News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 64 Guests are viewing this topic.

iuli

Tunelurile si viaductele nu au cum sa fie terminate mai repede de 3 ani din momentul inceperii efective a lucrarilor. Punct!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

carutasul

Păi în ceea ce priveşte viaductele, dacă avem deja grinzile sus, nu văd de ce nu s-ar termina la anul pe lot4 ( nu ştiu timpii tehnologici dar nu cred că au cum să dureze un an. Bineînţeles, cei care sunt în domeniu pot să infirme ) . Unul singur, cel care coboară de pe deal parcă e întârziat rău, deci posibil să întârzie. Problema e într-adevăr dealul, şi nu cred că săpătura e o problemă, dar în mod sigur o să fie nevoie de diverse lucrări care şi ele o să implice turnat betoane, aici e o problemă. Părerea mea (TM) :)

alecu26

Las ca stie NRB.

Da, viaductele se pot termina lejer in 2018, inclusiv ala de la coborare de pe deal.

Si la deal la Soimus, eu zic sa zicem mersi daca se va termina si in 2019. Inca dealul ala nu a aratat ce poate. Si din ce vad, cu zeci, sute de utilaje disponibile de la Gilau si restul tronsonului, lui UMB parca ii este frica sa se apuce de el. Inca se tatoneaza...ca doi boxeri.

Si culmea, la LD3, unde totul e parfum, unde e cam clar totul....avem dubii cu privire la 2018.

Iar asta cu tunelele de la Holdea e epocala. Noi nu am facut inca nici un tunel natural de autostrada, never, ever in istorie, nu stim daca exista proiect si cum arata el, nu stim când va fi licitatia, nu stim cine se va inscrie, nu stim când va fi finalizata licitatia, nu stim daca va castiga un constructor care sa poata sa duca lucrarea la capat (remeber Corsam Corviam, EKO, si Maltauro), dar stie NRB ca in 2020, asa...cu mici semne de intrebare va fi gata.

Serios, vreau si eu ce luati voi.

De timpi tehnologici de lucru la tunel nici nu mai vorbesc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdix


LD4 are sanse in 2018. La cum evolueaza lucrurile, chiar sunt sanse reale. Sigur ca dealul Soimusului (dar nu trebuie uitat nici dealul carierei Branisca) pot fi surprize, dar sper ca nu.

LD3 are sanse in 2018. Dar acolo se pare ca Comsa a tras rau frana de mana si parca si ii patineaza ambreiajul si nu intra mai mult de a 2-a. Problemele contractuale sunt alea din 2013 incoace (ecoduct nou, descarcarea Holdea, extensie timp), dar au si probleme serioase de calitate. E posibil ca pe final 2018 sa termine.

LD2... 2020 ?? Prima cifra n-avem cum s-o ratam. De urmatoarele nu zic nimic. Ultimele 3 conduceri CNAiR au facut harcea parcea acest contract si din pacate nu parem in stare nici sa licitam ceva concret pe Sectiunea E desi in presa se avanseaza termene... avansarea unui termen, in opinia mea, depinde de ce va scoate CNAiR la licitatie (ce proiect: sf DiWi sau ce ?).

alecu26

Trebuie proiect la tunele? Pui acordul de mediu si profilul longitudinal dinainte si dupa.

Eu pana nu vad sapaturi serioase in dealul de la Soimus, pana nu vad macar care e solutia tehnica (ca nici aia nu e clara care e) nu pun nici o speranta pentru 2018 LD4.

Bogdix, ca pari in tema:

care e logica amplasarii organizarii de santier a lui UMB pe traseul autostrazii?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

La tunele, aparent timpul de execuţie, oricât o fi el, pare neglijabil faţă de timpul care va mai trece până la începerea lor :)

SILVIUFG

Ma gandesc ca poate de frica efectelor iernii, UMB nu se apuca serios de deal. Zic si eu.....  :o  Se apuca de sapat, nu apuca sa consolideze nimic. si se mai intampla altele. Vor sa aiba un sezon intreg la dispozitie, chiar daca nu dau totul gata pana in nov 2018.

cristi5

#36742
Alt motiv poate fi ca, din cate stiu, nu au AC la lilieci. Au dar n-au, ca e conditionat de mediu. Sunt ceva hartii care trebuie facute pt ca AC sa intre in vigoare. Asa ca nu pot sa atace tot dealul cum se cuvine.

Nu stiu exact ce, si pe ce site de transparenta decizionala trebuie sa apara, probabil la ANPM, poate stie cineva mai mult?

Cere cineva solutia tehnica de la deal? Planse de proiect, sa vedem si noi. Inteleg ca PT e informatie de interes public, desi CNAIR nu considera intotdeauna asa.

PS: Conform hartilor, dealul se numeste Pleș-Păuliș.

alecu26

Acea solutie a fost aprobata si prezentata in CTE. So...wtf?

Ba mai mult, e parte din Autorizatia de construire. Sau ar trebui sa fie.

Cine face onorurile sa ceara plansele? Si la CNAIR, si la ISC Hunedoara, sau cum mai sunt impartiti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

#36744
Cel putin in AC pe care le-am vazut pe site-ul MT, desenele sunt acoperite cu niste post-its. Sau poate sunt semnaturi?

http://mt.gov.ro/web14/informatii-de-interes-public/alte-informatii/interes-alte-informatii-autorizatii

bogdix



Quote from: alecu26 on November 02, 2017, 04:47:55 PM
Trebuie proiect la tunele? Pui acordul de mediu si profilul longitudinal dinainte si dupa.

care e logica amplasarii organizarii de santier a lui UMB pe traseul autostrazii?

1. Bună asta cu AM + PL. Să n-o ia prea în serios CNAiR :))

2. Au doar fabrica de mixturi asfaltice amplasata acolo langa Soimus. Organizarea lor e in Ilia. Cred ca au pus fabrica acolo fiindca tot acolo au avut-o si in 2008 cand au reabilitat DN7 si poate aveau deja ceva acord de mediu sau hartii pe amplasamentul ala inca valabile.
Cand ajung acolo o muta ei :)) La cati oameni au, o pot muta manual (o imping).

Tavi

^ tare asta cu impinsu' Bogdix:lol:
Rocklee, ceva noutati?  :D

gdaniel

#36747
Legat de atacarea dealului, eu cred ca vor sa termine pana in primavara viaductul inspre nodul Soimus (cu rampe provizorii de urcare si coborare), ca sa il poata folosi la transportul umpluturii (din deal) pentru terasamentul dintre viaduct si nod.
Doar de viaductul asta s-au apucat in forta si cum spunea multa lume, accesul din DN76 la deal e o problema..

rocklee

noutati ar fi numai sa aibe cine sa le aduca  :( ....si eu sunt curios ....dar nu mai pot merge pe acolo pentru ca nu mai am cu ce  :(

Vice33

#36749
Ce s-a întamplat? Ti s-a stricat autovehiculul...? Imi pare rau.