Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 84 Guests are viewing this topic.

Nelu63

#41040
Multumesc tuturor pentru efortul depus si pentru frumosul rezultat un adevarat festin de fotografii. :gj:
Cred ca din toamna ne vom concentra atentia doar pe deal si pe finalizarea LD 3.

Vice33

#41041
În afară de dealul cu lileci si grinzile la viaduct Soimus 2 mai au inca de lucru...hai, sa zicem, că rezolvă aceste lucrări mai mici, gen montare parapeti si continarea lucrărilor la rigolele de scurgere, montare panouri fonoabsorbante si eventual asfaltarea sensului 2 de mers la carieră (unde văd din pozele lui Rocklee că doar pe un sens este stratul de uzură).

Mai sunt lucrări la viaductul peste DN76, sa nu uităm de acele lucrări destul de ample la bretele, CIC, acel canal nou pentru râul acela din zonă, terasamentul între cele 2 viaducte și continuarea lui între viaduct Bejan și baraj, finalizarea noii devieri a DJ-ului, probabil ridicare biscuiti la capetele viaductului Soimus, nu stiu exact cum se vor organiza, cert este că vor trebui sa uneasca si acel canal nou pe unde va trece pârâul de lângă nod Soimuș...ca sa îi uneasca vor trebui sa finalizeze o bretea de trecere pentru a dezafecta cursul actual al paraului...mai este CIC-ul...mai sunt multe de rezolvat.

Apoi, lucrările de la dealul cu lilieci si cele de după montarea grinzilor la viaduct Bejan...pe putin inca un an vor mai dura lucrările, si vara viitoare vor fi lucrări.

Acum un an în iarnă făceam un calcul cam cât trebuie să facă pe lună ca să ajungă la 100% și previzionam că dacă în noiembrie au încheiat cu 73% și în medie au un avans de 2,5% pe lună, în decembrie acest an TEORETIC MATEMATIC, ar trebui să avem 8x2,5%=20%, adică 73+20=93%...însă realitatea dovedește că din cauza mai multor factori (ploi, întârzieri cu relocarea LEA, zilele libere ale UMB, etc...) aceste procente lunare nu se respectă și nu se pot previziona alte probleme neprevăzute.

Am totuși speranța că la finalul anului vor ajunge la un stadiu fizic real executat de 85-90%. Cam la ce procente au ajuns în iunie UMB? Colegul care se ocupa de acele grafice în procente se mai ocupă de ele...?

Să nu uităm că UMB NICIODATĂ oficial nu si-a asumat o dată exactă sau un termen riguros, intotdeauna a spus ca se vor stradui si vor incerca, asta să tină minte nea Alinuț și "partenerul serios"...

icristian

#41042
Procentele si progresul pe luna iunie le gasiti aici. Cat de realiste sunt... va las pe voi sa decideti.

pasadia

Inteleg ca ingineria se bazeaza pe matematica, dar nu credeam ca un inginer isi va inchipui ca constructia de autostrazi e atat de liniara. Atata calcul de progres fizic cred ca va distorsioneaza realitatea in care traiti. ;)

ovicor

+1, @pasadia.De fapt, "fizic" e un fel de a spune, cred ca, mai degraba comparam tot financiar, realizat in teren versus platit. Sunt lucrari la care se folosesc materiale scumpe (asfalt) pe cand lucrarile de terasament folosesc materiale mai putin scumpe. Daca gresesc, rog pe @alecu26 sau altul sa ma corecteze !

icristian

^^Eh, nu cred ca isi inchipuie nimeni ca e liniara constructia, dar poti sa faci niste medii.
Intradevar progresul UMB-ului a fost de 20% anul trecut. Dar sunt atat de multi factori incat orice statistica e data peste cap.  (Partile birocratice, partea financiara, capacitatea constructorului, probleme noi aparute, relocari de utilitati)
Ce incerc eu sa-mi dau seama e de capacitatea constructorului de a construi, eliminand celelalte probleme, dar chiar si asa e irelevanta, ca nu traim intr-o lume ideala.

GDPR

Quote from: rusugxg on June 18, 2018, 11:18:38 AM
Pentru ce sunt chestiile inceercuite de pe margini?

Dywidag tie rods and nuts  ;)

Vice33

Si ce fac ele? Dywidag este firma care le produce...eram si eu curios la ce se folosesc practic, ce rol au pentru autostrada....?

danutzu_1069

Pai rolul de baza este sa tina cofrajele de o parte si de alta a armaturii...
Aici, probabil tin un cofraj care este sub grinzi... Sau tin altceva...
Degeaba nu stau ele acolo...insirate frumos..

GDPR

Rocklee a pozat deja capetele inferioare ale acestor tije in toata splendoarea lor:


danutzu_1069


Cum spuneam... cofraje dedesubt...
Eu nu văzusem poza respectiva..

Ionut

Va rog frumos sa dati reactie si/sau share. Stiti ca este un subiect foarte, foarte important! Orice presiune in plus poate, intr-un final, sa duca la deblocare. Sunt zvonuri timide ca s-ar debloca situatia (semnare aditional pentru lucrari suplimentare), dar nimic nu este sigur. Deci presiune. :)




API pe Facebook

Vă prezentăm imagini de la înălțime din capătul vestic al lotului 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, mai precis devierea Drumului Național 68A, parte din descărcarea (nodul) Holdea. Din păcate, chiar dacă lucrările din contract se pot finaliza în 2018, autostrada va rămâne închisă. Motivul? Conexiunea autostrăzii cu DN68A și al doilea ecoduct nu au fost incluse de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere în contract nici până în acest moment!

Pe 09.06.2018 constructorul (Comsa) a deviat circulația vehiculelor pe noul traseu al DN68A care supratraversează viitoarea autostradă. Imediat după, fostul traseu al drumului național a fost desființat și a început săpătura (debleu). Cantitățile mari de precipitații din ultimele zile au stopat momentan lucrările, însă se estimează că în cel mai scurt timp acestea vor fi reluate în forță în acest punct critic al șantierului.

Din zona ecoductelor spre capătul estic de la Ilia, stadiul începe să fie unul avansat, fiind executate straturile de asfalt, rigolele pentru scurgerea apelor, platformele betonate din parcările de scurtă durată, parapetele metalice laterale și centrale, panourile fonoabsorbante și chiar instalațiile de iluminat.

Solicităm CNAIR, pentru a mia oară, să includă în contract nodul Holdea și celelalte lucrări suplimentare, astfel încât tronsonul Ilia-Holdea să poată fi deschis traficului cel mai târziu în prima parte a anului viitor!

Ionut

Au preluat deja cei de la Hotnews, multumim! :cheers: ​VIDEO Imagini din dronă cu nodul Holdea de pe A3 Lugoj - Deva, Lot 3. De ce este blocat proiectul și autostrada ar putea rămâne închisă

SB76UFO

Presiune pe ei pentru aditionale , bifat
PRESIUNE pe ei pentru TUNELURI, parca nu suntem suficient de agresivi cu "partenerul serios"
"Prostia este eternă și invincibilă"

marinul

#41054
vad ca cei de la hotnews confunda A3 cu A1, initial credeam ca Ionut a scris gresit