News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

flashu74


flashu74


danutzu_1069

Nu disperati, da-o in măsa de rigola... Nu sta aia in calea descarcarii.
Acum, acolo TREBUIE sa fie o rigola, si s-a explicat de ce.
Poate sa existe si un an de zile rigola aia...

flashu74

E drept ca poate fi construit ulterior un podet si ramane loc pentru ape pluviale  pe portiunea descarcarii.

perfidus

Nu va mai fi nevoie de podet. Partea de rigola ce vine de pe noul amplasament al DN - spre Grind -  se va continua  in jos (est) de-a lungul bretelei spre autostrada, pentru ca asa e data panta. Intrebarea este, cand?
Referitor la bretea, nu pare sa fie nevoie de zid de sprijin. Va fi doar un debleu destul de adânc ce începe de la amplasamentul nou al DN, cu o platforma intermediara (bermă) pe care va sta cocoțată breteaua buclucașă.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

anacronox

cateva poze de la mine de sambata seara de la 8 cand se retrageau cei de la UMB de pe santier.










Powered by API/PUM imgur uploader

gruiarew

#40311
Cam aceleași chestii dar filmate:

Grind: https://youtu.be/k6dy7yNksWI?t=22m53s

Dealul (fără lilieci): https://youtu.be/k6dy7yNksWI?t=56m28s

Urcare A1 (Șoimuș):
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pbh

In aceasta poza se vede sapatura initiala pentru bretea



Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Quote from: zuma80 on May 11, 2018, 04:37:12 PM
Si eu aveam aceasta nelamurire, cum a fost incheiat acest lot Sebes-Deva in acest mod, fara a putea asigura continuitatea usoara a autostrazii.
Aceeasi deficienta o constat tot pe A1 la intrarea in Pitesti de la capatul sectiunii de autostrada.
Or sa fie probleme in momentul conectarii cu noua autostrada catre Curtea de Arges, pentru ca nu exista mult teren liber adiacent.

Sectorul Deva Orastie a fost gandit complet separat de restul autostrazii. Doar ca a fost foooarte mult intarziat (vreo 15 ani)..si atunci de exemplu la capatul de la Geoagiu chiar s-a renuntat la un nod rutier si un pasaj al autostrazii care asigura descarcarea temporara. Deva Orastie a fost finantat pe fonduri ISPA, adica se presupunea ca va fi finalizat mult inainte de aderarea la UE. "Norocul" a fost ca in 2009-2010 chiar a venit criza si cineva a zis ca chiar trebuie sa facem acum investitii si sa absoarbem bani europeni ca altfel chiar e naspa rau la bauget....si asa s-a accelerat un pic sectorul Orastie-Sibiu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tavi

Nu cred ca rigola aceea este un mare impediment pentru construirea bretelei de descarcare. Imi pare ca este o non-problema. problema reala acolo este aditionalul intre constructor si partenerul serios  :|

catalinmz

http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/STADIULPROIECTELORINDERULARE.pdf

Nu stiu cat sunt de credibile, dar e interesant ca la lotul 3 la progresul fizic spune:

"82% incluzand lucrari suplimentare
impuse prin Acordul de mediu.
85.77% exceptand lucrari
suplimentare impuse prin Acordul de
mediu"

Si mai da ca termen de finalizare a lucrarilor in Septembrie 2018 pentru lotul 3

Pentru lotul 4 gradul de realizare e 83%, mai mare ca la lotul 3 - termen de finalizare trimestrul 2 din 2018

Quest

#40316
^

La LD3 e logic fara suplimentarele impuse de AM procentajul sa fie mai mare, e vorba in primul rind de ecoductul de la km 57+710, care daca AM nu-l cerea, nu exista, si deci procentul crestea.
Dar nu vad de ce ar vorbi despre procente cu / fara AM, ca si cind AM ar putea fi ocolit si sa se mearga mai departe fara el si cerintele sale ?!?!

Ptr LD3 la rubrica Observatii, n-am inteles:
1. ce exproprieri la Holdea tot nu sint facute, asa incit nu exista AC ?!
2. Unde in zona descarcarii Holdea la km 59+505 exista pasaj ? Pe la km 59+ e parcarea de la Ohaba, pasajul de la Holdea e la km 56+559. Ce naiba de AC mai e nevoie la acel pasaj ? Care ? Tot nu s-a terminat cu aprobarile odata ?
Common sense will get you far !

yetiman

#40317
Oameni buni,
nu va mai luati dupa ce scrie CNAIR in Stadiul Proiectelor in derulare. Este un BS aproape total.
De obicei, fac copy/paste la cel de luna precedenta si, eventual, mai fac cate o modificare.

Dar, in lipsa altor informatii legate de procentele de executie si financiare, ne folosim de ele pentru a ne putea face o idee.
Comentariile lor puteti sa le uitati!

Uite ce scrie in raport la punctul 3::
Quote3 Autostrada Brasov – Bors,
Tronson Nadaselu - Mihaiesti 446.12 16,85 ICM S.p.A. - Viaponte Rom S.R.L.
J.V. Egis Route Scetauroute -
Egis International ICM S.p.A. - Viaponte Rom S.R.L. 07.10.2016 Contract de Lucrari a fost reziliat. 0% 0%
Contractul se afla in perioada de proiectare ce urmeaza a se finaliza in cursul lunii aprilie 2017. Au fost depuse documentele necesare revizuirii
Acordului de mediu necesar obtinerii Autorizatiei de Construire. Executia lucrarilor este prevazuta prin contract a se derula in 12 luni de la data emite
ordinului de incepere a acestora.

Sau despre ST4 (care s-au rezolvat de muuuult):
Quote1. Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru zona lacului Stejaris.
2. Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru retele utilitati
3) Eliberare amplasament zona nodului rutier Turda (plantatie PAWLONIA).
4) Avizare Proiect ITS si Stabilire costuri suplimentare echipamente solicitate in CTE.
5) Avizare Proiect Semnalizare rutiera CTE Siguranta Circulatiei
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

delacroix

#40318

Quest

#40319
Multumim ptr randarile de la Holdea, Delacroix !

In portiunea cu rosu din poza n-ar trebui zid de sprijin ?


Common sense will get you far !