Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 80 Guests are viewing this topic.

laszlo.robert

Wifi ,nu are  rost să tot lungim aceași temă.Suntem toți de acord cu tine ,dar încercăm să găsim soluții , să învățăm, să ne dăm seama ce funcționează și ce este greșit.Doar să constatăm că lucrurile nu funcționează cum trebuie ,o știam dinainte.

wifi

Solutia este foarte simpla, legea junglei: calca sau esti calcat! Nu sunt de acord cu ce se intampla pe LD3, pe LD2 si nici cu povestea cu liliecii de pe LD4. Nici pana astazi nu este clar cine este acolo devina. Fapt este ca nu avem autostrada si nici prea mari sperante. Este bine? Zic ca nu!

Ionut

Eu zic ca ai zis suficient. Cred ca e cazul să te oprești. Multumesc!

horatiu.cosma

Tocmai scriam si eu, dar vad ca a postat Ionut. Wifi, aberezi pana la cer si inapoi. Ia o pauza.

Liviu_udr

Nu e bine cu jigniri pe forum! Frustrarea e mare, având în vedere faptul că, din păcate, nu se întrevede nimic bun în legătură cu autostrăzile noastre.

flashu74

#42020
Mai bine puneți ceva poze de la Holdea sau Ilia, dacă aveți, să vedem ce s-a mai lucrat. Rocklee, nu ai fost azi la o poză. Poate ne mai revine buna dispoziție.

horatiu.cosma


Quest

Cred c-ar merita Disney sa puna o intrebare legitima catre Companie, poate s-a mai pus, dar pe vechea conducere, anume care sint constringerile legislative pe care le vad dinsii si care ii opresc in semnarea Aditionalului pe LD3. Nu glumesc, ce anume din legislatie cred dinsii ca impiedica Compania la semnarea unui Aditional pe conjunctura specifica de pe LD3 ?

Adica LD3 devine intr-atit de antologic prin blocajul dat de lipsa Aditionalului, incit situatia ar trebui sa intre clar in categoria "lessons learned", din care Romania (nu doar Compania, nu doar API), sa invete gestionarea pe viitor a unor situatii de asemenea natura, ptr ca un Aditional (in limite rezonabile) la un contract de A pe fonduri UE, e de o naturalete totala, cu care ne vom mai intilni de multe ori de acum inainte. Aproape pot sa pun pariu ca pe PiSi 2,3,4 (chiar si cu licitatiile facute dupa emiterea AM).
Common sense will get you far !

Ionut

Între pasajele de la km 96+365 și 97+750 (dealul Şoimuş) de pe autostrada #A1 Lugoj – Deva, Lotul 4 (Șoimuș – Ilia), se desfășoară una dintre cele mai complexe lucrări de pe raza DRDP Timişoara. Pentru a putea traversa versantul dealului Şoimuş, autostrada necesită lucrări de sprijinire şi protecţie a taluzurilor: execuția unor sprijiniri din beton armat fundate indirect și a unor sprijiniri din pământ armat (care vor atinge şi înălțimi de 22 metri) şi protecţia taluzurilor de debleu cu plase de sârmă ancorate (în total fiind cca. 5.000 de ancore forate în versant). Lucrarea se află acum în diverse stadii, începând de la excavații în taluzul de debleu, până la lucrări specifice zidurilor de sprijin din beton armat.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=648348462194407&id=294225250940065

adiarc

#42024
greu este sa ne puna proiectul direct la dispozitie,fara instanta,fara nimic...

PS - inca ma mir ca in 2018 in UE,ANPM poate aproba o asemenea mutilare a mediului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

#42025
Ete ce mai zice ministru MT - citeste ca in 2 ani se fac tunelurile de pe LD!

,,Pe componenta Sibiu-Piteşti, lucrurile vor dura, după estimările pe care le-am făcut eu, într-o variantă optimist-moderată ar fi un 2023, însă cu excepţia acestui segment care leagă Sibiul de Piteşti noi avem aşteptări ca în orizontul lui 2020 să închidem coridorul minus Sibiu-Piteşti, care va fi mai încolo", a declarat Lucian Şova miercuri seară, la România Tv.

Asta pentru ca LD3 e gata in Octombrie a acestui an !!!

Ministrul a explicat că există o problemă la un viaduct pe tronsonul Lugoj-Deva, unde la lotul 3 al autostrăzii antreprenorul repară segmente de autostradă care s-au prăbuşit sub propria greutate şi că reparaţiile s-au făcut pe banii constructorului, ,,dar pe timpul nostru". În acest context, Şova a spus că, deşi există termen contractual pentru luna octombrie a acestui an în vederea finalizării lotului 3 al autostrăzii Lugoj-Deva, are certitudinea că antreprenorul care lucrează acolo nu va putea să respecte acest termen. ,,Sunt sigur că nu vor avea capacitatea să termine în termenul acesta şi am cerut companiei să pregătească documentaţii privind sancţiuni pecuniare privind nerespectarea termenelor", a mai spus Lucian Şova.

In rest se declara frustrat. Nu merita sa arunci un ochi pe frustrarile lui, dar se poate aici:
https://www.news.ro/economic/ministrul-transporturilor-spune-ca-termenul-pentru-realizarea-autostrazii-sibiu-pitesti-intr-o-varianta-optimist-moderata-ar-fi-un-2023-1922404408392018082018340183

nrb

pe LD3, la Holdea, se lucra ieri, aș fi spus în ritm alert (dacă nu era ștacheta umb) la excavații, camioane și buldozere în actiune, poate vreo 10 din fiecare, în rest spre Grind era circulație de vehicule pe autostrada, poate duceau pământ excavat spre porțiunea neterminată. Pe DN spre Coșava se turna asfalt... cozi, cozi, cozi...

danutzu_1069

Se mai apropie vreo scadenta la plata de factura pentru Comsa??

florin74

Asa se aude, ca se va plati zilele astea una. Pentru lucrarile de anul trecut.  Si ca urmeaza o factura pentru lucrarile de anul asta. Poate si un act aditional. :lol:

danutzu_1069

Exact cum spuneam mai acu' ceva vreme, cand tot asa, i-a apucat hărnicia... pentru ca veneau banii de la o factura...
Dar tot eu am spus ca probabil nu au bani sa ruleze din cauza de ecoduct 2 si Holdea modificat...