Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 58 Guests are viewing this topic.

MHN

Quote from: Pelbartus on October 23, 2012, 09:24:21 AM
AMR 38 minute !  :D

,,Compania Națională de Autostrăzi şi Drumuri Naționale din România anunță participanții la trafic că în data de 23 octombrie 2012, ora 10:00 va avea loc deschiderea traficului pe Tronsonul de autostradă Timişoara – Lugoj, lot 1, km 44+500 – km 54+000", se precizează sec într-un comunicat al CNADNR.
Multumim pentru info.
Iata si link spre comunicatul oficial CNADNR: Comunicat de Presa.

Quote from: cezar-mario2012 on October 23, 2012, 10:03:17 AM
Am si eu o intrebare, daca la anul se termina sectiunea din A1 de langa Lugoj, lot1, pe unde o sa se iasa daca vi dinspre Deva? Acolo unde se termina lotul nu este prevazut nimic, pentru ca era prevazuta continuitatea cu lot2 Timisoara-Lugoj, care s-a anulat. Lotul se termina intrun drun judetean mic fara trafic destul de departe de DN6.
In mod cert se va gasi o solutie.
Iar daca ne gandim ca oricum stadiul lucrarilor pe Lot I din Lugoj-Deva este intarziat si ca Lotul II din TM-Lugoj ar putea fi castigat de UMB iar, conform traditiei loturile executate de UMB nu sunt inaugurate chiar atunci cand sunt terminate, am putea asista la o situatie paradoxala: UMB castiga Lotul II din TM-Lugoj, pe care il termina inaintea Lotului I din Lugoj-Deva, insa primul nu va fi deschis circulatiei pana nu se finalizeaza cel de-al doilea!!! (SF, binenteles)

mitsu

#4141
Quote from: cezar-mario2012 on October 23, 2012, 10:03:17 AM
Am si eu o intrebare, daca la anul se termina sectiunea din A1 de langa Lugoj, lot1, pe unde o sa se iasa daca vi dinspre Deva? Acolo unde se termina lotul nu este prevazut nimic, pentru ca era prevazuta continuitatea cu lot2 Timisoara-Lugoj, care s-a anulat. Lotul se termina intrun drun judetean mic fara trafic destul de departe de DN6.

Probabil se va amenaja in acel drum judetean (609A) un giratoriu provizoriu. De acolo pana in DN 6 sunt vreo 2 km. Ar fi stupid ca portiunea de autostrada dintre Sanovita si Balint sa nu poata fi folosita pana nu se termina si lotul 2 din Timisoara - Lugoj. Nu de alta, dar sunt cam 8 km de autostrada acolo...

erw78ar


ciprebbe

#4143
 :banana:
Asteptam si primele poze sau filmulete din teren
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


Chagall

Se circula deja de luni! O poza realizata de mine ieri seara din avion, pe la ora 18.
In poza se pot observa mai multe masini in miscare.

The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

tonică

La mai multe!

Nu cred că motivul amânării deschiderii acestor km de autostradă ar fi putut fi legat de recepţia făcută şi condiţionarea plăţilor căci îmi aduc aminte c-am citit pe aici pe undeva scris de nenea_hârtia despre faptul că nici până acum (atunci când scrisese ) nu era făcută recepţia la bypass Arad. Cred că întârzierea chiar dacă parţial se bazează pe faptul că nu era gata nodul de la giarmata are totuşi ca motiv principal prostia şi dezinteresul. Asemeni şi întârzierii deschiderii a3 mai acum câteva luni...

Quote from: cezar-mario2012 on October 23, 2012, 10:03:17 AM
Am si eu o intrebare, daca la anul se termina sectiunea din A1 de langa Lugoj, lot1, pe unde o sa se iasa daca vi dinspre Deva? Acolo unde se termina lotul nu este prevazut nimic, pentru ca era prevazuta continuitatea cu lot2 Timisoara-Lugoj, care s-a anulat. Lotul se termina intrun drun judetean mic fara trafic destul de departe de DN6.

Fireşte că va exista un giratoriu provizoriu şi un drum de acces către dn aşa cum va exista şi la şoimuş dealtfel...


MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

radutm

#4148
Hai cu pozele! Am venit! :D Am avut norocul sa particip la inaugurare O:-).
Motto: "fara panglici, doar infrastructura":
Sensul spre Izvin:














Sunt pe fuga, continuarea in 30 min.
cont inchis

user201

Super pozele de la inaugurare. Să sperăm că mai urmează ceva anul ăsta (Arad-Pecica și Deva-Orăștie)  :gj:

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

In sfarsit. Sa modific si eu la stiri. :)

Mai incolo un pic niste cadre de la sursa secreta de pe Lugoj-Deva lot 1. Il las pe radutm sa se desfasoare. :D
Spune-ne tot, cum e asfaltul, calitatea?

Ionut

#4152
Felicitari UMB pentru performanta! Si felicitari administratiei anterioare (Dna Boagiu & company) care are meritul 100% pentru licitatie, semnarea contractului si efortul in executie (plati)! Si felicitari si administratiei actuale pentru ca a avut totusi bunul simt sa nu se laude cu munca altora! E prima bila alba pentru Ponta, sper totusi, de dragul infrastructurii, sa nu fie si ultima.

Harta actualizata (dati un CTRL+F5, cold refresh):

link pentru poza mare

In exploatare (km reali, nu km de numerotare) la 23.10.2012:
A1: Bucuresti-Pitesti 109,66 km (include Pitesti bypass)
A1: Sibiu bypass 17,56 km
A1: Lugoj-Timisoara lot 1 (Izvin-Giarmata, Timisoara bypass) 9,5 km
A1: Timisoara-Arad 44,50 km (include Arad bypass)
A2: Bucuresti-Cernavoda 150,40 km
A2: Cernavoda-Constanta (A4) 52,60 km (Cernavoda-Medgidia/Valea Dacilor, 20,5 km, este doar half profile)
A3: Bucuresti-Ploiesti 56,29 km (sectiunea de 6 km intre CB si zona Pipera/Tunari va fi gata in octombrie 2012)
A3: Campia Turzii-Gilau (Cluj vest) 52 km
A4: Constanta bypass, sectiunea Ovidiu-Agigea 20,20 km (Agigea-Poarta 9 Port Constanta, 2 km, nu este terminata)
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 512,71 km
---------------------------------------------------------------------

:cheers:

Avem asadar 54 de km LEGATI intre Izvin (DN6) si Arad Vest (DN7). Sunt de mare efect acesti km!!! Sunt doua bypass-uri la doua orase critice - Timisoara si Arad - pe ruta sud/nord, in directia spre vest. Superb, acesti 9,5 km sunt de mare folos.

mirceaVRo

Felicitari Umb pentru rapiditate !!! sper ca si pentru calitate. Sunt curios daca va mai fi vreo firma care sa termine cu jumatate de an inainte de termen sau macar cu o luna ,tot e un progres.

Raducu Popa