News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 51 Guests are viewing this topic.


flashu74

Se lucrează în forță pe porțiunea de la deal până la conexiune. Se asfaltează și se duc materiale pentru terasamente. Săptămâna aceasta se duc inclusiv materiale ce se vor constitui in depozite pentru a fi la îndemână când se închide circulația. Există deja un munte de material și în zona conexiunii.Oricum, breteaua de ieșire nu se demolează. Ar putea să rămână circulația pe sensul Simeria-Șoimuș. Dar vom vedea.

Vice33

Fiecare magician are un as in manecă...UMB-ul cați ași are la îndemână...? 8) :lol: :D

flashu74

În seara asta am 3 fotografii realizate în zona relocării DJ.









Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Quote from: flashu74 on August 20, 2018, 10:37:58 PM
Oricum, breteaua de ieșire nu se demolează. Ar putea să rămână circulația pe sensul Simeria->Șoimuș. Dar vom vedea.
De demolat breteaua clar ca nu. Dar nu ar avea logica nici macar inchiderea sensului Simeria-Soimus...

Da, racordarea cu pasajul Soimus va "sectiona" breteaua Soimus->Simeria.
Dar sensul Simeria->Soimus nu are de se fie inchis.
Se vede  clar ca racordarea din zona "B galben" nu are nici o problema...

Uite cum se vede acelasi loc de la 10 metri spre dreapta, de pe breteaua de iesire spre Soimus:
https://goo.gl/maps/JJY33MqJ6h52
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Tu chiar ai impresia ca poti asterne terasamentul in continuarea B fara a afecta versantul de pe partea sudica a bretelei de iesire spre Soimus? Nodul Campia Turzii e gandit astfel, chiar si la Nadaselu imi pare gandit asa, dar capatul asta (ca si cel de la Sibiu de altfel) nu au fost gandite pentru a usura continuarea autostrazii.

TibiV

Sincer da, asa am impresia....
Cred ca terasamentul acelei bretele a fost facut tinand seama de faptul ca niste multi ani va fi iesirea principala de pe autostrada, Deci l-au facut "ca la carte".
Probabil sub 10 centimetri de pamant vegetal dai direct de balast/pietris zdravan, alaturi de care poti sa iti pui propriul balast/pietris.
Oricum portiunea de "stricta vecinatate" nu pare sa aiba mai mult de 30-50 de metri...

Dar, na, poate sunt eu prea optimist...
As prefera sa nu inchidem complet un tronson de autostrada timp de peste doua luni si jumatate....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

Și mai e un aspect. Nu cred că e nevoie de 2 luni jumate pentru lucrările de acolo. În comunicat scrie "în perioada". Ceea ce nu cred că înseamnă toată perioada. Oricum traficul a crescut substanțial în anii ce au trecut de la deschiderea Deva-Simeria. Cred că traficul va fi un coșmar.

Ionut

Sunt doua luni si ceva pentru lucrarile din nod, nu doar strict conectarea. Nici mie nu mi-a convenit ca inchid atat, insa vor sa dea drumul prin nod, pe bretelele finale (nici nu prea au cum altfel). S-ar fi putut face si sub trafic, dar probabil dura (mult) mai mult de doua luni si ceva. Vedem cat de repede se misca... poate nu e gata in termenul asumat, posibil sa se prelungeasca. Mai conteaza si cum e vremea. Daca vor fi ploi multe/intense in septembrie, le va fi greu, nu vor putea baga terasamente.

Nodul:

cristi5

#42264
Quote from: flashu74 on August 21, 2018, 07:22:54 AM
Oricum traficul a crescut substanțial în anii ce au trecut de la deschiderea Deva-Simeria. Cred că traficul va fi un coșmar.

Pai DN68A care e praf rezista la traficul care se descarca in Soimus. La asta trebuie adaugat cat se descarca spre Deva si Brad (nu spre Dobra) si traficul actual DN7 Simeria-Deva .

Stim ca fluxul principal (spre Dobra) e max 900v/h pe sens la sarbatorile de iarna... Cu fluxurile secundare, cat poate fi? 1000v/h pe sens? Asta e ok pentru un DN, limita e pe la 1300. Sigur, la nivelul asta e sensibil la orice obstacol, deci poate vom vedea lucruri urate in Deva dar mi se pare mai fluent in Deva (doua benzi pe sens) decat in Aiud spre exemplu, care acum duce trafic similar: in ziua de dupa Untold am estimat 1000 v/h pe sens blocate in acel giratoriu, poate cateva din zile vom vedea ceva similar in giratoriul DN7 la nodul Simeria dar n-as crede, nu vine suficient trafic pe DN7 Orastie-Deva (comparat cu DN1 Aiud-Decea) ca sa blocheze prioritatea fluxului descarcat de pe A1 in giratie.

Poate in Simeria sau Santuhalm va fi nasol pe DN7, dar cel putin fluxul DN68A nu pare sa aiba probleme in localitati "mici".

Primul obstacol e giratoriul din Simeria, care are capacitate mica. Daca nu se face coada pe A1 la iesire (cum nu se face azi la Soimus), nu cred da vor fi probleme nici mai incolo.

slartibartfast

Pentru traficul de lung parcurs, e o ocazie să evite și DN68A prin A6-Caransebeș-Hațeg-Simeria. Dacă era semnalizată corespunzător ca rută ocolitoare, ar fi fost o șansă și pentru niște reparații mai de substanță la DN68A, măcar o reasfaltare în loc de peticirea de acum. Dar pentru asta era nevoie de ceva gândire în perspectivă la CNAIR, mai greu cu asta.

flashu74

Sunt aproximativ 40 km în plus. Și toți sunt DN. Plus câteva comune kilometrice cu viteză limitată. Ruta cu DN68A conține autostradă de la Margina și doar de la Săcămaș e DN68A. Eu unu nu aș ocoli. Dacă se doresc reparații tranzitul poate folosi DN7 sprea Arad de la Săcămaș.

adiarc

cred ca nimanui nu-i convine ca va fii inchis 2 luni...totusi e bine calculat si am incredere ca se va termina in noiembrie...cu ceva provizoriu s-ar fii dus in primavara/vara 2019,datorita venirii iernii.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Nici eu nu as face 40 de km in plus.
E bine ca au pus de la 3 septembrie si nu 3 august ;)

elphax

pare bine calculat  - mai au inca 2 saptamani pentru a pregati terasamentele si noul giratoriu inainte sa inchida circulatia si sa intervina direct in capatul autostrazii