News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 44 Guests are viewing this topic.

JohannDB

#38040
[/URL]





Powered by API/PUM imgur uploader[/img]


Apropo de NODUL ILIA... Aici capătul de pasaj peste calea ferată Deva-Arad nu are "mișcare" nici la ora asta, de prin toamnă. Are un coleg niște imagini mai proaspete, cu câteva pagini mai înainte, de luna asta, cu același loc în aceeași stare... Avem, parcă așa spunea cineva și aici, un "izvor nesecat" ?  E vorba de recentele/ultimele poze, de la nod, ale lui "rocklee".

rocklee

#38041
udar ...viaductul 2 de la dealul soimus cel dinspre ilia ...va avea doar 4 deschideri ...doua culei si trei piloni ..... :)

johanndb ....la nodul ilia nu se mai lucreaza de la inceputul lui decembrie 2017 ...si nici nu se va lucra ceva vreme de acum in colo...

vezi ultimul meu fotoreportaj cu imagini de pe acel pod ... :D

NGC

Asta era situatia acum aproape 11 luni.

Quote from: NGC on March 20, 2017, 08:19:37 AM
Pentru ca sa lamurim problema deschiderii sau nedeschiderii LD4 in acest an, sa trecem in revista lucrurile importante ramase de facut si solutiile adoptate.

Kilometrajul creste de la Lugoj spre Deva.

1. Cariera Branisca
QuoteDe la km 83+525 – km 84+125 / partea stanga a autostrazii si km 83+600 – km 84+100 / partea dreapta a autostrazii, se vor executa lucrari de consolidare a versantului din zona Carierei Branisca in vederea stoparii alunecarii de teren. In baza expertizei intocmite pentru stabilirea solutiilor tehnice de executie a autostrazii in zona alunecarii de teren, care a analizat cauzele, natura si caracteristicile alunecarii de teren, inclusiv in urma analizei implicatiilor negative extrem de grave pe care aceasta alunecare activa le are asupra constructiei si a functionarii normale a autostrazii, precum si asupra functionarii normale a carierei, s-a adaptat solutia de consolidare prin realizarea unor lucrari complexe de stabilizare a alunecarii si consolidare a versantului, care consta in:
- executia de coloane forate din beton armat (piloti de mare diametru) pe ambele parti ale autostrazii;
- drenarea de adancime a masei alunecatoare prin drenuri orizontale forate;
- drenarea de suprafata prin crearea posibilitatii de evacuare a apei acumulate in depresiunile de pe platforma de lucru din cariera si conducerea acesteia in afara zonei alunecarii;
- descarcarea versantului de materialul depozitat (agregate si steril), care supraincarca mult versantul, constituind cauza principala a ajungerii acestuia la limita stabilitatii;
- refacerea prin taluzare si inierbare a suprafetei zonei afectate de alunecare si de sapaturile ce se vor executa pentru realizarea autostrazii.

2. Pescarie
Quotekm 88+625 - km 88+700 - Două lacuri piscicole existente - Perna de anrocamente de 1m grosime

3. Relocarea liniilor de inalta tensiune

4. Viaducte pe autostrada
Quote- km 90+810 - km 91+061, 6 deschideri, Viaduct pe autostrada peste DJ706A
- km 96+365 - km 96+615, 6 deschideri, Viaduct pe autostrada peste drum agricol, DJ706A, DN76 si peste CF
- km 97+750 - km 98+073, 8 deschideri, Viaduct pe autostrada peste DN76

5. Poduri pe autostrada
Quote- Pod Bretea 1, km 0+450, 21,2 m, Pod peste paraul Boholt
- Pod Bretea 3, km 0+120, 21,2 m, Pod peste paraul Boholt

6. Pasaje pe autostrada
Quote- km 94+310, 20 m, Pasaj pe autostradă și DJ706A pentru utilități
- km 95+160, 16 m, Pasaj pe autostradă peste DJ706A
- km 99+210, 13 deschideri, 572 m, Pasaj pe autostradă peste DN76

7. Lucrari de consolidare
Quote- km 90+710 - km 90+810 - Structuri de sprijin din pământ armat/beton armat cu înălţimi între 3.80 şi 12.50
- de la km 93+900 până la km 94+025 şi de la km 94+150 până la km 94+310 pe partea dreapta a autostrăzii se prevede un zid de sprijin de beton pentru asigurarea stabilităţii taluzului şi pentru a fi redusă zona de intervenţie a utilităţilor existente ale haldei de cenuşă şi zgură
- de la km 91+125 – km 94+025 se va realiza o protecţie a piciorului taluzului cu pereu de beton până la nivelul de inundabilitate cu probabilitatea de 2% plus înălţimea de gardă de 50 cm
- km 96+625 - km 97+730 - structura de sprijin din pământ armat/beton armat cu înălţimi cuprinse între 4,0 m şi 20,0 de metri

8. Relocarea pesterii cu lilieci

Bifati voi ce s-a facut si ce mai este de facut.

JohannDB

Apropo de podul A1 peste DN76 și DJ 706A la joncțiunea dintre ele la Dealul Șoimuș, extremitatea spre Mintia,







Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

În acest loc podul nu va fi așa de lung precum în randarea lui "udar". La fața locului, am putut vedea (așa cum precizează și "rocklee") chiar zilele trecute, că acest pod va avea o culee chiar în deal deasupra căii ferate spre "ciment"; pe urmă piloni între calea ferată și  și curbura spre dreapta DN 76 până la intersecția cu DJ706A.... Alți piloni vor fi în triunghiul format de curbura la stânga a DJ706A spre intersecția cu DN76 și curbura DN76 (două perechi): aici am văzut sigur deja turnate bazele de adâncime a doi piloni . Culeea din stânga (stând cu spatele la Mureș) este imediat pe stânga DJ 706A, unde în niște poze recente se vede o foreză.... per total patru deschideri. Și: la culeea spre Mintia se lucrează la fundare adâncă, la fel ca și la o pereche de piloni din triunghiul făcut de curbele celor două drumuri.... Culeea din dreapta, din dealul Șoimușului este mai lesne de făcut, direct în rocă...  P.S ..."rockle", am privit acum și la ultimul reportaj al tău, cu pasajul de la Ilia peste CF Deva-Arad; mulțumesc și numai bine.  :)  :)

NGC

Interesant ce ziceti voi, dar acolo avem aprobat asa.

Quote from: NGC on March 20, 2017, 08:19:37 AM
4. Viaducte pe autostrada
Quote- km 96+365 - km 96+615, 6 deschideri, Viaduct pe autostrada peste drum agricol, DJ706A, DN76 si peste CF
- km 97+750 - km 98+073, 8 deschideri, Viaduct pe autostrada peste DN76

Iar intre cele 2 viaducte avem aprobat acest zid.

Quote from: NGC on March 20, 2017, 08:19:37 AM
7. Lucrari de consolidare
Quote- km 96+625 - km 97+730 - structura de sprijin din pământ armat/beton armat cu înălţimi cuprinse între 4,0 m şi 20,0 de metri

ciprebbe

Intreb si eu, de unde a aparut termenul decembrie 2018? nu de alta dar constructorul nu stiu sa isi asume acest termen.

Va mai dau un hint pt cei care calculati matematic progresul: cate luni au trecut la Gilau pentru a ajunge de la 92% la 100%?
Ca sa poti da un verdict final e bine sa se cunoasca solutia proiectata la dealul de la Soimus(aici e cheia intregului lot).
O stie cineva? Din ce se vede (in filmari, poze, teren) se INCEARCA solutia din SF (facut destul de subtire la vremea respectiva). Tine sau nu solutia?
Si mai putem compara ceva:
- la 9 martie 2017 autorizatia de construire pentru cei 22 de km ai Lotului 4 din autostrada A1 Lugoj - Deva a afost emisa de catre Ministerul Transporturilor (s-au reluat lucrarile de la 48% si au trecut aproape 10 luni)
- azi, 4 feb 2018, am avea inca 10 luni la dispozitie din 2018 ca sa termine.
Toti vrem sa fie cat mai repede gata, din pacate aici pare cam imposibil mai ales cand ai asa constrangere la buget.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

yetiman

 :D Ce bine ar fi daca am putea avea o ecuatie matematica care sa ne dea raspunsul.

Strict matematic, ca sa fim obiectivi, ar fi fezabil.
Din martie 2017 pana in decembrie 2017  (aprox. 10 luni) s-a progresat de la 48 la (aproape) 72% => 24% progres. (adica 2,4%/luna)
Acum s-a inceput mai devreme , asa ca din feb. 2018 pana in dec. 2018 sunt 11 luni ( adica 27%)

72+27=99 %  :lol:

Eu as mai astepta 2-3 luni ca sa dam o prognoza. Totul depinde de mobilizarea UMB (exista), de situatia dealului de la Soimus (cam incerta) si de capacitatea de plata a CNAIR (foarte discutabila).
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dr4qul4

Eu zic sa terminati cu pariurile.  Legea e foarte stricta si daca un procuror vrea sa va perpeleasca putin, va poate chema la audieri.
Sau daca le faceti, nu le faceti pe public.

PS. API a deranjat pe multi din sistem, asa ca nu e de gluma!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

gruiarew

Deoarece s-a discutat despre "varianta de ocolire" a DN68A via Făget / Birchiș / Săvârșin (DJ682 - DJ707B - DJ707A) am zis să fac o "excursie" să văd cum se prezintă. Într-adevăr s-a mai cârpit, e mai bun ca data trecută când am fost pe acolo, dar după părerea mea dacă nu se refac porțiunile cu probleme, nu merită cei 30 km în plus. Se circuă destul de haotic ca peste tot pe unde nu prea e trafic. Camera depărtează destul de mult, obiectele sunt mult mai aproape decât par.



@JohanDB: E gaură după nod Ilia, exact ca în poză.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

jalemare

La mulți ani, Rocklee!
Să fii sănătos, fericit și iți mulțumesc pentru tot ceea ce faci!
Nu, nu am greșit, ăsta e locul unde trebuie să-ți mulțumim!

flashu74

Am facut ieri Deva-Timisoara si retur. Fac apel la cei ce decid in constructia de autostrazi sa faca si ei saptamanal aceata ruta si in felul acesta sunt sigur ca vom avea bucata Holdea-Soimus anul acesta.

nrb

Numai CNAIR mai poate opri finalizarea LD3 și LD4!! Poate a oprit-o!?

mishu77

@gruiarew

Deci ai facut cam 45 de minute in plus de la Margina la Sacarmas pe acesta varianta?

gruiarew

Cam da. Acum problema e și de stilul de condus. Eu am cotețul de două luni și dacă nu știu drumul (și ăsta chiar nu-l știu) o las mai moale. După cum vedeți cam apar surprize după curbe, gen gropi sau câte unul care ocolește gropile de pe banda lui, trecând pe banda ta. Au fost locuri când am mers și cu 30km/h n-avea sens s-o rup prin gropi mai ales că nu era nimeni pe cine să încurc. Pe DN7 am 90-100 în afară și 50-60 în localități. Era gol. Eu zic că dacă se reabilitează DJ-ul, poate merită. Așa nu prea. Cel puțin mie mi-e cam peste mână, asta a fost așa, de experiment și la Holdea n-aveam ce poza :)

De asemenea nu știu cât de bine prinde camera, dar să știți că zgâlțâie destul de bine (am un A-Klass din 2004, poate și de aceea).
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pasadia

Daca Margina - Holdea - Sacamas devine de evitat (prea aglomerat, prea distrus de gropi, blocat, etc...) eu consider ca prima optiune ar trebui sa fie A6 - Lugoj - Caransebes - Hateg - Simeria. Toata portiunea este cat se poate de decenta din punct de vedere al asfaltului, u un trafic inca la nivel redus si fara prea multe posibilitati de blocare. Diferenta in timp e cam de 30-40 de minute, in kilometri cam tot atat. Dar privelistea spre Retezat e cu mult peste cea oferita de turnurile de le Mintia.