Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 55 Guests are viewing this topic.

Allex

^^ PiSi1 e gata, se va vedea maine pe harta, de PiSi5 inca nu m-am apucat, poate pana joi il dau gata, daca nu saptamana viitoare.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

tom_sawyer

#40576
^^^

la km 122+050 avem CIC Bascov;

km 122+950 este sfarsitul sectiunii 5

https://i.imgur.com/G0fECD8.jpg

Si ce treaba au astea cu acordul de mediu ??


tom_sawyer

#40577
Ionut, ai putea sa ne dai o explicatie totusi? Ce ai spus pe surse si care e faza cu evaluarea impactului asupra mediului in 4 puncte din sectiunea 5?
Daca tot mi-ai editat mesajul...

dr4qul4

Pana termina PiSi 5 (daca termina si 4 atunci deja e party), avem sanse mari sa mergem pe DJ703G in loc de DN73C.
Se pare ca lucrarile sunt aproape sa inceapa, insa doar pe partea valceana. In Arges inca nimic.
Am gasit si un video  pe gazetavalceana. Aveti acolo si detaliile proiectului, care incepe din centura Calimanesti iar in Arges (daca va fi modernizat) foarte aproape de nodul Suici.
Va fi disponibil doar pentru autoturisme.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

#40579
Asta nu e drum care sa suporte traficul care vine / se duce de pe / spre autostrada. Nici chiar modernizat.
Ce poate sa insemne modernizare? Trece prin sate, nu poate fi latit, are multe curbe...Mai baga si piste de biciclete... Asta mai lipsea...

dr4qul4

#40580
Si totusi ar fi undeva sub 20 de km intre A1 nod Suici si Centura Calimanesti.
Si in 30 de min daca il parcurgi, tot e mai rapid ca DN73C.

De fapt, chiar si doar cu PiSi 5 si fara o modernizare minim 2+1 a DN73C, tot e cea mai rapida varianta pt masinile mici.
Vom avea urmatoarele variante:
-Pitesti - Rm Vâlcea - centura Calimanesti
- Pitesti - Curtea-de-Argeș - Rm Valcea - centura Calimanesti
- Pitesti - Curtea-de-Argeș - Tigveni-Suici - centura Calimanesti

Variantele astea sunt plauzibile pt a fi folosite minim 5 ani. Daca vad PiSi5 gata in 5 ani, tunelele nu le vad gata in mai putin de 10.

Partea cu piste de biciclete e interesanta daca ne gandim la relief. La vale e simplu, dar la deal ai nevoie si de salbutamol si de efedrina. Eu sper totusi sa le faca, macar pt vaci si capre.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Este important, distribuiti. Trebuie sa aflam ce vrea sa faca CNAIR aici.




API pe Facebook

Colegul nostru Ionuț a realizat sâmbătă, 26.05.2018, o filmare de la bordul mașinii pe DN73C între Curtea de Argeș și Râmnicu Vâlcea. Nu este un drum oarecare, ci unul important care urmează să lege Secțiunea 5 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești (scoasă deja la licitație) de DN7/Valea Oltului.

Observați din filmare că acest segment din DN73C are nevoie de îmbunătățiri semnificative, cum ar fi: consolidarea versanților cu alunecări de teren (unele foarte grave, o bandă fiind închisă), lărgirea părții carosabile mai ales în zonele periculoase și în curbe, calitatea asfaltului (gropi, denivelări, chiar câțiva zeci de metri complet fără asfalt) sau anumite trasee noi care să înlocuiască porțiunile cu serpentine și sol instabil. În imagini mai puteți vedea și alte "bucurii" întâlnite pe șosea: o cireadă serioasă de vaci, câteva capre, pietoni neatenți și mașini staționate aiurea.

După construirea Secțiunii 5 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, legătura Curtea de Argeș-Râmnicu Vâlcea va deveni extrem de atractivă pentru șoferi pentru evitarea DN7 între Pitești și Râmnicu Vâlcea, drum extrem de periculos și aglomerat.

Conform informațiilor de la sursele noastre, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere intenționează să lanseze o licitație pentru așa-numita "Secțiune 6", exact tronsonul din DN73C despre care vorbim. Însă nu este vorba de lucrări, ci de realizarea unei expertize tehnice plus realizarea unui studiu de fezabilitate pentru un nou drum de legătură între nodul Tigveni (parte din A1) și DN73C care să conțină studii geotehnice, evaluarea impactului asupra mediului, dar și serviciile pentru obținerea autorizației de construire.

Solicităm CNAIR să ofere public detalii oficiale despre Secțiunea 6 a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, adică despre proiectul de modernizare și reconfigurare a DN73C astfel încât, în momentul în care Secțiunea 5 (între Curtea de Argeș și Pitești) a Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești este gata, să poată fi valorificată la parametri maximi de către toți șoferii (autoturisme, camioane și autocare).

voicul

^Din ce vad eu pe harta de la Tigveni la Suici este verde si va deveni verde si pana la Calimanesti (probabil in maxim 2 ani).

Traseul e mai scurt cu 10 km. Intr-adevar nu pentru camioane, dar pentru masinile mici ar fi un castig.
Sa ne gandim ca se sare iesire Rm. Valcea (sper Sibiu) care mai nou e blocata tot timpul si Calimanesti-ul.

esendy

poi se afla in reabilitare DJ 703G cumva ? suici-calimanesti?

zuma80

Consider ca este bine ca traficul sa fie impatit pana la finalizarea portiunii Pitesti - Racovita.

1. Dupa finalizare Sectiune 5 (Curtea de Arges): - trafic usor Curtea de Arges- DN73C - Rm Valcea
                                            - trafic greu Pitesti - DN7 - Rm Valcea
2. Dupa finalizare Sectiune 4 (Tigveni): - trafic usor Tigveni - DN73C - Rm Valcea
                                            - trafic greu Tigveni - DJ678A - Rm Valcea
3. Dupa finalizare Sectiune 4 (Rudeni): - trafic usor Rudeni - DJ703G - Calimanesti
                                            - trafic greu Tigveni - DN73C - Rm Valcea
Pentru A6!

Earthchild

Quote from: gruiarew on May 28, 2018, 03:58:45 PM
S-au făcut deja poze dar fiind prin zonă n-am putut trece pur şi simplu:




S-au apucat deja de sapat pe traseul autostrazii?

zuma80

Este vizibila in poze de ceva timp breteaua de acces in giratoriu din A1.
Pentru A6!

madsnowman

Am vazut ieri, la Holdea, indicator cu intrare pe autostrada. Era unul amplasat chiar la inceputul sectiunii noi si unul mai aproape de girator. N-am mai reusit sa fac poze.

gruiarew

Cât pozam eu, a apărut un excavator pe partea cu parcarea, cu ecoductele. Și ceva utilaj pe o platformă d-aia făcută din dubă l-au dat jos la capătul dinspre Coșevița. Cred că era de făcut marcaje, nu știu. Mă scuzați sunt total pe lângă la cum se numesc și ce rol au.

Cât am stat pe acolo se săpa pe lângă noua bretea de access în giratoriu, cea dinspre Deva. Ce făceau nu pot sa vă spun, probabil îndreptau terenul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

^Da, asa zice in articol:
"Este vorba despre o şosea de 12,65 kilometri, care porneşte din DN 7CC, zona Jiblea (Călimăneşti), traversează comunele Sălătrucel şi Berislăveşti, până la limita cu judeţul Argeş şi se continuă în Argeş, până la intersecţia cu DJ 703 H, în localitatea Suici, zona unde este prevăzută realizarea tronsonului de autostradă A1 Piteşti – Sibiu."