Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 52 Guests are viewing this topic.

flashu74

#38460
^
Fiind un scenariu sunt permise si unele idei ce par aberante.
Dar in conditiile rezilierii nodul intra ma gandesc sub controlul CNAIR. Scenariul l-am pus in contextul groazei cu care sunt priviti cei 15 km lipsa dupa ce se da drumul la LD3+LD4.
Pe de alta parte, iesind din scenariu, eu am avut o mirare acolo. De ce a fost facut acel nod perfect functional aproape de la inceput, cand in general, din ce am vazut până acum, cam toti constructorii lasau nodurile ultima data, sau la fel ca UMB se incepea lotul din locul cel mai indepartat spre punctul de legatura?

wifi

Corect, dar daca intra avocatii in ring este plauzibil. Pe de alta parte LD4 fara LD3 ne duce spre DN7, ocolul va produce trafic prin Ilia.
@flashu74, @Rocklee, se pare ca se pregateste terenul pentru zidul de sprijin, avezi ceva informatii?

Ionut

A fost respinsa contestatia Pizzarotti de la CAB pentru PiSi 1.

23.02.2018
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 5 recurs NCPC
Tip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge excepţia tardivităţii plângerii.Respinge plângerea, ca nefondată.Definitivă.Pronunţată în şedinţă publică, 23.02.2018.
Document: Hotarâre    23.02.2018

gruiarew

Ne mutăm puţin pe LD3 la Grind mai exact. Scuzaţi calitatea, era 07:30 şi "gonea" IR1811.











'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Loko

^^

Deci raman astea?

Quote1. Astaldi SpA
2. Construcţii SA
4. Asocierea Itinera SpA - SC Retter Projectmanagement SRL
5. Porr Construct SRL
6. Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA
7. Asocierea SC Spedition UMB SRL - SC Tehnostrade SRL - Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA)
8. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Toto SpA Costruzioni Generali
9. Asocierea Trameco SA - Vahostav S.K. a.s. – Construcţii Erbaşu SA - East Water Drillings SRL.

As vrea sa castige Porr. Au facut treaba buna pe A10 L4, un lot de asemenea cu un relief destul de complicat. Iar Astaldi, UMB si Tirrena sunt implicate in destule alte lucrari/licitatii.

gruiarew

Atâta deranj pentru un vagon cu 5 oameni din care unul era mecanicul şi unul controlorul:





Mai câteva:











Şi mai două de la Ohaba:





'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pasadia

Quote from: Ionut on February 24, 2018, 12:15:28 PM
Lista noduri rutiere Sibiu-Pitesti (toate sectiunile)


Nu am apucat sa ma uit mai departe, dar - conexiunea la Boita cu DN7 e noua? Parca era vorba in versiunea anterioare ca se va asigura conexiunea doar cu A13, nu si cu DN7. Nu zic, e bine ca au facut asa, dar sunt si eu conspirationist si speculez ca asta e un semn al amanarii bucatii spre Fagaras. ;)

alin_simeriaveche

@Loko eu as vrea sa castige UMB. Si ei au facut treaba buna peste tot unde au avut de lucru. Sa castige cine ar putea duce pana la capat acest lot

Ionut

Conexiunea A1-DN7 la Boita va fi temporară. Vezi ce s-a scos la licitație pe PiSi 1.

flashu74

Spunea zilele trecute rocklee ca se construieste un zid intre DJ si autostrada in zona baraj Mintia. Eu cred ca va avea rol de canal de scurgere dupa forma constructiva. Am si o imagine dar din pacate nu stiu de ce nu pot accesa uploaderul.

TibiV

Incearca direct pe imgur.com

Sa-i lasam un pic de timp lui Cristi5, caci are mai multe "bugg"-uri de rezolvat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

#38471
Despre locul acesta spuneam.

Multumesc de ajutor TibiV.

TibiV

#38472
^
Intradevar, pare sa fie un canal...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

Incepe sa urce culeea din organizarea de santier. Imagine de duminica.

flashu74

Tot de ieri au terminat si fundatia pilonilor de lângă DN.