Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 71 Guests are viewing this topic.

perfidus

#40335
S-ar putea ca pe sub structura 2 sa treaca paraul acela, Boholt, ce va fi deviat. Altfel intre CIC si culeea dinspre Mintia, prin rambleul autostrazii mai trebuie facuta o structura (sau subtraversare) pentru parau. E cumva o "optimizare" a pasajului de la Soimus care in OSM apare mai lung.

LE. Ceva cam ca in poza de mai jos, deci 4 va fi o alta structura cu 2+2 benzi:

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

ciprebbe

Va mai fi o structura nu va mai agitati, e un depozit imens acuma acolo unde se va face si inca nu e critica executia ei.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sublimu

Nu uitati ca mai e acolo si un drum local care in OSM/GMAPS merge pana la strand si probabil va deservi si casele de langa Mures. Asta va trebui sa ramana si dupa ce e gata A1.

cristi5

#40338
^

https://www.openstreetmap.org/way/93702426#map=17/45.91348/22.87609

Ne-a explicat rocklee ca acel drum va intepa giratia... Vor fi 5 intrari si 5 iesiri...

danutzu_1069

@TibiV, pasajul ala 2, este suficient  de inalt, ca gabarit de trecere. Ce se vede in poze, inca nu este sapat in jos, la cota viitorului drum care va trece. Si ca latime este suficient, acolo este un drum local, deci latime mica...

TibiV

Eu ma refeream la latime...
Se vede clar ca pasajul este prea ingust pentru doua benzi pe sens.
Adica "3" in desenele mele incape, dar doua in paralel nu au loc.
Deci prin pasaj va trece breteaua spre Lugoj, care stim ca va avea o singura banda.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#40341
Stai un pic ca vorbim de chesti diferite...
Deci, 2 este un pasaj pe care trece breteaua cu un sens pentru intrarea pe autostrada, sens Lugoj. Va mai exista un pasaj, la alt unghi, cu doua benzi pe sens, si care va trece pe sub marele pasaj, va trece peste podul 1, si se bifurca in benzi de decelerare de la Lugoj) si de accelerare spre Sibiu.
Si sa revin la pasaj 2, acesta este peste drumul local care merge la strand...

LE: Uitandu-mai bine la poze, am senzatia ca 2 este.... pod, peste viitoarea deviere a paraului, deviere care va trece pe sub marele pasaj...
Dar nu-mi dau seama cum va fi cu drumul local...

TibiV

2 este pasaj pe sub care va trece breteaua spre Lugoj, cu o singura banda.
Peste pasaj va trece drumul local (va supratraversa breteaua).
Care drum local va avea nevoie de pasajul "4" ca sa supra-traverseze si cealalala bretea, aia cu 2 benzi.
Iar "4" nu va fi "sub" marele pasaj, ci undeva mai spre giratoriu fata de cum l-am desenat eu....

Uitati despre "viitoarea deviere a paraului".
Daca ar fi incercat asta, cred ca santierul inca ar fi asteptat avizele de la ANPM si Apele Romane.
Intreba-i pe colegii clujeni ce inseamna o deviere de curs de apa din punct de vedere birocratic... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Pai 2 este orientat astfel incat breteaua sa fie pe deasupra, adica pe pasaj.
Eu inclin sa cred ca este ca in poza lui @Perfidus.
Devierea paraului nu e de nerealizat si nici primul loc unde se intampla. Cred ca si pe A3, avem asa ceva...
Birocratic.... a fost prevazuta in proiect...si au si autorizatiile necesare. Mai mult ca sigur.
Daca cursul apei ramanea asa, ar fi trebuit sa existe deja pod pe corpul autostrazii sau pasajul mare sa fie mai lung astfel incat sa treaca si peste apa.

TibiV

#40344
Quote from: danutzu_1069 on May 16, 2018, 11:42:55 PM
Pai 2 este orientat astfel incat breteaua sa fie pe deasupra, adica pe pasaj.
Mai uita-te...
Mai ales la ultima filmare aeriana.
Aia spune cam tot....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Mersul trenurilor

"La Autostrada Lugoj-Deva, Lot 2, de care se ocupă Asocierea SALINI IMPREGILO SpA și S.E.C.O.L. – Societa Edile Construzioni e Lavori – S.A – SECOL Societa Edile Construzioni Opere e Lavori S.P.A., gradul de finalizare e aproape 96% (porțiunea km 27+620 – km 42+070 e gata), dar se renegociază realizarea unei secțiuni, astfel ca va fi cu totul gata abia în 2021. Cei 28,6 km costă în total peste 562 de milioane de lei."

Nu stiu daca e chiar adevarat dar ar fi tare daca ar face tot ei si tunelele  ???  dar nu prea e realist pretul, oricum inseamna ca lotul ala nu mai e reziliat cred

Ionut

^ Cine a declarat asta? Pune link te rog.

perfidus

#40347
Eu am citit la fel in Ziare.com, care preia informatii din documentul cu stadiul proiectelor publicat de CNAIR :D
La observatii/probleme apare
Quote1. Aprobarea modificarii contractului (Scoatere sectiune E)
2. Licitatie Sectiunea E (km 47+090 - 56+220)
Are deci valoare zero.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Tavi


Ionut

Vai, vai, intelegeti ca raportul ala are multe informatii vechi. S-a tot spus asta, nu inteleg de ce tot insistati sa decodificati ce scrie prin el. M-am lamurit acum cum e cu renegocierea aia, credeam ca a mai declarat cineva ceva legat de LD2.