News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 30 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Ca să fie complet. Varianta pe dos, de data asta cu sonor:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

Quote from: schluppi on March 19, 2018, 05:43:00 PM
Nu este o solutie, dar e interesant de stiut: La capatul celor 4 km de autosrada ce ocoleste Margina si care nu sunt dati in folosinta, intalnesti drumul local ce te duce spre Costeiul de Sus (ingust, dar asfaltat). Urci prin sat, pe o strada ingusta (practic strada principala) si dupa ce treci de biserica, se face un drum spre dreapta, care dupa mai putin de 100 m intra in drumul tehnologic pietruit, destul de lat si bine intretinut, pe care Comsa a carat piatra de la cariera din Costeiu de sus. Acest drum trece pe langa Holdea si intra in 68A exact la viaductul nou construit de Comsa. Drumul nu a existat de loc, dar a fost construit de Comsa in scop tehnologic. Tiruri nu au ce cauta pe acest drum (pante, locuri inguste).

Pe unde zici că e? https://goo.gl/maps/E7ao6VxVn8o

Între Coşteiu de Sus şi Holdea e tunel feroviar, dealul e destul de mare. POţi să tragi un desen pe unde iese?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Germany

gruiarew, schimbä-tzi amortizoarele! Strada e perfectä, amortizoarele sunt de vinä.... ;)

Un drum extrem de circulat de fel si fel de oameni din fel si fel de tzäri! Oare ce pot povestii oamenii despre drumurile noastre când ajung acasä ?

Dacä ceri bani de Ro-vignetä, oferä-mi ceva în schimb !! E acelasi lucru ca si cum mi-ai da la restaurant mâncare stricatä si mi-ai mai cere si bani pe ea... :(

voicul

Min 4.28 ... e de plans ... rau de tot. RAU de tot!

Eu atat am rezistat pana la min 4.28. Imi pare rau pentru masina.
In B am inceput aproape sa opresc ( trec cu 5 - 10km/h) in unele sectiuni, dar la drum de 200 - 300 km nu prea poti sa mergi cu 20 - 30 km, fiind pregatit sa mergi la mecanic dupa!

cristi5

#38839
Quote from: gruiarew on March 19, 2018, 09:13:17 PM
Între Coşteiu de Sus şi Holdea e tunel feroviar, dealul e destul de mare. POţi să tragi un desen pe unde iese?

Poate drumul tehnologic trece peste tunelul CF. Spectaculos

Daca aceste doua drumuri ar fi reparate si largite, ar putea fi folosite de turisme in coloana pe ambele sensuri?

Sunt constient ca cu regulamentul de receptie si conducerea CNAIR de acum, nu e nicio sansa. Dar cum grosul traficului sunt turismele, pentru 4km in plus de autostrada pt ele, discutia teoretica are sens. Chiar si in coloana la 50-60, 9 km (9-11 min) ar fi suportabil.

Probabil localnicii din Costeiu de sus (si Holdea?) nu s-ar bucura deloc. Nu stiu cati mai sunt...

lupualb

Am trecut saptamana trecuta prin zona Cosevita. Prin tara rar gasesti un drum national atat de prost. In multe locuri drumul este mai prost decat binecunosctul drum dintre Ionesti si Varfurile.
Nu stiu din ce motiv, dar am o presimtire ca in luna iulie-august, cand se intorc romanii de peste hotare, se apuca si cnair-ul sa repare in mod capital acest drum.
Cu toate ca e post, cand trec prin zona Cosevita tori soferii isi doresc ca cei din cnair sa manance "de dulce". Cel putin acesta e feeling-ul meu!

Quest

Quote from: cristi5 on March 19, 2018, 10:43:09 PM
...
Sunt constient ca cu regulamentul de receptie si conducerea CNAIR de acum, nu e nicio sansa.
...

L-am auzit zilele trecute pe ministrul Lucian Sova spunind ca vrea sa schimbe regulamentul de receptie printr-o HG, intrucit dupa situatia de pe OS3 de la Aciliu a devenit mult prea strict.
Common sense will get you far !

cristi5

#38842
Da dar de aici si pana la construire de drum de legatura intre autostrada si un DC e cale lunga. Nu mai vorbim de asfaltarea drumului tehnologic, ce-o sa zica curtea de conturi? La Sanovita A1 se oprea practic in DJ si nu s-a intamplat nimic. Si nu era conducerea dezastruoasa a CNAIR de acum. Ar trebui o lege de punere in valoare a autostrazilor, care sa justifice astfel de investitii conexe si sa-i oblige sa le faca.

Singurul aspect pozitiv e ca datorita rezilierii partiale a LD2, receptia va fi... totala , deci nu vorbim de o deschidere partiala (cum ar fi LD4 de la Bejan la Ilia daca intarzie dealul) sau alte asemenea vise.

In plus, regulamentul de receptie nu e sub controlul ministrului transporturilor, ci e la ministerul dezvoltarii (uneori unit cu al fondurilor europene, depinde de interesele politice). Si in general, ministrii sunt cam neputinciosi in ultima vreme in fata functionarilor (asta nu e neaparat rau, daca nu era asa, OUG13 intra in vigoare a doua zi). Asa ca sperantele nu sunt prea mari. Dar mor ultimele.

schluppi

Nu stiu sa trag linii pe maps, dar descriu (in sens opus) in detaliu varianta parcursa de mine de mai multe ori: Putin mai sus de viaductul Comsa (in constructie), porneste un drum local spre Holdea (vizibil pe maps). Drumul tehnologic se suprapune cu acesta pe o lungime de aproximativ 150 m , apoi o ia la dreapta, pentru a nu trece prin Holdea. Trece peste linia ferata putin mai jos de gara Holdea (vizibila pe maps), urca dealul cu tunelul de cale ferata si coboara pe partea cealalta , diret spre Costeiu de Sus. Drumul tehnologic urca prin dreapta satului spre cariera. Daca s-ar amenaja 150m de drum de pamant, ce leaga drumul tehnologic de partea de jos (spre calea ferata) a satului Costeiu de Sus, nu s-ar mai trece decat periferic prin sat. De aici, drumul asfaltat ingust spre Margina (vizibil pe maps).

petrarca

#38844
Postez din nou o stire de pe o foaie locala cu toate ca probabil o sa il supar iar pe sef:

Documentația pentru Contractul destinat proiectarii și execuției secțiunii 4 a autostrăzii Pitești-Sibiu, a fost trimisă astăzi la Agenția Națională pentru Achiziții Publice pentru verificare și validare. După finalizarea acestei etape, Contractul pentru proiectare și execuție va putea fi postat pe SEAP, pentru ofertare.

Data articol:16.03.2018

http://www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=36764


voicul

@schluppi - da click dreapta pe maps si alege optiune de jos "Masurati distanta". Dupa poti sa tragi niste linii pe unde vine traseul. La final iei link-ul maps de sus din browser si il pui aici.

horatiu.cosma

#38846
^^
Petrarca, nu e chestie de supărat sau nesupărat șeful. Însă discuțiile de pe acest forum au ajuns la un anumit nivel, putem spune chiar că "ora" în infrastructura de transport din România se cam dă de aici. Foarte rar o informație ajunge în presă înainte să fie postată aici. În plus, după cum bine știm, presa mai scrie și tâmpenii, pe care în mod evident le putem verifica aici, pe forum. Dacă ai fi citit ultimele câteva pagini de pe acest thread, ai fi văzut că s-a discutat mult mai pe larg despre subiectul secțiunii 4 Sibiu-Pitești (sau referitor la postarea ta de pe A3, puteai să vezi pe forum că declarația ăluia despre semnarea contractelor de pe Suplacu-Borș e o aberație).

Cred că forumul ar trebui să rămână cât mai aerisit posibil, să aducem plus valoare, nu informații redundante sau aberații ale unora.

perfidus

^^ Nu se supara seful daca informatiile verificate. Chiar daca sunt vechi si nu aduc prea multe vesti bune.
S-a mai scris, este un comunicat oficial din data de 8 martie ac.
Se mai trezeste cate un adormit de redactor sa mai preia ceva ce i-a scapat si o da pe teava ca stire proaspata.
S-a mai comentat pe forum despre ce inseamna trimitere catre ANAP si cat poate sa dureze pana se depun ofertele.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

schluppi

#38848
Drumul parcurs de mine:


voicul

Distanta vad ca ar fi cam aceeasi cu cea de pe DN.
Daca s-ar putea intra pe A1 si merge 4km pe A pana la Marginea, ar putea deveni o alternativa interesanta.