Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 53 Guests are viewing this topic.

adiarc

^ e posibil sa ramana chiar asa...e de fapt o geogrila acolo...nu e pamantul gol...avem o solutie similara la iesirea din Sacel si urcare pe doua benzi.Acolo e un pod pe 2 benzi pe sensuri si aceasta solutie dateaza de vreo 20 de ani,de la modernizare si a rezistat bine traficului intens...daca executia e cea corecta,nu cred ca vor fii probleme.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

#37261
Quote from: Ionut on November 21, 2017, 05:31:18 PM
Vor fi sigur puse niste parapete solide acolo. Asa ce se intampla daca rupe cineva parapetul pe viaductul Aciliu?

De acord dar diferenta e ca aici vii de pe autostrada si trebuie sa faci dreapta la 90 grade in giratoriu (spre deosebire de viaduct). Daca ratezi virajul, si ai suficienta energie cinetica (masa mare sau patratul vitezei mare, sau amandoua), ai sanse (daca reusesti sa eviti insula giratoriului) sa bati parapetii pe care-i lovesti perpendicular, nu oblic ca pe viaduct. Breteaua nu are nicio curba care sa te faca sa incetinesti pana in giratoriu. E fix in lungul autostrazii, doar un pic de panta.

Ionut

Marcaj rezonator pe jos, parapete solide, limitari de viteza, indicatoare clare. :)
Acum na, unii vor fi bizoni.

wifi

^^
... combinat cu o asigurare buna si un înger pazitor la datorie. Oasele rupte se repara, tabla indoita se înlocuieste, cu gâtul rupt este mai greu. Are oarece înaltime lucrarea. Speram ca intr-un ceas bun vom avea autostrada si atunci nu se mai intereseaza de giratoriu nimeni.

Ionut

Noul termen pentru evaluarea ofertelor pentru Sectiunea 5 Sibiu-Pitesti? NGC? :D
Azi era deadline.

Dominik

Tare vreau sa vad o filmare din aer pe lotul 4 UMB cu avansul lucrarilor, ultima filmare a fost pe 24 Septembrie, acum 2 luni, poate primim cadou o filmare inainte de Craciun  :D s-ar vedea progrese imense in 3 luni de zile
You're in Steelers Country

Vice33

Progrese imense nu dar un procent mediu matematic de +3-4% pe lună. Conform CNADNR stadiu fizic era în Octombrie de 67,43%, probabil până la începutul sezonului rece și diminuarea lucrărilor, vor ajunge luna viitoare la un 67,43% + 6% = 72%-73%, ceea ce este bine, după calculele mele ideale pur matematice. Au plecat în martie de la 48-49% și au ajuns la început de iarnă aproape de 75%, un plus de 25% pe aproape 9 luni, cu un procent mediu lunar de 3,2%...

Între Decembrie-început de Martie nu știu cât pot să mai avanseze cu procentele, poate un 3% pe 2 luni pline de iarnă ar fi minunat dacă și condițiile meteo le permit.

Din Martie 2018 probabil că vor începe cu un stadiu fizic de 76% și vor trage tare ca în 9 luni să acopere ultimele 24% rămase, tot cu un procent mediu idealizat de 3% / lună.

Marea încercare va fi la dealul cu lilieci, acolo unde în funcție de abordarea lor și de lucrările fizice de pe șantier să aproximăm cam cât ar avansa pe lună, dacă nu intervin alte probleme și totul merge ață...

Matematic, ideal au șanse. Să vedem cât mai pot scoate procentual până la venirea frigului și până la prima ninsoare.

dorum

logic, daca stiu ce vor sa faca cu dealul, ar putea lucra si peste iarna. Daca au un plan clar... daca nu, vor incepe sa o lalaie acolo...

tudor

Quote from: cristi5 on November 21, 2017, 11:04:27 AM
Quote from: Ionut on November 20, 2017, 07:58:00 AM
Daca tot discutam despre o solutie temporara pentru LD4, haideti sa vedem ce se poate face. Unde si ce.


Scuze daca intrebarea e stupida, nu s-ar putea pune semafoare in loc de indicatorare de cedeaza trecerea? Bineinteles timpii vor vf ajustati coespunzator pentru traficul de autostrada si traficul de drum judetean. Mie mi se pare mai sigur cu semafoare pentru toata lumea, avand in vedere ca e totusi o situatie temporara.

voicul

^Zic ca o sa lucreze si iarna dealul, dar nu o sa se vada in procente. Probabil in martie vor fi tot ca in Dec, dar vor sari foarte mult intr-o luna (martie, aprilie, mai).

dumbravaandrei

Quote from: tudor on November 21, 2017, 10:21:31 PM
Scuze daca intrebarea e stupida, nu s-ar putea pune semafoare in loc de indicatorare de cedeaza trecerea? Bineinteles timpii vor vf ajustati coespunzator pentru traficul de autostrada si traficul de drum judetean. Mie mi se pare mai sigur cu semafoare pentru toata lumea, avand in vedere ca e totusi o situatie temporara.

Hmmm.... solutia ideala ar fi o intersectie cu giratie (nu giratoriu). Dar a explicat si cristi5 de ce e greu de implementat (circuitul birocratic ar impinge foarte mult termenele)
Cu semafor... cred ca la anumite ore, cu un trafic ridicat (7-9, 16-18) cred ca ar provoca cozi mai lungi si mai inutile decat ar fi cazul. Iar de semafoare cu temporizare dinamica nici nu poate fi vorba acolo.
Intr-adevar, cel mai ieftin si implu de implementat (doar cu vopsea) e solutia propusa de cristi5

Ionut

Orice solutie, oricât de simpla, trebuie să aibă semnatura unui expert în siguranță rutieră.

cristi5

Quote from: tudor on November 21, 2017, 10:21:31 PM
nu s-ar putea pune semafoare in loc de indicatorare de cedeaza trecerea?

Traficul pe A1 in zona e suficient de mic incat sa permita pauze de trafic de 5 secunde necesare traversarii perpendiculare a unei benzi. Daca nu ar fi asa, giratoriul Soimus ar fi blocat azi, si suntem departe de asa ceva.

pasadia

Daca vreti o dovada in plus a faptului ca traficul nu e atat de mare tineti cont ca, de exemplu, se face destul de usor stanga din DN7 dinspre Sacamas spre barajul Mintia (cei ca mine care ocolesc astfel sensurile giratorii de la intersectia DN7*DN76). Si acolo, pe DN7 dinspre Deva, vine atat traficul de pe A1 cat si cel local, din Deva spre comunele din zona.

Nu e prima oara cand se exagereaza cu "traficul". Nu, nu avem nicaieri in tara densitatile din Bucuresti, traficul din Otopeni sau Militari. Chiar si Floresti-ul e o situatie artificiala. Dar cand aud ca unii isi inchipuie ca pa Deva/ Mintia s-ar putea forma cozi... Nu, nu se vor forma, nu au de ce - nu sunt in zona aia nici treceri de pietoni, nici treceri peste CF prost intretinute, nici un alt motiv care ar genera lentoare in deplasare si cozi.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


TibiV

Da, ideile sunt bune... Chiar foarte bune.

Singura problema este ca, spre deosebire de Holdea, acum nu mai sunt "acolo" horatiu si cutter care sa "impinga inainte" o solutie temporara.
Si despre ceea ce au reusit ei sa faca... vedeti si voi in poze ca nu prea a fost "insusit" de catre "noua conducere de stat si de partid"... Nici un "aditional" semnat, evident nici o plata facuta... :(

Evident ca ideile expuse aici pentru LD4 sunt OK...

Dar ei se kk in "underware" de frica sa semneze aditionalul la Holdea, unde este clar ca problema este de durata... 5-6 ani.
Despre ce vorbim atunci ?!?!?
Aici vorbim de 1-2 ani.

Nici macar nu merge povestea cu "intrare temporara, iesire permanenta" din A1.
La Mintia vorbim de o "temporara" definitiv-temporara...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)