Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 67 Guests are viewing this topic.

wifi

Merci Rocklee, s-ar putea ca la vara sa fie asfalt continuu de la Bejan la Ilia. Ceea ce priveste jonctiunea spre Simeria, iesirea este definitiva si nu are treaba cu lucrarile de acum. Intrarea va trebui inchisa, vederile de pe harta nu arata un amanunt important si anume diferenta de nivel. Sunt acolo pe la 10 metrii de umplut, nu se poate face in trafic. Grinzile se pot pune cu macaraua care a fost toamna trecuta si de pe partea cealalta, pe deasupra, dar capul de pod, asa cum se ridica acum la deal 1 nu merge. Poate cu un zid de sprijin, scump, ma indoiesc. Ce este realizabil, semaforizare, doar a fost la podul de peste Mures timp lung, acelasi trafic plus cel spre Brad. N-a fost usor, a fost nevoie de rabdare, a functionat. Compromisul este mai bun decat inchiderea totala Deva Simeria. Breteaua de iesire nu este destul de lata pentru doua sensuri, mai este si santul ala pe de-o parte, zid pe cealalta, dar cu un semafor se poate circula in ambele sensuri alternativ.

rocklee

#39841
imagini cu una din relocarile de langa cariera ...si lucrarie cudin tre pescarie si debleul branisca ... :D
































Powered by API/PUM imgur uploader


rocklee

stalpi ce asteapta relocati si ....relocarea unui drum ce duce la rovina
specific sunt doua drumuri ce duc la rovina si ambele trebuie relocate ...


















Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

lucrari la terasament ....panala intrarea in debleul branisca ...
































Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee










imagini de la relocarea celui ce al doilea drum catre rovina 





















Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

lucrari in debleu ...si captarea unor izvoare de apa ...






























Powered by API/PUM imgur uploader

ovicor

@TibiV, pornind de la solutia ta pentru provizorat nod Soimus, pe care si eu am apreciat-o ca impusa de logica, as face un pas in plus, modificand schema astfel:
* Se termina o cale, sensul Ilia -> Simeria, cu bretelele aferente sensului
*Se foloseste autostrada half-profile cu 500m inainte de punctele A-B venind dinspre Simeria pana la capatul vestic al  viaductului, in conditii de viteza impuse de vecinatatea cu santierul
*Se foloseste breteaua de iesire venind dinspre Ilia pentru iesire venind dinspre Simeria
*Se termina cealalta cale si se reda breteaua de iesire dinspre Simeria
    Analiza:
*De studiat daca se poate realiza aproape integral terasamentul in zona estica a viaductului, astfel ca restul sa se poata realiza in conditiile de trafic half- profile
*De analizat daca latimea autostrazii in zona bretelelor vestice permite intoarcerea tirurilor la 30km/h
*Un mare atu este fluenta in sensul giratoriu

rocklee

lucrarile de captarea izvoarelor in debleul branisca 

















lucrari la viaduct 





iunul dintre izvoare ....






Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


rocklee


rocklee

lucrari in zona baraj ...se vede traseul provizoriu al dj ...de care  spunea Flashu 74 ...





















Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

lucrarile ....dintre baraj si bejan 




































Powered by API/PUM imgur uploader


rocklee

#39854
lucrari la terasament in zona bejan....























Powered by API/PUM imgur uploader