Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 63 Guests are viewing this topic.

Ionut

Relocari utilitati. Asta ca sa se inteleaga de ce se blocheaza autostrazile in relocarile de utilitati.

Relocari retele apa-canal




Relocari retele gaz


Relocari retele telefonie











Ionut

Relocari retele electrice - intr-o liga a lor
85 retele in 122 km, adica o retea la fiecare 1,4 km.














Ionut

Furnizori autorizati agregate minerale


Metodologie tuneluri


Cladiri ce vor fi demolate


Perioada de executie - 6,5 ani!


Analiza Multi Criteriala (variante traseu)



Ionut

Intersectii cu arii naturale protejate




Defrisari



Ionut

Lista cu alunecarile de teren posibile pe A1 Sibiu-Pitesti. A se vedea cat de complicata este situatia. 51 de zone cu risc de alunecare!!! Suprafata afectata de aproape 700.000 m2!!!




















Ionut


Ionut

Specii identificate in investigatiile de teren


Analiza de permeabilitate si coridoare ecologice

Ionut

Harti de sensibilitate

Amfibieni


Reptile


Mamifere


Chiroptere


Pasari asociate habitatului agricol


Pasari asociate habitatului forestier


Pasari rapitoare


Pasari asociate habitatului de tufarisuri

Ionut

Cifrele sunt impresionante si impactul e major. In 10-12 ani cu tot cu licitatii e gata. Puteti discuta, am terminat de pus detalii.

Europiu

#38424
Quote from: Ionut on February 24, 2018, 12:15:28 PM
Profil transversal autostrada A1 Sibiu-Pitesti

Ce sunt "benzile de ghidaj" în nomenclatura română?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

voicul

Doar pana la Boita si Curtea de Arges sunt tronsoanele realizabile in urmatorii 5 ani.

Se face si restul, dar mai asa 10 - 15 - 20 de ani.

thinker

#38426
Secolul acesta e prea mic! Deci despre PISI in cifre:
Am adunat asa ochiometric, cer scuze pentru inexactitate, va rog sa verificati. La cifrelea aceste nu mai conteaza prea mult
- aprox. 23.5 km de poduri (nu am adunat si stanga dreapta, cam asta e lungimea corecta)
- aprox  14.5 km de viaducte
- aprox  8.5 km tunel

Ecoducte, relocari, alunecari, parcuri national, pasaje peste autostrada, etc...

Peste 50 de km de lucrari de arta mari, cred ca daca se face pe picioare, viaduct continuu si tunel unde nu se poate e mult mai simplu si mai ieftin.
Sa ne vedem sanatosi la inaugurare!


Trebuie largita de urgenta (in cativa ani, nu se poate mai repede la conditiile actuale) soseaua pe Valea Oltului asa cum am mai scris la sectiunea DN-uri.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Ionut

Ai gresit la viaducte. :) Sunt aproape 22 de km de viaducte (cale dubla). In rest ai adunat bine. Deci din aprox 122 km lungime, autostrada este suspendata pe 46 km (adica 38%), fara sa tinem cont de podete si structurile casetate!!! Si mai puneti, pe langa asta, si 8,44 km de tunel (cale dubla)!

Cel mai lung tunel, cel de la Poiana, va avea 1,7 km. Spre comparatie, lungimea totala a Pasajului Basarab din Capitala este de 1,92 km.

Ionut

Quote from: Europiu on February 24, 2018, 12:49:08 PM
Ce sunt "benzile de ghidaj" în nomenclatura română?

Sunt benzile acelea inguste inguste (0,25 sau 0,5 m) care delimiteaza benzile de circulatie de banda de urgenta si de parapete (centrale & laterale). Vezi aici.

TibiV

Pe masura ce citeam, am zis, susccesiv:
- este un proiect de apa si canalizare
- este un proiect de gaze
- este un proiect de telecomunicatii
- este un proiect de electrificare
- este un proiect de mediu
- este un proiect de imbunatatiri funciare...

... ca la final sa constat ca este "doar" un proiect de autostrada...  8)

WOW !!!

Bun exercitiu ca sa ne dam seama ca nu trebuie sa mai judecam doar "bai, este vreme buna, si nu este nimeni pe santier!"

De fapt, o autostrada este o uriasa munca de management si organizare a multe institutii, din care doar antreprenorul este "la vedere"...
Probabil de aia trebuie sa existe un "manager de proiect" care sa ii pistoneze pe ceilalti "hai, mutati-va conducta/teava/cablul/stalpul...". Mai degraba sa ii roage frumos sa le mute...

Anyway...
Doar citind listele astea te ia cu furnicaturi... Cand zicea Homor ca este gata ?!....  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)