Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 83 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Da, apropo de poza asta dar si de cea de pe pasajul 1 in care se vede fundatia pentru "zidul de sprijin", este clar ca la pasajul 1 s-a optat pentru un rambleu, pentru ca latimea terenului permite, iar in celalalt pasaj, acel zid de beton vertical in loc de rambleu pentru ca latimea terenului (la baza) nu permite....






rocklee


Ionut

Mulțumim pentru reportaj!

Priviți poza asta:



Acum va intreb. Crede cineva ca va fi gata în 4 luni ce vedem aici? Nici macar nu au terminat săpătura. Voi vedeți câtă umplutura va fi? 4 luni oameni buni. Calendaristic. Pentru că mai sunt și zile de pauză. Si zile proaste cu ploi sau mai rau. 4 luni.

Mai crede cineva?

Eu nu am crezut niciodată dar va intreb de curiozitate cum puteti înghiți toate minciunile si promisiunile fanteziste ale șefilor CNAIR și MT care dădeau lotul gata din 2017! 2017!

Iceman

In afara de acest deal sunt foarte multe sanse ca acest lot sa fie executat cu totul.....4 luni ii prea putin pentru a se putea executa astfel de lucrari si a se cere receptia....Anul viitor se poate cere receptia la acest lot :)

danutzu_1069

#42549
Dar cine a zis ca inghitim, rahatul lui sova???
Sunt unii cate pun botul... aia care se uita la tv...
Eu sunt convins ca mai au de facut piloti/fundatii intr-o parte si perete de beton dincolo...
Deocamdata este suficient ca sa inceapa umplutura dinspre capete spre mijloc.... Evident, o sa ajunga sa foloseasca si pasajele recent facute pentru a aduce umplutura...
A, si cum mai ziceam mai sunt marutisuri care consuma timp...

Ionut

Pentru amintire. Zic doar de pariul pus in februarie 2018, nu amintesc de zecile de ori cand am zis (si pe forum si public in media) ca LD4 nu va fi gata anul asta.

Quote from: Ionut on February 03, 2018, 06:15:09 PM
Ati inceput sa ma enervati. Pariu pe 500 RON la bugetul API ca NU SE DESCHIDE CIRCULATIA PE TOT TRONSONUL INTRE ILIA SI DEVA ANUL ASTA? Vad ca va place sa comentati. Eu zic ca, din nșpe motive, ANUL ASTA (adica pana la ora 23:59 in ziua de 31.12.2018), NU VOM CIRCULA PE TOT LOTUL INTRE ILIA SI DEVA. Sa nu va aud ca e gata intre Ilia si dealul Soimus, fara Soimus. Sau ca mai trebuie X chestii facute prin nod. Ca e "aproape gata". Ca e nu-stiu-cum. Nu.

Anul asta NU circulam intre nod Ilia (inclusiv) si nod Soimus (inclusiv), adica 22,139 km. Are cineva curaj sa puna pariu cu mine? Cine pierde vireaza 500 RON in contul API.

Nu mai tin minte daca rocklee era serios cand a scris asta:

Quote from: rocklee on February 03, 2018, 08:21:18 PM
eu spun ca UMBul va termina lotul in august 2018  :D :D....daca nu termina in 2018 ...nu mai fac nici un reportaj in 2019  8)

Este august 2018.

Ce bine ar fi daca am avea grija ce spunem. Macar un pic. Si macar noi, aici, pe forum... Visez si eu.




Asa de curiozitate, ia cititi-va postarile mai vechi. Ca eu le mai citesc din cand in cand. (Inclusiv pe ale mele.)

voicul

Ca nota: nu mai sunt 4 luni (nici calendaristic) pentru ca de pe 21 dec nu mai lucreaza nimeni (daca nu mai devreme ca acolo e mai frig).

Asa cum tu visezi ca "Ce bine ar fi daca am avea grija ce spunem. Macar un pic. Si macar noi, aici, pe forum... Visez si eu."
asa sunt multi care viseaza ca se fac autostrazi.
Multi luati de val (UMB-ul lucreaza bine si cu spor), multi de la TV (care vin probabil special pe forum ca sa se informeze mai mult si spun si ei ce stiu - adica ce au vazut la TV).

N-ai ce sa ii faci.

Mie imi place ca si cand e plecat UMB-ul si nu lucreaza ... santierul tot avanseaza  :lol:

Ionut

API pe Facebook in seara asta

Lotul 4 al Autostrăzii A1 Ilia-Deva este aproape gata pe cea mai mare parte între nodul Ilia și viaductul Brănișca, având strat de uzură, parapete de protecție, marcaje rutiere și indicatoare. În zona carierei Bretea Mureșană și pe mai mulți kilometri înainte de debleul Brănișca, lipsesc stratul de uzură, marcajele și panourile fonoabsorbante. Estimăm că și pe aceste sectoare lucrările pot fi încheiate în 30-60 de zile.

S-a avansat considerabil și pe secțiunea din apropierea Termocentralei Mintia, acolo unde relocările de utilități (conducte, linii electrice) au generat mari întârzieri.

Punctul nevralgic al șantierului este, desigur, celebrul deal "al liliecilor" de la Șoimuș. Progresul este vizibil la ambele viaducte de acces. Totuși, volumul de muncă rămas este imens, în unele zone fiind încă necesare săpături. Conform DRDP Timişoara, trebuie executate ziduri de sprijin din beton armat fundate indirect (cu piloți forați) și sprijiniri din pământ armat (care vor atinge înălțimi și de 22 metri), iar taluzurile de debleu vor fi protejate cu plase de sârmă fixate prin 5000 de ancore forate în versant.

Se continuă execuția la Centrul de Întreținere și Coordonare (CIC) dar și la nodul Șoimuș, acolo unde constructorul (UMB) se pregătește să conecteze autostrada la tronsonul Deva-Sibiu aflat în exploatare. Astfel, în perioada 3 septembrie-15 noiembrie traficul rutier pe Autostrada A1 între Deva și Simeria va fi închis, șoferii fiind nevoiți să circule pe DN7 (vechiul drum).

Deși aproape tot lotul va fi gata în 2018, lucrările la "dealul liliecilor" (de o complexitate sporită și cu un volum de muncă foarte ridicat) nu se vor putea finaliza în acest an, împingând deschiderea celor aproximativ 22 de km în prima parte a lui 2019.

Ionut

Sunt curios dacă se închide Simeria-Soimus luni, asa cum era vorba.

Liviu_udr

Pare a mai fi de lucru până la închiderea traficului.