Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 71 Guests are viewing this topic.

istvan78

#42000
E o situatie aberanta cand ai contract pe o lucrare, dar toate avizele si AC pe alta (partial...).

Si ute asa, dupa ce s-au invatat constructorii sa nu mai puna o lopata in pamant pana nu au AC (dupa patania UMB din 2016), acum se vor invata sa nu miste nimic pana nu sunt si eventualele acte aditionale semnate.

Intr-un fel, tot raul spre bine... corect asa e, doar ca o sa ne obisnuim si noi sa treaca 1 an sau 2 de la semnarea unui contract pana se taie primul fir de iarba pe santier!

Iar cand apar situatii neprevazute in SF pe parcursul executiei, ca de ex. cimitirul de pe LD4 sau chiar izvoarele de pe LD3, veti vedea tot santierul oprit pana se alinieaza ultima virgula in actele necesare. Nimeni nu va mai risca sa lucre ceva pana nu e acoperit de hartii pana in varful nasului! #partenerulserios

P.S. @wifi: pai pricepe odata ca de aia nu circuli pana la Holdea, pt. CNAIR refuza sa semneze un act aditional la contract pentru lucrari suplimentara pe care ei le-au cerut: acea bretea suplimentara (vizibila doar in proiect momentan), acel giratoriu (vizibil in teren), si acel ecoduct (de asemenea vizibil in teren). Si refuza sa le plateasca fara nicio baza legala. Fara ele nu ai putea circula nicaieri pe LD3, pentru ca la Holdea n-ai putea cobora la capatul autostrazii.
Dar oricum, Comsa nu are voie sa construiasca strict ce e in contract, pentru ca AC exista pentru proiectul ce include elementele suplimentare!! Capisci?

wifi

Nu cumva, nu trebuia sa cobor la ora asta, nici la Margina, nici la Holdea si nici la Ilia? Nu trebuia sa fie o autostrada A1 de la Nadlac pana la Sibiu pusa in functiune de doi ani si mai bine, mai precis mai 2016? Taxele le-am platit, eu sunt prostu, eu si ceilalti care platesc pe gogosi.

istvan78

Sigur ca "trebuia". Doar ca CNAIR stie din noiembrie 2015 (sa ma corecteze cineva, asta e data pe care o am in cap acum) ca tunelele de la Holdea nu se pot executa sub contractul existent cu Impregillo, pentru ca solutia ceruta in SF nu poate obtine AM.
Intreaba, deci, la CNAIR de ce nici pana azi, in August 2018 nu s-a demarat o procedura de atribuire pentru acea lucrare?
Si tot de atunci stie ca in lipsa acelor tunele, singura posbilitate pentru a utiliza LD3 ramane o descarcare suplimentara la Holdea, pe care doar la insistentele cuvernului Ciolos au cerut-o catre Comsa spre finalul lui 2016, iar nici pana azi in August 2018 nu au inclus-o oficial in contract (prin acte aditionale).

Cauta, deci, vinovatul unde vrei tu, dar pana nu intelegem cum functioneaza o relatie normala intre stat si un antreprenor privat, cu mania proletara vom ramane, si fara autostrazi (si multe altele)...


wifi

Problema mea e ca eu ii platesc pe amandoi, si pe CNAIR, si pe Comsa, si mai platesc si pagubele/reparatiile de la masina produse de drumurile rele. Nimeni nu-mi plateste timpul pierdut, nervii mancati in coloana. Sunt de parere sa-si faca fiecare treaba, si unul, si altul.

wifi

#42004
Quote from: anacronox on July 10, 2018, 01:21:21 PM
in urma cu 2 minute:
...


...

Powered by API/PUM imgur uploader

Uitati-va domnilor mai atenti la numarul de inmatriculare. Aratati-mi ceva echivalent cu numar spaniolesc pe LD3. Un escavator sau orice alt utilaj ce a fost adus din Spania ca doar nu are cum sa vina pe dum, un singur ecemplu va rog!!!

(PB = Padeborn,. D ala mic alb pe albastru = Deutschland sau altfel zis Germania)

danutzu_1069

Crezi ca renteaza sa aduci EXCAVATOR pe trailer din Spania???
Poate te ajuta JohannDB sa intelegi ce inseamna asta. Financiar si logistic...

wifi

La licitatie asa au zis, ca vin cu utilaje. Acum vrei sa faci cu roaba?

danutzu_1069

La licitatie au prezentat contracte de inchiriere de pe plan local. Ai vazut oferta de licitatie?

wifi

Deci au mintit, recunosti ca au prezentat lucruri ce nu le puteau duce, inchiriere insemna ca nu-i al lor, local insemna ca nici vorba sa-l aduca aici pe santierul despre care se vorbeste.

dr4qul4

asa fara utilaje proprii, au muncit in ritm alert, inainte sa fie tepuiti de CNcurului
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

#42010
Esti fantastic!!
Chiar nu intelegi mecanismul de participare la licitatie si documentele care se depun....
De fapt sunt o multime de bibliorafturi...
Daca eu la licitatie spun ca vin cu utilaje inchiriate de pe plan local, care  e problema si unde e minciuna???

wifi

De afirm ca aduc utilaj de tip X pe santier, atunci fie il aduc pe acela, fie unul echivalent, restul este minciuna. Nici un km de autostrada nu este folosibil. Facem acusi 3 ani peste termenul de punere in circulatie. Ce este aici ce inteles, unde-i autostrada? Nu vedeti padurea de copaci. Vrem sau nu vrem autostrada?

danutzu_1069

In contractele de inchiriere prezentate la licitatie , sunt specificate utilajele care vor fi folosite, cu serii de sasiu, documente de achizitie, documente care atesta verificarile periodice. Idem si pentru mijloacele auto, cu absolut toate documentele la zi. Un alt capitol il reptezinta deserventi si soferii cu còpii dupa documente...
(am lucrat in domeniu si stiu ce inseamna...)

ciprebbe

wifi vorbesti vorbe, eu zic ca te poti opri.
Uita de 2016. La fel era termen fantezist si pe A10 si suntem la 2-3 ani de finalizare.
Daca beneficiarul nu isi face treaba cu lunile/anii vrei sa faca constructorul pe banii lui?
Pentru ca ........CNAIR.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

wifi

Ai deptate. Daca cei din forum nu sunt pro infrastructura, atunci cine sa mai vrea autostrada in loc de santiere interminabile. Las ca-i bine, ajungem cumva si asa la destinatie, mai greu,  dar merge, ceva gropi, ceva kamikatze in depasiri spectaculoase, ne-am obisnuit. Ne adaptam la mediu cum se zice.