Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 56 Guests are viewing this topic.

Mihai_C_Radu

^^ @ andrei0305 Chiar ai transformat o zi amara, umbrita de discursuri politicianiste ocazionate de instituirea GOV3, intr-o zi frumoasa cu aceasta stire... :) :) Multumesc, cred ca doar stirile concrete din santiere mai pot fi bune, data fiind conjunctura actuala (alocari buget noi proiecte lipsa, "ridicari pe SEAP" aiurea, management CNAIR 0 barat, meritocratia- gluma proasta, etc... :( )
   

rizzuh

Quote from: TibiV on January 28, 2018, 11:14:09 PM
Hmmm...
Am vazut niste indicatoare care "sugereaza" ca ai condus pe un "Drum European"...
Pe bune ?!... :(

DN68A este parte a E673, Logoj - Deva. Deci teoretic traficul de pe A1 continua pe un drum european, ceea ce da foarte bine pe hartie. Dar doar pe hartie :((

horyatm

De ce doar pe hârtie?

Poți foarte bine să circuli cu 100km/h fiind drum european.

Înțeleg că te referi la faptul că drumul nu e într-o stare bună, dar hai să nu privim doar jumătatea goală a paharului.

flashu74

DA. Vestitorii primaverii sunt la Soimus.

rocklee

Imagini  deseară  cu umb în acțiune  8)

flashu74


flashu74

Se lucra in toate punctele.Structuri,excavatii deal, betoane la pasaj Soimus si se aducea zgura de la hunedoara.









Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Superb! Așteptăm să revină și Comsa pe lotul 3 și totul va fi bine! Anul acestae posibil să nu fie finalizat nici unul dintre loturi, dar în trimestrul 1 2019 cred că e sigură finalizarea! :) Nu știu noutățile cam de câteva săptămâni bune, dar nu cred că sunt schimbări care să influențeze finalizarea celor două loturi. :)

dumbravaandrei

Cat despre Comsa... mai usor cu entuziasmul ca MT+CNAIR se plimba cu pianul pe scari ;)

adiarc

#37929
Ce Comsa alinuttt?...nu vor mai revenii...vreodata...daca nu se semneaza aditionalul Holdea si cele 2 ecoductele,recunoscute prin autorizarea lucrarilor de catre statul roman prin cnair ( litere mici )....si statul va platii oricum pt lucrari...dar in instanta...cand  ar putea normal si sa beneficem toti....dar,cand esti condus de gunoaie,normalitatea  e imposibila
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alinuttt

Bine, și ce facem atunci? Așteptăm degradarea terasamentului? Câte luni poate dura în cel mai rău caz bătaia asta de joc? Ar fi grav să avem Lugoj-Deva L4 gata, și apoi să fie necesar să ne dăm jos de pe autostradă pe un DN execrabil...

dumbravaandrei

Ei ar fi grav... ce, acum ti se pare grav? (Scuza-mi ironia dar altfel capiez).
Din pacate rezolvarea este pur politica si printre atatea schimbari e posibil ca subiectul nici macar sa nu fie cunoscut la nivelul care trebuie. Asta e realitatea.

Iar la noi se poate intampla orice.... stam cu niste km buni de autostrada GATA dar inchisi circulatiei si inregistram morti pe DN-ul aferent pentru ca a venit un nene cu o metoda mega-ultra-stiintifica si a citit in fundul cestii de cafea ca reteta de asfalt nu e buna. Aia nu ti se pare grav?!?

flashu74

#37932
Sa speram ca se va ajunge la un compromis in favoarea soferilor si vor fi gata ambele loturi in acelasi timp. As vrea la inceput de sezon sa fiu optimistul de serviciu si sa sper ca le vom avea gata anul acesta(LD3+LD4). Si vor fi inaugurate la 1 decembrie 2018.

alinuttt

Așa sper și eu! E nevoie de înțelepciune și din partea companiei și a statului român, și din partea constructorului, pentru a continua lucrările până la semnarea actului adițional, pentru că va avea loc și această formalitate cândva.

Redox

#37934
Quote
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a adăugat 4 fotografii noi.

Conform normativelor s-a făcut inspecția viaductului Aciliu.
#cnair #viaduct #aciliu










link sursă

Ar fi fost frumos să vină și cu un comunicat prin care să ne spună ce au observat în cadrul inspecției.