Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 69 Guests are viewing this topic.

Dominik

Dupa ce se monteaza toate grinzile ar fi interesanta o filmare de sus  :D
You're in Steelers Country

Quest

Quote from: flashu74 on June 30, 2018, 04:10:43 PM
Azi până la ora 13 mai au ridicat 5 grinzi. Total 15.

Estimativ, pe cind ar ridica ultima grinda ?
Common sense will get you far !

rocklee

deseara inainte sa se termine programul  :lol: :lol:

Quest

Ok, ca sa nu-i mai las loc de manevra lui Rocklee :) sa ma exprim la maxim de precizie: Flashu, pe cind la ritmul actual de progres, s-ar ridica ultima grinda la Bejan ?
Common sense will get you far !

wifi

Cel putin o saptamana. Rigla langa DN trebuie armata, turnat beton, asteptat sa se intareasca, decofrat, mai dureaza putin. Jos cam este noroi, macaraua trebuie adusa pe acolo, este prea grea pt. podul DN, mai avem si o retea de curent peste DJ care sta in cale. Poate vine chiar demontata si adusa pe bucati langa CF. Depinde si de vreme.

Quest

Mersi wifi. La macaraua Deme mi-a atras atentia patul de traverse de lemn pe care stau senilele. Par traverse din dotarea Deme, dupa marcajul rosu pe care il au pe capat. La podul peste Bega de la Margina, macaraua Liebherr statea direct pe terasament.
Common sense will get you far !

flashu74

Glumeț rocklee. Nu am poze de azi, dar cred că se cam opresc astăzi. Cristi Deme parcă spunea că lucrează 3 saptamini. Deci ar mai fi cam 2 pentru că una a trecut. Corect wifi, mai au la rigla cu 3 stalpi dinspre CF, dar au lucrat destul de mult la armatura. Perechea ei este gata,  se demontau schelele.

JohannDB

La podul peste Bega de la Margina, macaraua Liebherr statea direct pe terasament.

    Stătea direct pe pământ, deoarece acolo s-a lucrat la "fundarea" consistentă a terenului pe care stătea "micuța girafă" (macaraua). Ori asta implică adausuri stratificate de diferite "granulații" ale materialelor și compactarea lor temeinică, deși suprafața de reazem a șenilelor este semnificativă. Aici, probabil din cauza unor necesități imediate, nu are rost o manoperă laborioasă de tratare a solului și se suplinește cu acel eșafodaj de traverse, care suportă cu brio apăsarea peste maximum-ul necesar pe metru pătrat... Asta și pentru "rapiditate"....

danutzu_1069

@quest, probabil terenul nu are capacitate portanta. La Gilau terenul a fost "consolidat" cu piatra sparta.

Quest

Multumiri Flashu, Johann, Danutzu
Common sense will get you far !

dorum

#41245
Quote from: rocklee on June 29, 2018, 09:46:45 PM
O filmare pe asfaltul UMB ...de la ILIA la Barajul Mintia ... :D
nui prea reusita dar merge ... 8)

Ai pus paharul cu apa pe bord? :)

JohannDB

Nu cred că apus paharul pe bord.... Sunt încă mari diferențele de nivel între straturile de asfalt; se aude pe filamare cum troncăne suspensia la aceste denivelări.... Dar, probabil, urmează  :)

JohannDB

Cu ceva vreme , nu mult, în urmă, cineva întreba de cât s-a excavat la "Holdea" din terasamentul fostului amplasament al DN68A, la locul relocării șoselei, pentru a face încet, încet, loc "marelui" debleu.

[/URL]

















Powered by API/PUM imgur uploader[/img]


  În poza 2, 3 și 4 se vede cel mai bine unde a fost "panglica" de asfalt, care a fost decopertată, după care incet a început, încet de tot, a se săpa.... De la momentul devierii traficului pe noul traseu (pe relocare) ăsta-i stadiul la data de 29.06.2018. Atât !!

flashu74


flashu74

Si inca o grinda care așteaptă cuminte.



Powered by API/PUM imgur uploader