Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 57 Guests are viewing this topic.

Ionut

@Pelbartus, te rog discutiile de genul asta sa le purtam pe threadul Parcare, fara a politiza.
@aradenii si timisorenii de pe forum: mergeti si voi pe Giarmata-Izvin si faceti un filmulet HD cum trebuie. Nu va si intalniti mai multi?

marius_ar

QuotePână la sfârşitul anului vor fi recepţionaţi încă 84 de kilometri de autostradă

Tronsoanele Cernavodă – Medgidia (20,5 km) şi Medgidia – Constanţa (31,8 km) vor fi gata în cursul lunii noiembrie, iar o lună mai târziu va fi gata şi tronsonul Deva – Orăştie (32,5 km). Va exista, totuşi, o excepţie.

"La by-pass Constanţa s-ar putea să nu se termine stratul de uzură pe 8 kilometri, dar, în rest, toate lucrările vor fi gata", a declarat Mircea Pop, directorul general al CNADR.

Pe cei 8 kilometri din centura Constanţei, stratul de uzură va fi turnat abia în primăvara anului viitor, deşi traficul rutier a fost deschis încă din 2011.

Tronsonul Deva - Orăştie are termen de finalizare luna februarie 2013, iar secţiunea Cernavodă - Medgidia are termen pentru luna ianuarie 2013. În schimb, tronsonul Medgidia - Constanţa a depăşit termenul stabilit pentru 20 iulie.

Totuşi, maşinile au circulat pe aici. Pentru a permite turiştilor să ajungă mai uşor pe litoral, traficul rutier a fost deschis încă din cursul verii, cu restricţii de viteză pe unele porţiuni ale tronsonului Medgidia - Constanţa şi ulterior, în regim de drum naţional, pe tronsonul Cernavodă - Medgidia. Asta chiar dacă CNADNR nu a recepţionat oficial lucrările.

În prezent, lucrările pe tronsonul Deva - Orăştie sunt realizate în proporţie de numai 59 la sută. Tronsonul Cernavodă - Medgidia a ajuns la 70 la sută, iar Medgidia - Constanţa este cel mai avansat: 93 la sută.

Valoarea totală a lucrărilor se ridică la suma de 2,28 miliarde de lei, fără TVA.

Sursa: http://www.digi24.ro/stire/Pana-la-sfarsitul-anului-vor-fi-receptionati-inca-84-de-kilometri-de-autostrada_52673

Ionut

Hm, Deva-Orastie full profile pana la 15 decembrie? :D Ar fi bine... insa pe lotul Straco... hm, cam dificil. Problema e ca incepe sezonul rece/umed si va fi greu cu asternerea asfaltului. Insa ma bucur de vestile exceptionale de pe Cernavoda-Medgidia, grozava treaba a facut Astaldi!

anacronox

deja de o saptamana in ZF vad numai titluri de genul "Şosele de Cartea Recordurilor: regii asfaltului au mai construit 1% din autostrada care leagă Constanţa de Nădlachttp://www.zf.ro/eveniment/sosele-de-cartea-recordurilor-regii-asfaltului-au-mai-construit-1-din-autostrada-care-leaga-constanta-de-nadlac-10252855" sau autostrada pe care o parcurgi in 5 minute.
azi nu m-am mai putut abtine si le-am lasat un comment. sunt curios daca il vor publica.

Eurocopter

Quote from: Pelbartus on October 24, 2012, 08:43:33 AM
Cum sa fii director in CNADR, la drumuri si poduri, daca nu ai terminat Facultatea de Constructii ?!

De ce trebuie sa fii inginer ca sa fii director in CNADNR? Parerea mea ca e chiar contraindicat si e mult mai indicat sa aiba competente manageriale. Ingineri trebuie sa fie in firmele de consultanta si in cele de constructii, adica cei care supervizeaza si realizeaza constructiile.

alecu26

Quote from: timisoreanul on October 23, 2012, 10:25:13 PM
Felicitari pentru UMB! Iata ca si romanii pot fi oameni seriosi, sper ca in timp acestia sa devina reperele, iar nu smecherii.
Ma bucur si pentru progresul lui Tirrena Scavi pe Lugoj-Deva lot 1. Daca acum ceva timp toti criticam aceasta firma si o consideram codasa, acum e posibil sa termine inaintea celor de pe Orastie-Sibiu (e adevarat ca au un lot mai usor). De-am putea spune aceleasi lucruri si despre Romstrade...

Nu ziceti hop pana nu sariti gardul.

Filmarea de sus fura foarte mult din perspectiva lucrari. (practic debelurile si rambleurile mari nu se vad) Contractul lui Tirena Scavi e foarte mare ca valoare si si ca lungime.

Niste asflat ici si colo e frectie la picior de lemn.

PS: m-am uitat pe SF, intradevar tronsonul e usor. Toata autoastrada e intr-un usor rambleu, paralele cu terenul natural. Doar inainte e nodul Dumbrava e ceva mai accidentat, si podul de peste Timis-Bega e ceva mai greu.

PS: la Timis-Bega mai dureaza cel putin 5-6 luni pana sa finalizeze lucrarile....cel putin asa apreciez eu...din avion.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MHN

Cateva chestiuni oarecum ciudate (dupa parerea mea) de pe recent inauguratul segment Giarmata-Izvin (adica Lotul I din A1 TM-Lugoj):

Abordare oarecum inexacta: teoretic dupa indicator, ar trebui sa fie 9 km pana in TM, in conditiile in care lotul inaugurat are 9.5 Km + 0.5 Km bretea intrare + 1 Km drum legatura denumit DN6F pana la sensul giratoriu situat la intersectia cu DN6 + 8 Km de la sensul giaratoriu DN6F/DN6 pana la Centura TM de NE (prin 2 localitati). Abordarea corecta ar fi trebuit sa fie: "Timisoara Est", avand in vedere ca pe acest drum venim tocmai din Timisoara si vedem indicatorul de mai jos:


Camion pe contrasens, care imi da disperat flash-uri cu farurile ca sa nu intru pe bretea, caci nu ar fi avut pe unde iesi:


Sensul giratoriu nu mai exsita, contrar indicatorului:


3 benzi pe acest sens din cauza scurtei urcari pe deal, fix la unirea lotului AR Sud-Giarmata cu Giarmata-Izvin?!

BoGDaN

#4192
@alecu26:
Extrem de Corect punctul tau de vedere!

Ionut

@alecu26: merci de input! Te asteptam cu vesti si informatii din interior mai des, nu prea dai pe-aici. :p
@MHN: nu pune prea mare suflet in legatura cu indicatoarele de la noi... lasa mult de dorit. Cum ai rezolvat cu acel tir? :D

laurashgeo

Quote from: MHN on October 23, 2012, 05:56:11 PM
Referitor la impresii de pe lotul inaugurat azi: pozitive si negative.

2. Negative:
- in spatiile de odihna/servicii nu este asfalt pe jos ci beton

Eu sunt de parere ca acesta este un aspect pozitiv! In spatiile de servicii TIR-urile stationeaza perioade insemnate, iar pe timpul verii la 40 grade daca sunt incarcate, bitumul se deformeaza repede. Betonul nu are aceasta problema, drept pentru care e recomandat pentru parcari.

iuli

Ceata, frig, coafura rezista in spatiul de servicii de pe A1. Am tras si eu o tura acum seara pe autostrada. Asfaltul e ok dar sunt dezamagit de lipsa iluminatului. La toalete exista un paznic care saracul sta pe intuneric si in frig in parcarea goala (ca mine dealtfel). Trafic cam scazut lumea prefera in continuare DN6. In rest, placut impresionat. Astept weekendul ca sa ma plimb si ziua si poate si sa filmez ceva.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

lautaxi

se pare ca s-au montat grinzile la pod cf Simeria dar nu stiu ce au facut muncitorii ca s-a fisurat o grinda....a fost oprita electricitatea, astazi intre Simeria si Orastie trenurile au avut locomotive diesel
maine seara postez ceva poze ca sa vedem exact...

bogdymol

Vestea buna: am dat o tura pe A1 Giarmata - Izvin (UMB) si arata foarte bine si foarte ingrijit. M-am abtinut pana acum de la comentarii despre cum lucreaza UMB, dar chiar pot spune ca au facut o treaba buna (constatat ochiometric de mine la 130 km/h).

Vestea proasta: in seara aceasta am venit de la TM la Arad pe A1 pe o ceata incredibila. Pe centura Arad am prins 2 panouri electronice functionale, dar care afisau acelasi "bullshit" ("reduceti viteza", "circulati prudent" si limita de 100 km/h), adica exact ceea ce afiseaza in plina zi cu soare afara. In seara aceasta chiar aveau motive sa scrie ceva mai "interesant" pe ele, dar nimic...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Chiar era incredibila ceata din seara asta si m-a uimit viteza cu care circulau unii si cel mai mult m-a uimit cum multi circulau cu faza lunga pe ceata aia densa. Noroc cu panourile antiorbire ca altfel era groaznic. Inca nu pot intelege logica folosirii fazei lungi pe autostrada.:-
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

stangabriel

La Balint pe Lotul 1 Deva Lugoj se lucra in seara asta pe la 8 jumate la nocturna,pe ceata densa,iar ziua camioanele cara necontenit.