Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 46 Guests are viewing this topic.

rocklee

#41745
FARA CUVINTE ...va las pe voi sa trageti concluzi ...si sa va dati cu parerea ....eu am numai cuvinte de lauda la adresalor lor ...

ce de utilaje ....ce mobilizare ... :o >:(






























Powered by API/PUM imgur uploader



rocklee

ca sa imi tihneasca cafeaua ...m-am urcat pe autostrada UMB ...de la ilia si m-am dat jos la barajul mintia .....am luat termosul cu cafea si mam  racorit putin la stomac unde incepeau nervi sa faca ..paaarrr...paarrr....AM urcat apoi  pe halda de steril si am incercat sa il imit pe ...maestrul MARCELBANU ....SI UITE CE A IESIT ....









Powered by API/PUM imgur uploader



rocklee

#41751
OFF TOPIC.... >:(

asa arata asfaltul proasapat asternut pe dn7 ...in apropiere de nodul ILIA ...culmea ironiei ...au mai luat si proba din el ...sail duca la Ionita sa-i arate calitatea asfaltului   :bash: :bash: :bash:










Powered by API/PUM imgur uploader



















Powered by API/PUM imgur uploader

o seara frumoasa va doresc.... :bye:

la NOI  a inceput festivalul DACFEST... :banana: :dance: :thumbsup:

cryu

Multumim pt poze !!Comsa in apararea lor lucra la terasament iar acolo la cat de mult o plouat cam greu... eu zic sa ii vedem in actiune cand o fi vreme frumoasa cateva zile ... de umb ce sa mai zicem AUTOSTRADA FARMACIE bv lor .

Quest

Personal nu mai vreau sa aud de Comsa. Se zice ca speranta moare ultima. A murit si ea.
Sa le rezilieze contractul, a fost destul circ. Ok, Compania are si ea culpa ei neplatindu-le Nodul Holdea si Eco 2, dar Comsa ne arata o lipsa de profesionalism de toata 'frumusetea' la Nod Ilia, unde de vreun an de zile nu sint in stare sa rezolve chestiunea izvoarelor.
Mi-a spus cineva bine informat ca de la pasajul peste CF200 directia catre Grind aproape toata portiunea pina la podul peste Mures trebuia sa fie un pasaj si nu terasament, din cauza proximitatii imediate a Muresului, care duce inevitabil la probleme cu apele freatice, dar Comsa a 'optimizat' lucrurile si s-a ajuns aici. De asta tot spun eu ca o tara serioasa nu ii da Antreprenorului in brate un design & build pe FIDIC galben, ci merge cu proiect propriu si serios pe FIDIC rosu...
Common sense will get you far !

TibiV

Pai cine este "autoritatea competenta" in Romania care sa iti livreze "la gata" un proiect "FIDIC rosu" ?!?!....

Vezi CIV feroviar, teoretic "FIDIC rosu".
L-au facut constructorii mov, verde, orange, albastru. Orice altceva decat "rosu" sau "galben"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

wifi

Pe la culee mai mult au stricat, acolo au demolat, acum o luna era terasamentul mai inalt. Cu o lada de bere si niste mici pusi pe un gratar incins, adunau o mobilizare la iarba verde mai mare decat cea existenta.

gruiarew

Dacă se reziliază cu Comsa nu ajungem în aceeași fază ca cea cu tunelele de pe LD2? Nu prea înțeleg ce-i așa de greu de rezolvat problema unor ape subterane. Parcă ar fi primul drum / autostrada ce trece un râu.

Între timp senzația e maximă pe DN68A.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Vai câte prostii spuneti unii dintre voi. Este uimitor, mai ales că vi s-a explicat de zeci de ori.

adiarc

Nici eu nu pot intelege,ce nu intelegeti....???????

Nici o entitate privata axata pe profit nu lucreaza gratis...oare noi am putea lucra pe gratis.?De ce sa mai mancam,sa ne imbracam,etc?

Exista facturi  neplatite si Comsa nu va lucra...nici nu va rezilia,pt ca asteapta sa o faca cnair...ca sa le iasa claimul beton...ce va tot mirati atat?

Bine ca sunteti ok,cum supervizeaza lucrurile compania antiinfrastructura
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

Dar de lucru prost pe care lau făcut până acum. ...Ce este de spus.