News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 12 Guests are viewing this topic.

flashu74

Traseul de care spune pasadia. Eu îl folosesc în prezent. E o soluție bunicică. Dacă se elimină semaforul UMB de la deal și dacă toți înțeleg că acolo e un DJ foarte îngust și au respect pentru ceilalți care merg mai încet. Elimină total conflictul generat de autostradă în giratoriu Șoimuș.




Powered by API/PUM imgur uploader

Europiu

Quote from: voicul on August 27, 2018, 03:00:52 PM
CNAIR si MT deschid anul asta lot 4

Chestia asta sterge-o repede pana nu sar baietii pe tine!  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

^
:D.

Aceeași discuție am avut-o și înainte de deschiderea Dumbrava-Margina. Țin minte că făceam și eu schițe cu reconfigurări și artificii în nod pentru a elimina intersecția sensurilor pe direcția prioritară, dar se pare că deși aceste sensuri se intersectează, nu există probleme. Tind să cred că aceeași chestiune va fi și la Șoimuș. Cei care vin dinspre DN7 și vor să între pe A1 spre Deva nu au un flux prea mare din cauza configurației DN 7 cu acea întoarcere de 180 de grade plus curba destul de strânsă spre podul peste Mureș. Mai e și varianta lui pasadia care simplifică și mai mult lucrurile.

gruiarew

@Flashu74, eu tot pe acolo circul. DAR:

1. Trecerea la nivel cu CF. Trebuie avut MAARE grijă. Altfel riști să rămâi cu roțile între șine.
2. Luminile merg când si când. Am pățit să nu pâlpâie cea albă. Deci stat oprit, asigurat. Pe lângă mine zburau SUV-uri cu claxoane;
3. Ar fi frumos un strat de 2 degete de asfalt până la pod. Pe mine mă scutură maxim în căruț;
4. Imediat după pod banda ce vine spre DN7 era ruptă de tot, impracticabilă.
5. E destul de bine vălurit și lăsat, greu de tot pot trece două mașini una pe lângă alta;
6. Doar pentru autoturisme, e limitare de 7t parcă peste baraj. Deci nu poate fi folosit de toată lumea.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

flashu74

^
Corecte toate observațiile. Și cu toate astea eu prefer pe acolo decât să fac cele 2 sensuri giratorii care sunt extrem de periculoase datorită participanților la trafic ce nu respectă sau nu văd semnele de circulație. Pentru mașini mici merge și peste baraj. Ca și soluție pe termen scurt și ca soluție alternativă.

flashu74

Deși UMB este în vacanță, eu am avut senzația la deal, că acea mașină ce dă găuri pentru plasă, lucra astăzi pe la ora 14. Sper să nu mă fi înșelat.

TibiV

Quote from: gruiarew on August 27, 2018, 03:30:03 PM
6. Doar pentru autoturisme, e limitare de 7t parcă peste baraj. Deci nu poate fi folosit de toată lumea.
In poza asta se vad niste basculante pe baraj. Singura limitare vizibila este de viteza, 30 km/h, dar poza este din august 2012...
https://goo.gl/maps/syoyTqcKLcu

Poate face unul dintre voi niste poze cu aceasta varianta, in special cele 5 puncte critice amintite de tine. TomTom nu a trecut peste baraj...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

Atunci când a fost închis pentru reparații podul peste Mureș circulația a fost deviată pe aici. Asta a fost anul trecut în toamnă. Timp de o săptămână parcă. Cu echipaje de poliție la Mintia și la Bejan. Inclusiv tirurile de 40 t pe aici au mers. Atunci au fost ambuteiaje deoarece și UMB monta grinzi la viaduct1.

gruiarew

#42428
Film e bun?

https://youtu.be/i4zRuJ27wKQ?t=49m56s

Sunt unele comentarii ce probabil n-ar trebui să fie, n-am mai stat să editez. Ignorați coloana sonoră vă rog :) Nici filmarea nu e cine știe ce, la lumină puternică face chinezăria figuri. Nu se vede clar, dar drumul chiar e rău.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

flashu74

#42429
Fac două precizări. La min 52.30 se lucra la intersecția pentru relocarea DJ și acum e cea mai bună porțiune de asfalt. La min 55 coada de la ieșirea în DN se datorează semaforului UMB.

wifi

Quote from: flashu74 on August 27, 2018, 03:45:21 PM
Deși UMB este în vacanță, eu am avut senzația la deal, că acea mașină ce dă găuri pentru plasă, lucra astăzi pe la ora 14. Sper să nu mă fi înșelat.

Nu, nu, sunt de la alta firma, echipati in rosu si nu in portocaliu ca cei de la UMB.
Este mult de forat, pe la 5000 de ancore.

vancouver

#42431
Quote from: flashu74 on August 27, 2018, 03:01:01 PM
Traseul de care spune pasadia. Eu îl folosesc în prezent. E o soluție bunicică. Dacă se elimină semaforul UMB de la deal și dacă toți înțeleg că acolo e un DJ foarte îngust și au respect pentru ceilalți care merg mai încet. Elimină total conflictul generat de autostradă în giratoriu Șoimuș.

Nu elimina conflictul decat daca TOT traficul este deviat pe aici, iar la intersectia DN7 cu DJ de la Mintia se reface prioritatea si cei de pe DN7 venind de la Deva pierd prioritatea in fata celor care fac stanga spre DJ, spre pod. Altfel acea intersectie va fi (si este si asa) una dintre cele mai periculoase. Se circula cu viteze mari, nu exista banda speciala spre stanga, risc enorm de accidente.

Eu folosesc varianta asta descrisa mai sus, dar NUMAI si numai daca venind dinspre Ilia spre Deva, cand ajung la intersectia de la Mintia nu vine absolut nici o masina din fata pe DN7 si deci pot face stanga fara a opri.

La asta se adauga evident si toate observatiile lui gruiarew.

PS. Si cum pe DJ avem limita 7 tone, clar nu se poate devia tot traficul pe varianta descrisa, deci sigur nu se poate redesena intersectia DJ/DN7 si ca atare acolo este inacceptabil sa ceri autoturismelor sa faca stanga, asteptand traficul din contrasens. Practic conflictul se muta partial in aceasta intersectie, ceea ce nu este acceptabil.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Quote from: gruiarew on August 27, 2018, 04:49:36 PM
Film e bun?

Film e bun.
Drum e prost.
Iar trecerea la nivel cu CF este o advarata "poezie".... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

#42433
Eu am inceput sa nu mai imi rup masina pe diverse scurtaturi. In cele mai multe cazuri timpul castigat pe astfel de drumuri se pierde la service.

La 1 minut castig (hai 2 cand nu va mai fi semaforul UMB), prefer drumul mai bun.

Ca exemplu: asa am ajuns sa imi schimb placutele de frana la 40.000km si am automata - deci folosesc des franele.

Fiecare decide cum e mai bine pentru el.

pbh