News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

lupualb

Astazi se lucra la spatiile de servicii din pozele de mai sus. In zona Coseva se lucra la plombarea DN-ului cu trei echipe. Traficul era directionat cu 3 randuri de palete. Nu stiu cum se face,  dar exact cand e mai mare aglomeratia, atunci intra si freza cnair-ul in actiune. Era plin de masini cu numere de Germania sau Italia in drum spre masa de Pasti.

flashu74

Închei citând panourile montate pe DN68a: "Există speranță", " Încă un pic". Această săptămână să aducă gândul bun în decizia CNAIR. Vrem autostradă.

alinuttt

Există șanse reale ca în acest an să se facă recepția pentru ambele loturi, sau deja sunt vise?

flashu74

Cred că în special implicarea API în emisiuni la posturile de știri naționale, eventual în discuții cu oficiali ai statului va schimba lucruri și va împinge lucrurile în direcția bună.
Despre deschideri, e o vorbă pe la noi, "să mai lăsăm un pic de apă să curgă pe Mureș"

luc

#39349
^^Uite asa se incheie epopeea de 3 zile cu vizite inopinate, amenintari, reactii, manipulari... Dar lotul 3 cand se finalizeaza? Circulam pe el anul acesta? S-a cazut la pace? Hai noroc! 🍻

Ionut

Nu s-a încheiat nicio epopee. Cel puțin nu pentru LD3. Se va încheia cand se vor semna aditionalele. Deși eu sunt foarte pesimist cand vine vorba de asta. Păcat, mare păcat.

patratel_ro

horatiu.cosma a zis "Într-o astfel de situație nu ai cum să vezi sute de muncitori și utilaje ca la UMB (care lucrează pe 10-11 km), că s-ar bate cap în cap."

se vede clar din pozele lui flaschu74 aglomeratia  :D

Quote from: flashu74 on April 05, 2018, 04:05:42 PM





Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Quote from: Ionut on March 28, 2018, 09:30:19 AM
Quote from: Ionut on March 18, 2018, 01:03:16 PM
Quote from: Ionut on March 13, 2018, 07:41:45 PM
Quote from: Ionut on March 01, 2018, 10:51:38 PM
Schimbul 3.

Telenovela continua. Le cerem din nou informatiile in cazul in care se gandesc sa nu faca intalnirea promisa luna asta sau in cazul in care nu ne vor da (la intalnirea asta) informatiile cerute in solicitarea noastra initiala.





Am primit raspuns azi.



Pentru ca nu ne-au dat rapoartele de la punctul 2, asa cum zice legea si asa cum am cerut, am facut reclamatie administrativa. Urmatorul pas, in cazul unui nou refuz, actionarea in judecata.



De ce este important sa ni le dea? Pentru ca daca ma duc la sediu si mi le arata, nu am dreptul sa vi le dau si voua, sa le pun public. Dar legea spune expres si obliga CNAIR sa dea aceste documente in format digital/electronic. Si le vom obtine, chiar daca peste X luni, prin instanta. Asta este nivelul...

Raspunsul la reclamatia administrativa. Urmatorul pas este actiunea in judecata pentru a obliga, prin instanta, sa dea rapoartele cerute la punctul 2 pentru sectiunea 4 (pentru ca pentru S 2, 3 si 6 au declarat ca nu s-a livrat nimic).



Ne-au dus cu zaharelul destul. Azi i-am dat in judecata si am cerut instantei sa ii oblige sa ne dea rapoartele intermediare de pe sectiunea 4. Atentie: au declarat in scris (de doua ori) ca Spea-Tecnic nu au livrat NIMIC pe sectiunile 2, 3 si 6!

NGC

Quote from: NGC on April 04, 2018, 09:35:30 PM
Quote from: horatiu.cosma on April 04, 2018, 03:04:57 PM
căutăm conspirații mondiale ca motive pentru nesemnarea de către CNAIR a adiționalelor pentru ecoduct și Holdea.

O sa scriu maine un mesaj mai lung pentru ca exista totusi niste probleme legate de ordinul ANAP 1 / 2016.

Se amana pe maine. Pregatiti oricum popcorn. :D

Ionut

Quote from: Ionut on March 23, 2018, 01:09:47 PM
Solicitare grafice de executie lucrari loturile 3 si 4 Autostrada A1 Lugoj-Deva. A se vedea ca nu este o simpla solicitare pe 544, ci o intreaga argumentatie, bazata pe faptul ca graficele de executie lucrari sunt parte integranta din contractul de achizitie publica (deci sunt expres, potrivit legii, asimilate documentelor de interes public) si, mai mult, CNAIR a dat unei doamne deputat, in 2016, un grafic de lucrari pentru o lucrare de drum (DN73).







In ciuda evidentei si a bunului simt (nu mai vorbesc de respectul pentru lege), au ales sa raspunda printr-o incercare de a elabora pe baza unei ineptii. Evident ca voi face RA si ii vom da in judecata.


Quest

Observi, ei nu spun ca n-aveti dreptul la aceste informatii, ci te roaga sa reformulezi, asadar isi doresc sa raspunda interesului public asupra graficelor de lucrari, dar sa nu poata fi ulterior acuzati c-au furnizat acte, graficul de lucrari e un act, in schimb continutul acestuia e compus din informatii. Eu in locul tau as lua un grafic obisnuit de lucrari ptr o A, l-as defalca in etape relevante, dupa care as cere datele definitivarii etapelor componente (terasamente, structuri, binder, asfaltare, etc). Eu sint inginer dar nu drumar, asa incit nu pot intra in amanunte specifice, dar ma sprijin pe spiritul ingineresc comun de abordare.
Common sense will get you far !

Ionut

In locul tau as citi mai bine prima solicitare trimisa de mine. :) Raspunsul lor e o fenta de rahat. O sa decida instanta daca solicitarea a fost clara. :)

Ionut

Ecourile API despre LD3 in Hotnews si Digi24.

(Trebuie sa le zic sa-mi schimbe poza, eram mai rotofei in ea. :lol:)

Quest

Ok, your choice, era doar o sugestie ptr a evita ca darea in judecata sa devina un fapt banal...
Common sense will get you far !

Ionut

Mai dar tu nu vrei sa intelegi. Darea in judecata este SINGURUL mod prin care aceste documente ni se vor da. Este chiar atat de greu de inteles? Nu datul in judecata devine un fapt banal, ci lipsa lor de responsabilitate, lipsa totala de respect fata de noi, fata de lege si fata de bunul simt!