Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 57 Guests are viewing this topic.

flashu74

Multe mulțumiri pentru filmări.

voicul

@flashu74 mi-ai luat explicatia de pe tastatura :) + ca pozele sunt mai mult decat graitoare.

@alinuttt Intradevar se poate intotdeauna mai bine si mai mult SI daca ar fi mers si mai tare cu cat crezi ca erau mai avansati?
Acum parca sunt la 77%. Proabil ca un maxim +5% peste 77%, daca lucrau la maxim.

Tavi

Comparatia lui flashu este edificatoare. Big like flashu!
Si mai este o chestie. LD4 fara LD3 = 0. Ca nu are unde se descarca (nod Ilia este pe LD3) si deschideri partiale ... stiti voi  :|
Asa ca si daca ar duce UMB inca 600 de oameni + utilaje nu vad la ce ar ajuta ...

Quest

Ionut multumirile noastre lui Iceman-nonPUM ptr filmari. Ar trebui sa-i gasesti alt nume de scena intrucit nu e Iceman, colegul de PUM.

Adiarc, Luc mie mi-a fost edificator ce nod gordian serios in privinta solutiei tehnice e dealul cu lilieci, din spusele lui Alecu26: "nici lor (nb UMB) nu le e inca clar ce solutie vor adopta la lilieci". Ptr ca Alecu nu e doar entuziast de infrastructura ca multi dintre noi, ci chiar inginer de cai ferate si poduri, adica vorbeste dinspre interior.

Flashu74 multumiri ptr comparatie, ai facut munca de chinez batrin :)
Common sense will get you far !

mishu77

După cum știm UMB nu are probleme cu recepțiile că alți (pe ST). La ei se face recepția chiar daca sta muzeu. Nu cred că umb nu vrea sa termine să își ia bani. Probabil atât se poate. Sigur că dacă era 82% fața de 77% cum zicea cineva mai sus era foarte bine.

Tavi

@mishu77: Eu vorbeam prin prisma mea nu a lui UMB. Indiferent cand s-ar gata lotul 4 (de executat/receptionat nu si de dat in folosinta), fara LD 3 e zero pentru mine ca utilizator. Il receptioneaza cnxyz. Asa! Si? Pe mine cu ce ma ajuta?

Discutia era in contextul UMB a lucrat mult/putin. Mult si putin sunt notiuni relative. Eu sunt mai pragmatic si intreb: eu cand merg pe acolo cu masina?  ???

Europiu

Mulțumiri pentru filmări, API! :cheers:
@flashu74: super!

Apropos de comparațiile prezentate, optimiștii să se uite la viaductele de la Brănișca  și/sau 1 Șoimuș. Acum un an erau în stadiul în care se află azi viaductul 2 Șoimuș...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

mirceal

Apropo de implicare, reamintesc ca UMB a terminat primul lor lot de pe A1 cu 6 luni inainte de termen.

mastereve

#40088
Este o diferenta intre lotul terminat cu 6 luni mai devreme si cel de acum. De relief, in primul rand si de neprevazute.

Dupa parerea mea, la bani la care se fac autostrazi in ro, se misca bine. Vrem 6000 de muncitori si 2000 de utilaje, costul creste semnificativ (lasand la o parte ca noi suntem 18 mil si nu 2 mld ca in China).


Ce nu inteleg eu, de ce se face aceasta lotizare  a proiectului. De ce atat de putini km? Si de ce louturi fara capete cu desaarcare?

Dominik

#40089
Exact au terminat Tim-Lug lot 1 cu jumatate de an inainte de termen, a contat si relieful, dar a fost o premiera placuta !  :)
You're in Steelers Country

voicul

Pentru ca sunt si multe exemple in care firmele nu au putut/nu au fost lasate sa termine loturile.

Daca facea EKO tot A1 cap coada? Dupa care daca venea sa faca Pizzarotti si lucra exact cum a lucrat pe primii 3 km de pe A3?
Oare in cat timp ar fi fost gata orice km de A?

Cu nodurile e simplu: costa (si nu putin), asa ca trebuie sa aiba o logica - cineva chiar sa le foloseasca (si nu putini).
Nu se fac noduri ca poate ceilalti constructori nu termina treaba la timp.

mishu77

@tavi
Nu te ajuta cu nimic că e gata și nu o poți folosi e clar, eu ziceam doar că la umb se face oricum recepție. Apropo de Timisoara-Lugoj 1 cel gata înainte de termen, inca se prezintă foarte foarte bine (e adevărat că nu are poduri sau cine știe ce structuri) și nu am prea văzut petice pe el comparat cu TL2 al TS care se prezintă mult mai rău.

flashu74

Dedicație pentru rocklee. Pozele de astăzi.



Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

S-a trecut cu lucrul pe partea cu dealul.









Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74