Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 60 Guests are viewing this topic.

flashu74

Primavara a revenit si lucrarile la LD4 de asemenea.



Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

Aici s-a ajuns pina la nivelul CF cu sapatura.



Powered by API/PUM imgur uploader


TibiV

Oare cele 3 excavatoare pregatesc terenul pentru foreze ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74


flashu74


flashu74



flashu74

Quote from: flashu74 on March 09, 2018, 07:48:15 PM
La baraj era coada la descarcat.



Powered by API/PUM imgur uploader
Aici cred ca am gresit. Se incarca. Se ducea zgura din acel depozit pe terasamentul dintre pescarie si viaduct Branisca. S-au apucat de terasamente. De asemenea si terasamentul de la culeea de jos a viaductului1 de la lilieci.

HVMihnea

Pe Orastie-Sibiu, spatiul de servicii cu iesirea spre Vintu (2km spre Orastie de la nodul Sebes), pe sensul Orastie-Sebes, exista acum 2 saptamani o ingustare non sens cu limita de viteza 60 km/h si radar etern(efectiv nu era niciun motiv vizibil pentru a ingusta). Restrictia a fost acolo mai mult de o luna. Cineva a trecut astazi si mi-a spus ca acum s-a pus limita 80 km/h acolo si s-a scos ingustarea, la fel cu radar etern. Nu mai sunt bani la buget, sau ce se intampla?

gruiarew

Pentru cine vrea să vadă cum arată o potecă europeană:

https://youtu.be/aUWPTdUpIvc?t=1h26m15s

De la Ohaba la Coşava e horror. Am avut mare noroc cu cel de la Fan că mi-a fost "paravan". Am pus videoul pe mut deoarece la un moment dat mă repet (am terminat sfinţii). Nu ştiu cât se vede pe filmare, dar sunt gropi în care nu mai este absolut deloc asfalt, se vede nisipul. S-a mers cu a II-a şi cu a III-a. În Timiş pe unde am umblat nici drumurile comunale nu arată în aşa hal. Dacă mai rămâne aşa cred că o afacere excelentă ar fi un service la Coşava.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Vice33

DN 68A este, cred, si daca gresesc va rog sa ma corectati, un drum national secundar iar clasificarea care s-a facut demult, probabil ca are niste parametrii putin diferiti de cei ai unui drum national primar (totusi nu scuzeaza calitatea deplorabila al acestui drum national).

Din filmare, seamana cu un drum judetean uitat de vreun consiliu judetean, care nu a avut fonduri pentru a aproba refacerea lui...

Si paradoxal, am vazut si eu, drum national-european la 4 benzi, care arata cu multe gropi, iar drumuri judetene brici...

Probabil ca in vara se vor "plomba" acele gropi care...dau un...sens artistic acelei portiuni de DN  :lol: .

Acum la modul serios, mi-e mila de voi toti cei care tranzitati acea protiune, si ma doare ca tot ce pot face este sa iau atitudine si ca ignoranta unora-multora-tuturora de sus ne da in nas fata de toate eforturile noastre comune de a schimba ceva...

flashu74

Eu vreau sa remarc tronsonul Soimus-Simeria realizat de Strabag. Stratul de asfalt a rezistat foarte bine si nu este nici o gropita. Comparând cu alte loturi care sunt cam ciuruite rezulta ca aici s-a lucrat de calitate.

TibiV

Quote from: gruiarew on March 10, 2018, 07:41:53 PM
De la Ohaba la Coşava e horror.

Pariem ti se va parea ca ceea ce este acum "horror" va fi "parfum" pe langa ce va deveni sectiunea Cosevita-Cosava-Margina dupa maximum 6 luni de la deschiderea LD3 (si mai ales si dupa LD4) ?!?!...

Idiotii stiau cu vreo 2 ani inainte de deschiderea Traian Vuia-Margina ca tunelurile vor veni in alt deceniu.
Ar fi trebuit sa faca atunci (cand inca traficul era relativ redus) o reabilitate de urgenta a DN68A, macar pe sectiunea Margina-Ohaba...

Acum este aproape imposibil.
Stiu ca (tehnic) s-ar putea face in 4-5 luni de inchidere completa a traficului pe DN68A de catre o firma serioasa...

Dar sa nu uitam ca decedatii isi misca ochii sprinten fata de viteza angajatilor "onesti si competenti, nu-i injurati ca lucreaza la stat" ai Companiei care raspunde de batjocora rutiera nationala... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Da, iarasi e horor drumul Cosevita-Cosava. Din filmare mi s-a parut ceva mai buna portiunea Sacamas-Cosevita. Ce-am remarcat in portiunile cele mai deteriorate, e ca fundatia drumului nu pare totusi afectata, n-am vazut ogase date de traficul greu, ci doar stratul de uzura e praf. Cei care ati avut de-a face cu drumul cu zeci de ani in urma, stiti ca e din placi de beton, care au mai "lucrat" in timp, dar nu s-a produs o rupere a lor in bucati.
Ionut scuze, comentariul meu e cumva off-topic, s-ar preta la starea drumurilor, dar starea DN68A are legatura cu lucrarile de pe A1, si tot aici pe thread ne adunam cei mai multi dintre noi. Multumesc.
Common sense will get you far !