Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 34 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: Ionut on May 25, 2018, 06:22:40 AM
Vad ca apar niste detalii in acest articol pe care nu le am in tabelul magic. @NGC, poti confirma?

Quote1. Licitațiile pentru tronsoanele unu și cinci ale autostrăzii Sibiu – Pitești au trecut de primele etape. Până la finele lunii avem șanse să știm care vor fi firmele ce le vor executa.
Se insinueaza ca nu s-ar mai prelungi termenul de 31 mai. Contestatia Trameco nu va fi transata pana atunci. Nici nu are inca termen.

Quote2. Etapa de evaluare tehnică a ofertelor pentru secţiunea 1 s-a încheiat pe 3 mai 2018, iar în prezent are loc evaluarea financiară.
Cred ca e corecta afirmatia asta.

Quote3. Pentru secţiunea 5 Curtea de Argeş – Piteşti, au depus contestaţie italienii de la Itinera. Pe 11 ianuarie, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) le-a respins contestaţia.
Corect? Eu nu am prins in tabel contestatia Itinera. Poate mi-a scapat. Daca au depus contestatie si s-a respins la CNSC, au mai mers si la CAB?

1. Poate vor sa repete isprava de la A0, ca in mod sigur contestatia TRAMECO nu va fi rezolvata pana la jumatatea lunii Iunie.

2. Corect.

3. Am scris despre asta, dar ti-a scapat. Nu au mai contestat si la CAB.

Quote from: NGC on January 11, 2018, 10:02:40 PM
Quote from: NGC on December 27, 2017, 09:08:41 PM
PiSi 5

Au primit cadou de Mos Craciun o contestatie de la asocierea condusa de ITINERA, pentru respingerea ofertei lor.

"Pe surse", contestatia a fost respinsa.

dr4qul4

care sa sustina autostrada sau versantul de deasupra? pt ca despre asta era vorba
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024




cristi5

#40520
Quote from: dr4qul4 on May 26, 2018, 12:03:13 AM
care sa sustina autostrada sau versantul de deasupra? pt ca despre asta era vorba

Aha, deci solutia era sugerata sub ochii nostri, in AC

Quote from: NGC on March 20, 2017, 08:19:37 AM
7. Lucrari de consolidare
- km 96+625 - km 97+730 - structura de sprijin din pământ armat/beton armat cu înălţimi cuprinse între 4,0 m şi 20,0 de metri

4-20m suna exact ca diferenta de nivel intre A si DN/relief in diferite puncte.

Deci eu cred ca plasele pt debleu sunt deasupra/nord de A si pamant armat/beton armat sustine A in partea de sud (spre DN)

rocklee

O informație  ....lângă culea din deal a viaductului 1 soimus era adusa foreza. ...Și era pe poziție de săpat. .. :ol

catalinmz

Aseara pe la 21 se circula normal la Holdea. Pare ca au terminat pana la stratul de uzura legaturile in ambele capete cu DN. Sunt si indicatoare montate in viitorul sens. Parea ca mai au putin de lucru la viitoarea pasarela - inca un strat Dr asfalt.







Powered by API/PUM imgur uploader

ciprebbe

Quote from: wifi on May 26, 2018, 08:49:17 AM
Incepe marele zid!

Ar fi cazul sa inceapa daca vor sa termine in 2019, la "micul" zid de la cariera au lucrat un an!.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

luc

#40524
^Zid sau piloni cu o centura de sustinere in partea superioara. Cum ies mai ieftin?

ciprebbe

:))) tu vrei situatia de la carierea sa se repete? cu pilonii rupti? :)) Cred ca s-au invatat minte si vor face ce trebuie acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

^^^
Pamant armat/beton armat poate insemna pamant armat si atat, ca e un "sau" acolo, nu un "si". Pamant armat inseamna straturi de umplutura de 20-30 de cm, peste o plasa de geogril si tot asa, iar pe lateral biscuiti din aia cum se pun in spatele structurilor, la rampe, sa nu curga umplutura.

madsnowman

Am tot vrut sa va intreb, ce s-a intamplat cu panourile cu smileys de pe DN68A? De ce au disparut?

Quest

De dat jos cu siguranta le-a dat jos DRDP TM, dar intrebarea e daca prin 'grija' noului sef (dl Ispravnic), sau a venit comanda de sus, de la stralucitul domn Ionita (dl Neaga inca nu revenise in postura de dir gen).

Oricum, e un downgrade clar, care dovedeste cit de limitat se judeca lucrurile in Companie. Si daca nu li s-ar fi spus, si daca nu li s-ar fi dat exemple similare din Occident, unde exact asa ceva e pus in zone care necesita rabdarea si domolirea nervilor soferilor.

Dupa ce se va da in trafic LD3, bineinteles ca vor trebui repuse la loc, dar cu panouri in ambele sensuri, intrucit pina vor fi gata tunelurile, citiva ani va trebui apelat in ambele directii la bunavointa soferilor pe parcursul acestor 15 km horor Holdea-Margina.
Common sense will get you far !

Liviu M

Quote from: Quest on May 26, 2018, 03:35:30 PM
15 km horor
Daca lumea ar fi cat de cat civilizata, n-ar fi chiaaaar asa de horor. Pana la urma sunt numai 15 km, nu moare nimeni (nici macar de plictiseala) daca sta linistit in coloana. Da' nu, la fiecare astfel de drum se gasesc motati care trebuie sa castige 1-2-3 masini, cu orice risc.

Parerea mea, desigur.