au ascultat? :lol:

Eventual dati o fuga la Bruxelles si ziceti-le sa schimbe regulamentele. :lol:

P.S. @Domnu Sova si cei care scriu comunicatele MT: Facem un bilant? ;)

sublimu

Se pare ca ministrul Sova a fost aseara la A3. L-a urmarit cineva ? Asta am gasit :
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/ministrul-transporturilor-spune-ca-anul-acesta-vor-fi-date-in-folosinta-trei-segmente-de-autostrada-18518986

"Acesta a precizat că lotul 4 al autostrăzii Lugoj - Deva, care reprezintă un segment de peste 20 kilometri  avea termen de finalizare în cursul anului viitor, însă există ,,angajamente de manieră informală din partea antreprenorului" care dorește să închidă lucrările ,,înainte de venirea iernii"."

:lol: :lol: :lol: :lol:


nrb

Am văzut o secundă, am trecut repede peste, nu aveam "curaj" suficient :-[

Quest

Nu l-am vazut pe Sova aseara. Constat din articolul de pe profit.ro ca Comsa da acum vina pe subcontractori. Pai da, tot altii sint de vina, numai managementul lor nu...
Eu am auzit din surse bine informate, ca la prima licitatie ptr Holdea, firma care le-a depus oferta in numele lor, a dus toate plansele in original la Companie, dar la capitolul urcare pe SEAP a fisierelor respective, a omis sa incarce buna parte din oferta tehnica. De asta s-a anulat licitatia cu ofertant unic. Acum s-a reluat, doar-doar s-o atribui si vedem Nodul Holdea terminat.
Din punctul meu de vedere avem in Romania 2 firme straine cu reputatie franjuri: Impregilio si Comsa. Primii au facut acel joint cu Salini si stau acum sub fustele partenerului, ceilalti sa vedem cu ce-o sa ne mai surprinda, ca pe LD3 ne-am lamurit...
Common sense will get you far !

voicul

E relativa treaba.
Cat se serios a fost partenerul serios pe LD3 (sau in general pe orice contract atribuit)? I-a blocat pe Comsa cu vreo 4 mil de euro ... timp de 2 ani si inca numaram zilele?
Bine ca nu au dat faliment in RO.

Nu tin partea Comsa, dar sa vedem ambele jumatati.

alesd

Quote from: marcelbanu on September 29, 2018, 02:15:57 AM
Tronson Bejan II...



Vad ca cu sapatura s-au oprit la nivelul acelei "borduri" care e in lungul DN76. Ce e cu ea? Din filmarile din drona se vede ca se intinde pe o distanta foarte mare, dinspre viaductul de la calea ferata spre dreapta.

@rocklee, flashu74, marcelbanu: Se poate intreba daca face parte din vreo fundatie? Sunt piloti forati sub ea? De cand este acolo, ca nu tin minte sa fi vazut vreo foreza la lucru acolo? Si pe ce lungime este, ca poate nu este toata vizibila? Multumesc!