News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 53 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^^
Da, se va merge pe santier deschis traficului fara a fi receptionat, responsabil fiind constructorul. Exact la fel e si nodul Ilia, intre giratoriile de pe DN ale nodului, unde lucrarea e finalizata, dar nereceptionata.

ciprinel

Super cadre Quest. Un mare like de la mine. Felicitari. Ce frumos se vede padurea.

perfidus

Multumesc Horatiu. Sper totusi sa se rezolve la CNAIR cu actul aditional cat mai repede, ca sa nu mai aiba Comsa motive de taraganare. La cum i-am vazut ca au lucrat pe DN66 Rovinari- Bumbesti Jiu (44Km in 5 ani desi contractul trebuia sa dureze 18 luni, cel putin trei ani intarziere) - mi se face parul maciuca.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

wifi

Un drum (national, judetean, comunal, ...) intersecteaza o autostrada fie pe deasupra, fie pe dedesupt. Spre exemplu sunt trei subtraversari la Soimus. Supratraversari se pot vedea in pozele din forum printre altele intre Pescarie si Ilia. Pe toate se circula si s-a circulat poate cu mici exceptii si pe perioada lucrarilor. Mentionez ca LD4 nu este nici pe departe terminat, receptionat, cu toate astea traversarile terminate sunt in circulatie.

La Holdea este un caz asemenator, drum national peste autostrada. Inseamna ca indiferent de descarcare, cu sau fara, trebuia facut un pod pe linga DN si dupa terminare mutat traficul pe acolo, pe asazisa deviere. Ce face Comsa, ne vinde o treaba care trebuia demult facuta ca pe o minune a secolului. Fara intrare temporara/iesire definitiva nu era nevoie de girator, insa pod si toate celelalte trebuiau facute! Fara deviere nu se poate, alternativ ar fi stoparea circulatiei pe mai multi ani dupa cum vad ca stau la capitolul harnicie, lucru pe care nu-l vrea nimeni nici la un drum comunal, ce sa mai vorbim de DNul asta arhiplin. Cum altfel sa faci autostrada pe sub DN cu toate TIRurile alea bara in bara pe deasupra? Nu merge, n-ai cum. Si ca sa dai LD3 in circulatie in mai 2016 asa cum zice contractul inseamna ca devierea trebuia sa fie in circulatie din 2015, asta ca sa poti sapa pe sub ceea ce este acum drum national. Uitati-va la poze, nu la declaratiile din presa ca de acolo rezulta 3 lileci ordinari ca fiind o colonie intreaga dintr-o specie deosebit de ocrotita!!!

Amintesc ca pe LD3 nu au fost castori, lilieci, cimitire ilegale, halde de steril si alte piedici sau ghinioane.

alecu26

Periodic apar pe aici sustinatorii lui UMB, si haterii celor de la Comsa. (NRB, Wifi, a mai fost acela suparat foc cu AC-ul).

Pe cuvântul meu, la cat sa licitat acum, sunt lucrari sa ajunga la inca de 3 ori atatea firme cate sunt in Romania, dar la noi e sport national, asta cu capra vecinului si uitatul peste gard.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Quote from: wifi on November 06, 2017, 06:45:02 AM
Devierea DNului trebuia oricum facuta, traverseaza A1, n-ai cum fara. Numai giratorul este in plus, toate celelalte trebuiau sa fie in circulatie de doi ani, cu sau fara descarcare. Cum sa sapi altfel sub un DN in plina circulatie? Ce lipseste este autostrada!
Pasajul actual nu era pe aceeasi pozitie in proiectul initial (fara descarcarea de la Holdea). Nu il poti executa atata timp cat beneficiarul nu iti da unda verde.
Nu e doar giratoriul in plus :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Quote from: ciprebbe on November 06, 2017, 10:51:38 PM
Pasajul actual nu era pe aceeasi pozitie in proiectul initial (fara descarcarea de la Holdea). Nu il poti executa atata timp cat beneficiarul nu iti da unda verde.
Nu e doar giratoriul in plus :)
Mai exact spus, pasajul a fost mutat fata de proiectul initial.
Si s-a adaugat si giratoriul.

Pentru ca asa a cerut beneficiarul.
Beneficiar care acum isi baga dejtele' in partea dorsala incercand sa gaseasca solutia "out of reach of Curtea de Conturi" ca sa aditioneze contractul respectiv cu valoarea lucrarilor suplimentare pe care (pe buna dreptate) le-a cerut...

In Romania de cativa ani "rules" doar doua institutii "CC": Curtea Constitutionala a Romaniei si Curtea de Conturi...

Nici prima "nu straluceste", dar a doua "are gandiri" de rasul curcilor ploute... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nrb

Nu sunt susținător UMB, doar îi apreciez pe cei care muncesc!

alecu26

Si aldesa-comsa muncesc. Inca gratis. Au facut un ecoduct si un nod rutier pe banii lor.
Drumurile noastre POATE;

cristi5

#36834
Tocmai ma gandeam ca materialul de sub DN la Holdea are minim 12m adancime, minim 26 latime, (dar latimea debleului e 26+2*n*12, unde n e panta debleului), minim 10 'lungime' (aprox latimea DN+margini pe culme, nu stiu cat o fi la baza). Deci un volum de minim 3100 mc.

Si mai ales ma gandeam ca se stia de acest volum inca din faza de licitatie (sau chiar SF), pentru ca cu sau fara descarcare, volumul e aproximativ acelasi (punctul de intersectie A cu DN nu s-a schimbat). La descarcare e mai mare pt ca trebuie sapata breteaua.

Oare au prevazut in proiect sa foloseasca acest material? Poate in zone in care exista contract? Sau merge la groapa de imprumut?

horatiu.cosma

^
Nu știu cum ai făcut calculele, dar îți zic eu valoarea aproximativă de pământ super ok pentru umpluturi ce va fi escavat de acolo: 300.000 de metri cubi. Este absolut evident că orice ofertant care a venit la licitația asta i-a considerat din start ca și pământ de umplutură și că țopăiala CNAIR care a ținut mai bine de 3 ani de la pornirea lucrărilor până la ultimul AC de la Holdea a cam ținut blocată posibilitatea ca acea umplutură să fie utilizată, obligând constructorul să găsească o altă sursă de umplutură nebugetată inițial. Și uite cum "constructorii neromâni și răi" fac claim-uri împotriva interesului național  :lol:.

flashu74

Buna.
Deși nu pare din numărul de postări, urmăresc acest forum aproape de la început (2011). Locuind în zonă  am avut ocazia
să văd crescând toate segmentele de autostradă de la Orăștie la Holdea. Acesta era modul meu de a-mi petrece o parte din timpul liber.
Pot spune că dintre toate loturile văzute, UMB construiește (după părerea mea) cel mai sistematic și îngrijit (nu știu calitativ deoarece nu sunt de specialitate). Și aici mă refer atât la firul autostrăzii
cât și la zona din jur. Sunt singurii care au reparat cât de cât DJ pe care transportă material. Pentru că lucrează organizat, îngrijit și pentru că lucrează cu anjați proprii, în topul meu personal îi poziționez pe primul loc.
Ar merita pentru asta un coeficient supraunitar pentru viitoare licitații.

ddfab

Quote from: flashu74 on November 07, 2017, 11:49:43 AM
Buna.
Deși nu pare din numărul de postări, urmăresc acest forum aproape de la început (2011). Locuind în zonă  am avut ocazia
să văd crescând toate segmentele de autostradă de la Orăștie la Holdea. Acesta era modul meu de a-mi petrece o parte din timpul liber.


raule!!! te-ai delectat singur atatia ani si bietul rocklee nu mai face fata... :D

Ionut

Comsa trebuie să construiască și autostrada pe sub DN68A, corect? Nu doar breteaua dintre DN și A.
Sau...?

mishu77

^^ Eu cred ca lotul 3 se termina pe undeva pe unde se termina si sapatura (cam pe unde a stat parcat acel camion mai bine de 1 an ). Daca e asa clar COMSA trebuie sa faca autostrada si pe sub pasaj.