News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

16 Members and 59 Guests are viewing this topic.

Io

#41385
Ala e DJ706A Bejan - Branisca
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Liviu_udr

Quote from: Ionut on July 08, 2018, 05:40:27 PM
O mica porțiune de balast stabilizat între nodul Holdea și primul ecoduct. Mda, mai sunt speranțe de deblocare.

Asta este într-adevăr știrea momentului.
Mulțumim pentru poze. În sfârșit un mic progres la Holdea.

Dominik

Rocklee, la Grind au mai facut ceva ?
You're in Steelers Country

rocklee

Nada  nici nu ne-am obosit sa oprim masina. ...Pentru ca nu am avut de  ce. .....Am fost până acolo degeaba. ...Sunt foarte dezamăgit de atitudinea lui Comsa.

rocklee

#41389
Spunea cineva de pe acolo. ...ca au probleme și cu terasamentul la podul peste Mureș. Nu știu dacă este problema veche sau au probleme noi. Spunea că pe o porțiune de 600 de m înainte și după pod sunt probleme cu terasamentul.

Ionut

Maine avem intalnire la CNAIR pentru a discuta despre Sibiu-Pitesti. Va rog sa scrieti aici intrebari strict despre Sibiu-Pitesti.

adiarc

1.Exista dorinta de a rezolva birocratia pe loturile cu SF valabil ,INAINTE de semnarea unui contract de constructie ? - exproprieri ,arheologie,relocare utilități,eventuale autorizatii de lucru de la entitati de genul CFR ,Hidroelectrica,etc?
2.Exista vreun plan concret care in secunda urmatoare obtinerii AM sa permita demararea cu celeritate a obtinerii AC?
3.Care sunt pasi concreti de actualizare a SF pe loturile unde acesta fie nu exista ,fie are un nr insuficient al forajelor,cum ar fii zonele cu tuneluri?
4.Tinand cont de importanta proiectului,se are in vedere creearea unui grup de lucru(specialisti din Cnair,dar si din alte companii de stat), cu un Director de Proiect ales pe baza experientei si a REZULTATELOR ?( fie si din zona privata ?)
5.Pentru buna gestiune a proiectului se are in vedere implementarea pentru acest proiect a unui buget multianual,care sa permită finantarea lui fara sincope?
6.Se are in vedere un schimb de experienta cu specialisti din alte companii de drumuri din UE cu traditie in constructia unor tronsoane de autostrazi montane si/sau tuneluri?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

1. Doar licitațiile pentru exproprieri și consultanță (inginerul FIDIC) sunt la CNAIR (și se poate cere termen de la ei pentru lansarea licitațiilor), restul sunt pe moment la viitorul constructor.
2. AC-ul se va obține după aprobarea PT-ului, care e la constructor.
3. Întrebarea mai bună ar fi dacă mai vor să facă ceva pe lângă nimicurile făcute cu IGR, că eu înțeleg că ei pregătesc documentația pentru licitația proiectare și execuție, nu pentru actualizare SF. Și eventual trebuie să le bată Ionuț obrazul că își bat joc de un proiect așa de important, jucând la poker cu el, fiindcă e clar că nu au suficiente informații pentru a lansa licitația de execuție pe tronsoanele grele.
4. Da, se va crea un UIP (unitate de implementare proiect) în CNAIR, ca pentru orice proiect. Evident că vor zice că va fi cel mai bun UIP de pe lume, cei mai frumoși și mai grozavi oameni, cu experiență, rezultate.
5. Aici deja ține de legislație, Guvern, nu cred că răspunsul e la CNAIR. Ei eventual o să zică că o să propună mai sus.
6. Am văzut cât de mult le-a plăcut schimbul de experiență cu ASFINAG pentru CNIR sau cu Banca Mondială pentru CoBra. Somitățile românești care nu au făcut un tunel în viața lor și care își permit să dea lecții celor de la Halcrow nu au nevoie ne expertiză externă, ne descurcăm noi fără probleme, românește.

dr4qul4

S-a luat in considerare ca legatura intre Tigveni si Rm Valcea si Oltenia de Nord sa se faca pe:
- un traseu complet nou 2+2 care sa se termine in DN67 sau
- modernizarea actualului DN73 prin largirea la 2+1 sau chiar 2+2 pe toata distanta si modificarea traseului in zona cu serpentine sau
- doar carpirea actualului DN73C (pastrarea amplasamentului si a latimii de 1 banda pe sens) ?

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

pasadia

Eu sunt curios cum ramane pana la urma cu nodul de legatura cu A13. Boita, sau va fi mutat mai la nord?

alin_simeriaveche

#41395
Scuze ca intrerup discutia despre  PiSi. Pun si eu cateva poze de ieri. Foarte dezamagit de Comsa. Am mai aflat de la fata locului ca sunt si cateva lucruri facute prost: terasment prost facut, fisuri la podul peste Mures iar ritmul de lucru (cu toate ca sunt neintelegeri intre "partenerul serios" si Comsa) nu se justifica. Ei trebuie sa termine cel putin ce este in contract.














horatiu.cosma

^
Da, se știe de anul trecut că au dat cu bâta în baltă în câteva locuri. Fisuri la podul peste Mureș nu cred că sunt, eventual la terasamentul de lângă pod. Dar acolo deja au refăcut, cred că au ajuns la asfalt deja. Ritmul de lucru care nu se justifică e cumva cel de duminică :))? Legat de terminat ce e în contract, o să mai zicem de 100 de ori și tot nu o să înțelegeți că ce e în contract nu mai poate fi construit, că proiectul aprobat e altul.

delacroix

Nu mai repeta ca nu e adevarat. La schimbare de proiect de face balanta intre cantititati. Daca noua solutie are cantitati in plus se face NCS, daca are cantitati in minus NR. Sigur alta e situatia cu articole noi, dar nu e cazul aici. Deci se poate sapa fara grija inca 10000 mc.

pbh

Ca sa ne relaxam putin ar trebui sa numaram niste grinzi.
Cate grinzi a pus Deme astazi :)
Incep licitatia cu 3 buc

wifi

4 buc. Astazi este luni, s-o luam mai usurel.