Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 58 Guests are viewing this topic.

Ionut

Mi-am adus aminte. Tot PiSi.

La prezentarea celor de la WWF am intrebat direct daca au fost invitati la discutii, daca au dat feedback pentru Sibiu-Pitesti pe partea de mediu. Au fost, au dat observatiile lor. Am intrebat direct daca vom avea un nou Lugoj-Deva pe Sibiu-Pitesti. Mi s-a raspuns ca "speram sa nu". Deci, speram sa nu...

Deci lumea este aproape convinsa ca iese AM in T4 2018. Eu NU cred. Mi se pare FOARTE, FOARTE optimist. Posibil, teoretic, este. Dar probabil nu va iesi. Vom vedea, mai vorbim.

rocklee

#41191
IONUT....ai avut intalnire cu ....STATUL PARALEL  :D

despre tunelel ...ce se mai stie .... ???

alin_simeriaveche

Ionut, am pierdut sirul informatiilor dar...ce se mai stie de castigatorii licitatiilor de pe cele 2 sectiuni? Am inteles ca nu vor fi semnate dar inca tot evalueaza?

Ionut

@rocklee: LD2 sectiunea E - nimic nou, aceeasi explicatie, v-am dat-o deja. Se face documentatie de licitatie (se lucreaza, stadiu avansat cica), se scoate la licitatie pe SF vechi actualizat "cu studiu geotehnic" de la IGR si cu cerinta de respectarea AM care prevede tuneluri intre km XXX-km YYY.

@alin_simeriaveche: Nimic nou despre castigatorii licitatiilor pe S1 si S5 PiSi. Nici nu ar avea ce sa fie nou, mai dureaza evaluarea. Plus ca da, nu se semneaza contractele fara AM. Eu zic ca nici nu vom avea desemnati castigatorii pana in toamna pentru ca nu iese AM prea curand. Si vor trage mult de evaluare pentru ca oricum nu pot semna.

kolegu

@Ionut au zis ceva de inceperea procedurilor de expropriere a imobilelor macar pe culoarul din SF pentru PiSi?

Ionut

Nu am vorbit despre exproprieri la PiSi.

catalinmz


AFC

^ Spune ceva, primele grinzi sus la viaduct 2 Soimus si asternere asfalt, probabil spre Mintia.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

horatiu.cosma

#41198
Mă uit pe slide-urile alea puse de Ionuț, în special pe al doilea. Încredibil câte forme fără fond, erori, minciuni, penibilități și multă multă incompetență. Vai de noi ce va ieși cu secțiunile 2, 3 și 4 din PiSi, va fi jale:

- "demonstrarea maturității proiectului": asta e foarte bună. După ce toată lumea normală la cap (statul paralel) le-a zis celor din CNAIR că documentația din 2008 de la SF nu e ok și trebuie ceva mult mai profi dacă se dorește scoaterea la licitație pentru execuție. Astfel, ei și-au propus ca obiectiv strategic pentru proiect demonstrarea maturității lui :))). Nu și-au propus actualizarea SF-ului, studii geo profesioniste etc, ei și-au propus să demonstreze criticilor că proiectul e matur. Cum? Păi cu armata, cu IGR-ul, cu Cestrin-ul, cu filmulețe din dronă. Imediat sunt 2 ani de când lucrează la planul ăsta ceaușist în care toți, cu mic cu mare, lucrează tovărășește pentru propășirea proiectului Sibiu-Pitești și abia ce au făcut vreo 2 foraje și niște investigații geofizice penibile cu dinozaurii din IGR. Vorba aia, au ieșit oamenii din comunism, dar nu prea a ieșit comunismul din unii oameni. În loc să te folosești de piața liberă, de companii private specializate pe făcut SF-uri (și se găsesc destule în lume care să vină pe bani ok și condiții contractuale bine gândite), unii cred că împreună cu pisica, cu purcelu, cu cățelu (de la stat) facem studii de fezabilitate pentru proiecte montane. În 2 ani a ieșit exact cât putea ieși: s-a zgâriat puțin pământul, s-au făcut niște hârtii bune de șters undeva și gata, se poate merge cu pieptul înainte la statul paralel pentru demonstrarea "viabilității soluțiilor, maturității proiectului, extorsiunii degajamentului și așa mai departe". PENIBIL.

- "Direcție de mediu funcțională care a parcurs etape importante din Acordul de mediu" rimează cu "Tovarășii au realizat o producție extraordinară în ultimul cincinal, au fost depășite toate așteptările partidului, s-a lucrat într-o viteză amețitoare".

- Direcția de avize din CNAIR: a obținut certificate de urbanism și alte avize care confirmă constructibilitatea autostrăzii. O fi luat aviz și de la ursul de peșteră care a confirmat duritatea rocii de adâncime pe unde vor trece tunelurile, și astfel avem o expertiză mai mult decât suficientă pentru începerea lucrărilor. Deci hai serios, somitățile de la avize din CNAIR au obținut avize prin care sunt ok soluțiile tehnice? Penibil.

- proceduri lansate fără AM ca să se câștige timp... Da, exact, așa cum s-a câștigat și pe Lugoj-Deva.

- Acord de mediu în Trim III 2018. Mă fac popă dacă se întâmplă asta. Final 2018 ar fi un termen ultra-optimist.

- discuții cu BEI PASSA, Jaspers pentru asigurarea calității soluțiilor. Da de când BEI PASSA și Jaspers girează pentru forme fără fond? Mai degrabă cred că sunt foarte rezervați în a gira orice pentru incompetenții din CNAIR. Oricine care ține cât de cât la propria reputație stă departe de retardați, să nu se ia. Tocmai ce s-a ars Banca Mondială cu Guvernul României care e croit după chipul și asemănarea CNAIR, deci aviz amatorilor :)).

- "s-au făcut/obținut toate studiile, toate planurile, toate toate toate" rimează cu ceva de mai sus  :D. Jenant și penibil, cum să vii cu asemenea penibilități în fața Comisiei la o întâlnire de lucru oficială?

Ar fi amuzant dacă nu ar fi trist, dar adevărul că PiSi 2, 3 și 4 vor fi gata la 10 ani după ce scăpăm de imbecilii ăștia.


Ionut

Quote from: horatiu.cosma on June 28, 2018, 04:19:26 PM
Ar fi amuzant dacă nu ar fi trist, dar adevărul că PiSi 2, 3 și 4 vor fi gata la 10 ani după ce scăpăm de imbecilii ăștia.

10 ani? Esti optimist... Mai curand 12-15.

adiarc

aveti ceva rabdare sa va uitati pe mizeriile alea....sunt satul pana peste cap de ....desene frumos animate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marcelbanu

Manstodontul cu grinzi de la Bejan...
28 iunie 2018, 20:30...































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Vice33

#41202
Pana acum s-au montat 10 grinzi (4+4+2), probabil maine se vor mai monta inca 4-6 grinzi, se misca bine si cu biscuitii predalele, mai au pana termina toate grinzile de pus.

Nu mi-e clar, cu terasamentul cat de aproape au venit fata de organizarea de santier, este si un paraias in zona...?

Au terminat de montat armatura pentru suprabetonare pe bucatica ramasa de la pasajul mare peste DN76 de la Soimus?

In postarea celor de la DRDP Timisoara, pe FB, intr-una din secvente, erau cateva poze cu 2 utilaje de asfaltat. In ce zona  de pe lotul 4 erau acele utilaje in respectiva imagine?

flashu74

^
10 grinzi si deja multe predale .
Terasamentul este până lângă organizarea de șantier și mai mult există un strat de asfalt cam pe toată porțiunea. Excepție o porțiune de vreo 300 chiar la baraj pe unde trece vechiul DJ.

flashu74

#41204
De la culeea din deal a viaduct2.
S-a sapat mult, ca la Branisca si cred ca va incepe constructia terasamentului cu biscuiti.







Powered by API/PUM imgur uploader