Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 93 Guests are viewing this topic.

Vice33

Ce tare...fara cuvinte, si au facut asta in 3 saptamani...cu modificari de trafic cat mai putin deranjante.
Multumim DEME pentru sprijin si pentru transparenta si deschiderea de care dati dovada. Multumim pentru ca sunteti alaturi de toti membrii API si de acest forum, pentru care ati contribuit cu informatii foarte valoroase.
Multumim echipei UMB pentru ospitalitatea si libertatea de a-i lasa pe cei mai impatimiti membrii activi sa fotografieze si sa filmeze.
Suntem alaturi de voi si abia asteptam sa vedem urmatoarele etape de executie la dealul cu lilieci...
:2c: :cool: :drunk: :hug: :thumbsup: :vroomvroom:

prd.marius

Absolut superb!! Multumiri!
Cred ca mi-ar fi placut sa fac asta zi de zi.  :)

danutzu_1069

#41612
Si un pic de explicatii suplimentare:
Ecranele: stanga - confoguratia macaralei, in partea din dreapta pe verticala de sus un jos: nr de infasurari la carlig, raza de la centrul macarale pana la verticala carligului, lungimea bratului, unghiul fata de verticala, distanta de la centrul macaralei pana la vericala contragreutatii, unghiul fat de directia inainte. Valorile se modifica dinamic (mai putin lungimea bratului) in functie de comenzile date de catre macaragiu.
Ecranul din mijloc, are mai multe informatii printre care, cat poate ridica, lungimea de cablu, bargraff de sarcina, cat are contragreutatea.. Practic este ecranul Limitatorului de sarcina.
Ecranul din dreapta, arata diagrama de sarcina pentru configuratia curenta, adica cate tone poate ridica la diverse raze (inclinari ale bratului)
Si o mica rectificare, carligul se aduce la marcajul de jumatate, pentru a desprinde sarcina de la sol fara a avea balans. Șufele sunt alese astfel incat sa suporte incarcari mult mai mari decat ceeace se ridica.

@prd.marius, a fi macaragiu nu e o treaba simpla... Nici pe maracale mici nici pe astea mari. Ca sa nu mai vorbesc de cele turn.
Ca fapt divers salariul unui macaragiu are ceva zerouri...

prd.marius

Quote from: danutzu_1069 on July 16, 2018, 11:21:36 PM
@prd.marius, a fi macaragiu nu e o treaba simpla... Nici pe maracale mici nici pe astea mari. Ca sa nu mai vorbesc de cele turn.
Ca fapt divers salariul unui macaragiu are ceva zerouri...

Nici n-am zis ca ar fi treaba simpla :D. Legat de zerouri, le si merita.
Tot cred ca mi-ar placea.
P.S. Mersi de explicatiile suplimentare @danutzu_1069

danutzu_1069

Este raspundere mult prea mare ca sa platesti prost sau sa angajezi un ageamiu.

Quest

Multumiri Danutzu ptr adaugirile tehnice de interpretare a triadei de ecrane mari. Din cite mi-au spus, imaginile pot fi schimbare sint cumva niste fereste ca in windows, din care poti selecta ceea ce vrei sa vezi.
Common sense will get you far !

danutzu_1069

Da, uzual la macarale este doar un singur display la care poti schimba ceeace afiseaza prin apasarea de taste... Asta fiind o macara de tip.... premium are 3 dispaly-uri pentru a avea afisate mai multe informatii in acelasi timp.
Oricum, in exploatare, macaragiul urmareste display-ul din mijloc, ala care arata informatiile de la limitatorul de sarcina...

TibiV

Pur si simplu... WOW !!!!

Deme,
:cheers: :cheers: :cheers:

(and stay with us...)

Quest...
+1
Mai mult nu merge... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Alexandru_Mihai_Albei

O curiozitate am. De ce  o parte din stâlpii riglei (cea cu schela încă pe ea) sunt vopsiți în negru ?

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


soka89

Probabil ca pana acolo vine umplutura de material(piatra,pamant)..oricum,explicatie de nespecialist.

wifi

Smoala, nu este vopsea, hidroizolatie. Apa este ciudata, are o anomalie, la temperaturi sub 4 grade C se dilata in loc sa se contracte asa cum o fac alte substante. De aceea inghetul este daunator, se protejeaza pe unde se poate. Ce este ingropat nu este afectat. S-a izolat peste tot, si pe la zidurile de sprijin.

Europiu

@wifi: Să precizăm, pentru conformitate, că anomalia apei descrie fenomenul în care densitatea apei crește, în loc să scadă, atunci cand se răcește între 4 și 0  Celsius.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

wifi

Starea lichida a apei nu creeaza asa probleme precum gheata, care sparge drumurile si structurile. Scurt, gheata se umfla.

Europiu

^ Nu am contestat ca gheata se "umfla". Am corectat doar gresita formulare a "anomaliei apei". :offtopic:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

flashu74

Concentrare maxima la viaductul Bejan. Armatura executata pe jumatate din dechideri. Se turna pe la 12 beton pe primele 2 deschideri. De asemenea se scoteau schelele de la pilonul turnat ultimul. Se lucra intens si in zona culeelor dinspre deal la acele ziduri. Si a fost atacata la intensitate maxima zona centrala a dealului. Erau vreo 4 sau 5 excavatoare in zona fostei pesteri. Mai pot spune ca statia de asfalt lucra puternic dar nu stiu unde se asfalta.