Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 21 Guests are viewing this topic.

flashu74

La Soimus cred ca e turnat si in partea de sus. Mai ar fi doar acel mijloc si e gata culeea.






Powered by API/PUM imgur uploader

gruiarew

#40096
De dimineaţă din tren:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

rocklee

flashu 74 ...multumesc pentru dedicatie    :D....la baraj si la sapatura cum sta treaba  ???

TibiV

"De dimineaţă din tren" de gruiarew ne ofera urmatoarea imagine


Horatiu ne-a tot explicat ca Politia nu este de acord cu un nod de descarcare la Grind, "pen' ca...", si ca ar accepta nodul doar ca pe un "nod de intorcere, vii pana aici ca sa te intorci de unde ai venit".
Pen'ca bariera CF face nu'sh ce de se blocheaza traficul etc.etc.etc....

Dar am combinat imaginile din ultima filmare cu harta si iata la ce am ajuns:

Filmarea API este facuta dinspre Deva (Ilia) spre Lugoj (Holdea).
Intram in nodul de la Grind venind dinspre Ilia

Iesirea spre Lugoj ar fi asta

Hai sa mai mergem cateva secunde pe filmare...

Si traseul se vede si mai bine...


Bun...
Sa luam acum harta....
Asta este nodul

Si ce putem observa?
Ca iesirea de pe A1 dinspre Ilia spre Lugoj (rosu)NU are nici o treaba cu bariera CF...
NU conteaza daca bariera este lasata sau nu. (Din contra, daca bariera este lasata este mai usoara intrarea pe DN68A spre Lugoj, caci nu mai ai cui sa dai prioritate in giratoriu...)

Singura problema este intrarea pe A1 venind de la Lugoj daca se lasa bariera.... Pentru ca atunci s-ar putea ca acea coada de la bariera (albastru gros si punctat) sa treaca dincolo de giratoriul de acces in A1...


Deci, mi se pare ca "rutierii" au abordat gresit problema...
1. Iesirea de pe A1 (rosu)dinspre Ilia spre Lugoj este "insensibila" la calea ferata si la bariera de pe DN68A.
2. Intrarea pe A1 dinspre Lugoj (albastru) este sensbila la bariera, dar nu mai mult decat circulatia actuala pe DN68A spre Ilia/Deva. Adica cei care vin dinspre Lugoj vor sta la o coada kilometrica la bariera indiferent daca vor continua drumul pe DN sau (daca ar putea sa aleaga...) pe A1.
ATENTIE: coada kilometrica care s-ar putea forma pe DN68A spre Ilia/Deva la bariera nu va bloca nici un alt drum principal pentru ca, pur si simplu, pe zona respectiva nu exista drumuri care sa "vina din dreapta"....

Deci pana ar fi gata descarcarea de la Holdea, si nodul Grind ar putea functiona perfect...
Este adevarat, analiza mea nu ia in considerare alte posibile probleme majore, cum ar fi (eventual) lipsa becurilor LED sau a panselutelor frumos aliniate (neavand CIC pe sectiunea asta, nu se pune problema apei din buda CNAIR...)
Am impresia ca (si de data asta) "Politia e cu ei...." ;)

Daca am gresit "geometria" locului va rog sa imi spuneti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

#40099
Absolut corectă analiza TibiV. Nici eu nu vad care ar fi conflictul acolo. S-ar crea totusi un mic conflict in situatia in care unul din cei ce coboara de pe A nu merge inainte spre Lugoj ci vireaza stanga, este coada la bariera si deci nu poate iesi din sens. Se vor aduna in spatele lui toti ceilalti ce vor sa iasa spre Lugoj. Dar asta e un caz extrem. Un fel de daca si cu parca.Si la ce bretele si giratorii s-au facut acolo sper sa se faca nod permanent. E cel mai bine si pentru zona.Fara nod zona ramane izolata. Nefiresc in conditiile in care ai bagat bani deja in bretele si giratorii. Am mai scris asta cu ceva timp in urma.

flashu74

@rocklee.
La baraj mai este putin de umplut dar nu am poze. La sapatura .... putin mai mult.




Powered by API/PUM imgur uploader

wifi

Despre Grind, autostrada si bariera la CF nu prea au nimic comun. Coada la iesire de pe o autostrada se poate face din multe motive. So what? Cei ce vor pe la bariera stau cuminti pe banda lor si ceilalti trec mai departe. Pot chiar sa astepte pe banda de rezerva, atunci raman ambele libere. Asa o prostie mai rar, sa sugrumi un nod numai ca pe undeva este o bariera. Si cine se intoarce pe o autostrada???

laszlo.robert

Anticiparea bate-o vina.Trebuia construit din start pasaj peste linia ferată a DN -ului ca parte a proiectului.acum este mai greu ,traficul fiind deja deviat pe sub autostradă.
In altă ordine de idei dacă se execută Holdea se poate deschide liniștit și nod Grind ca intrare /ieșire permanentă , traficul pe DN reducinduse  cu cel puțin 80%.

mishu77

Traficul peste linia ferata de la Grind o sa fie exclusiv trafic local (si cine e curios de traficul local poate sa o ia de la Margina la Faget pe DN sa vada cat de gol este), cu siguranta la bariera aia o sa se adune maxim 5-6 masini care merg la Abucea-Dobra sau in cele cateva sate de pe acolo. Astia de la CNAIR sunt clar idioti daca au facut acolo nod in toata regula si 2 sensuri giratorii ca sa nu foloseasca la nimic. Dar nu te mai mira nimic ....

Quest

#40104
Mishu, solutia nu e sa tot constatam lehametiti ca se iau decizii gresite, ci trebuie luptat continuu ptr o cauza corecta.
Analiza lui Tibi e valida, Robert are si el dreptate, si eu sint convins ca traficul local care va cobori la Grind de pe A dinspre Ilia si care se va indrepta catre Dobra (adica va avea de-a face cu bariera) va fi unul extrem de redus, nu vad de ce ai reduce functionalitatea nodului Grind doar la loc de intoarcere.
Common sense will get you far !

Ionut

Hai putin optimism. Mai avem un an și un pic si circulam de la Sibiu la Holdea pe A1. Poate scăpăm de reziliere pe LD3 și poate merg lucrurile bine la lilieci și în vara anului viitor mergem civilizat între Sibiu și granița, desigur cu marele dop Holdea-Margina.

O sa vina într-un final vremea când o să uităm și de Grind și de lilieci și, cel mai important, de Ioniță și trupa lui de acoliți.

flashu74

Oricum de optimism nu ducem lipsa.Altfel cum am fi suportat ca din 2011 cand s-a licitat sa ajungem in 2018 si sa speram ca se deschide in 2019 fara tunele.

Stefan01

#40107
@ Ionut
Da, vom putea merge civilizat de la Sibiu la granita cu marele hop amintit de tine, la care mai trebuie adaugat execrabilul lot 3 Cunta-Saliste, construit de Salini-Impregillo si receptionat stiti voi de cine. Acolo vor fi probleme mult timp de acum incolo.
Apropo de acest lot, ieri, pe sensul Sebes-Sibiu, se executau lucrari de asfaltare intre Cunta si iesirea la Apold.

user201

Bună.
Aș avea și eu 2 întrebări:

1. Presupunând că UMB își va găta lotul până la 1 Iulie 2019, adică peste 1 an și 2 luni de acum încolo, cam ce probleme ar avea constructorii de pe lotul 3 să termine până la grind, exceptând ce se vede în imediata apropiere a nodului Ilia, că până la Grind nu ar trebui să existe probleme contractuale?
2. Ce probleme, exceptând "uite adiționalul-nu e adiționalul" există de la Grind la Holdea, mă refer în general la lucrări de executat exceptând "mutatul" dealului de la Holdea, evident?

Întreb aceste lucruri, deoarece Șoimuș- Ilia nu poate fi exploatat cu siguranță la capacitatea sa fără continuarea parțială pe lotul 3. E incomod să "te dai jos" după Ilia și să mergi înapoi 7 km până la Săcămaș și cred că mai aiurea să continui pe valea Mureșului și pe ocolitoarea Aradului sau prin Arad.

Mulțumiri anticipate pentru lămuriri.

Vice33

Chiar execrabil nu e acel lot, altfel ar fi fost impracticabil, am trecut săptămână trecuta la dus pe DN și la întors pe A1, e o diferență, pe A1 in acea zona , da, sunt denivelări și asfalt măcinat, cu gropite pe alocuri, dar se poate circula cât de cât ok, cu 80-90 km/h eu zic că nu riști să plătești ceva la autoturism.


DN-ul era foarte lejer, in unele zone chiar pustiu...am circulat și pe DN cu 110 iar unele TIR-uri se pare că optează pentru DN.