News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 44 Guests are viewing this topic.

runner

Cred ca acesta e un prim termen. La cati ofertanti, cel mai probabil vor prelungi perioada.

DoN

Am auzit de la cativa colegi de servici care trec zilinc pe langa "dealul cu lilieci" ca acolo pamantul ar fi foarte instabil . Este adevarat ?

adiarc

La km 276 și pe un sens și pe celălalt avem fisuri și denivelări ( pe sensul spre Sibiu, am scris ca au frezat/reasfaltat zilele trecute,tocmai din acest motiv ).Aceste fisuri datează de mult ,din timpul constructiei și se reactivează periodic, ceea ce înseamnă ca e necesara o noua refacere după modelul celeilalte din vecinătate  ( zona ex demolata  ).

Remember ce spuneam încă din 2011?Acest lot e construit dezastruos în integralitatea lui,așa ca va fii un șantier etern .Pe lângă aceasta zona,următoarea mare lucrare necesara este înlocuirea str de uzura pe banda 1 pe mari suprafețe, rezolvarea trambulinelor de la toate podurile și podețele și refacerea rosturilor de dilatație la cel puțin 6 viaducte
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

StefanCelMare

Pe secțiunea 1 Sibiu-Boița nu este nicio legătură prevăzută cu viitoare Autostradă spre Brașov?
În genul A1/A6 de la Lugoj?
O să fie interesant giratoriul Dn1/Dn7... va fi degrevat de traficul de Valea Oltului dar e posibil ca spre Valea Oltului să se meargă mai mult dinspre Brașov (pentru a intra pe A1 spre Sibiu mai repede).

Granata06

La licitatia pt PISI-1 lipseste STRABAG....

ciprebbe

i-a lua castigatorul subcontractor :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

perfidus

Strabag lipseste si de la DX12, nu a licitat pe niciun lot pentru ca au contestat la CAB.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Strabag nu participa la nicio licitatie pentru ca ataca in instanta OMT 600/2017.
Am explicat in pozitia de aseara. Vedeti aici.

Legat de nodul A1-A13, acesta este "desenat" prin studiul de fezabilitate pentru A13 Sibiu-Fagaras. Nodul va fi la Boita. Din ultimele informatii pe care le avem, la Boita va fi EXCLUSIV nod intre A1 si A13, nu va fi nod A1-DN7. Acest nod din sectiunea 1 PiSi este TEMPORAR. Repet, la Boita va fi nod A1-A13. Ramane de vazut cum se vor coordona executiile celor doua autostrazi, A1 si A13...

SILVIUFG

Quote from: StefanCelMare on October 27, 2017, 10:22:44 AM
Pe secțiunea 1 Sibiu-Boița nu este nicio legătură prevăzută cu viitoare Autostradă spre Brașov?
În genul A1/A6 de la Lugoj?
O să fie interesant giratoriul Dn1/Dn7... va fi degrevat de traficul de Valea Oltului dar e posibil ca spre Valea Oltului să se meargă mai mult dinspre Brașov (pentru a intra pe A1 spre Sibiu mai repede).

Te referi la giratoriul de la Vestem.... Pai eu daca vin din directia Brasov-Fagaras spre Sibiu pe DN 1 nu prea are rost sa ma duc la Boita pe DN 7 o distanta de 8 km cu 1 banda pe sens cand pot merge spre actuala intrare in autostrada, sunt doar 7 km si merg de un DN cu 4 benzi care, daca nu va avea nici traficul venit de pe Valea Oltului va fi destul de liber. Eu unul nu m-a duce la Boita. Eventual o data din curiozitate sa vad cum e autostrada. Daca s-ar face ceva din A13 (Avrig-Boita ) atunci da.... mergem pe la Boita. :)

alecu26

Quote from: adiarc on October 27, 2017, 10:11:48 AM
OS3 Acest lot e construit dezastruos în integralitatea lui,așa ca va fii un șantier etern .

Adiarc, rezilierea contractului a fost cel mai frumos lucru care se putea intampla lui Salini. 60 de milioane de ron, garantia, sunt o frectie fata de cat ar fi cheltuit sa stea sa termine. Doar sa stea 4 ani sa tot repare pe acolo ii costa. Si evident ca nu facea nimeni receptia finala la cat de instabil e. Si sunt doar 2 ierni trecute peste el. Pana la expirare garantie mai treceau doua.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Azi a fost emisa in sfarsit AC pentru relocarea stalpilor LEA 400 KV de la Bretea Muresana (Km 83+835 - Km 84+525), care sunt inca situati pe amplasamentul expropriat suplimentar.

27.10.2017: ",,Reglementare apropiere LEA 400kV Mintia –Arad tronson 35-37, cu Autostrada Lugoj-Deva, Lot4, Etapa II lucrări aferente culoarului de expropriere suplimentar, km 83+835–km 84+525 Secțiunea B" din obiectivul de investiție ,,Autostrada Lugoj-Deva, Lot 4, km 77+361-km 99+500 (km 100+014 )""

alecu26

Habemus ofertant la lot 5? E o specie noua de ofertant asta. Delirium Tremens Ofertantus.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Vom avea, dar mai ai de asteptat vreo ora si ceva pana la expirarea termenului.

Dominik

Imagini cu inceperea contructiei viitorului centru CIC de la Margina si alte lucrari pe lotul 2 Lugoj-Deva

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/492775607751694/
You're in Steelers Country

cristi5

#36659
Quote from: DoN on October 27, 2017, 09:33:43 AM
Am auzit de la cativa colegi de servici care trec zilinc pe langa "dealul cu lilieci" ca acolo pamantul ar fi foarte instabil . Este adevarat ?

Daca ar fi instabil l-ar fi luat demult Muresul. Dar asta nu inseamna ca e usor de construit acolo.

Scrie in AC ca trebuie respectat acordul de mediu (ce noutate!) dar cand rezolva CNAIR hartogaria de mediu, sa intre AC in vigoare???

http://mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2017/28/AC%2028-2017.pdf

Eu cred ca asteptarea pana la deschiderea completa a LD4 ar fi o naivitate pentru ca zona dealului e f putin atacata si va dura ani de zile. Nu avem probleme "doar" cu autostrazi montane, avem probleme pana si cu un deal stancos...

Nu e ideea mea dar cred ca o deschidere partiala a LD4, de la vestul dealului, cu descarcare din DN76 (sudul Bejan), poate fi o solutie, ar pune in valoare LD4 minus vreo 2 km.  Gatuirea prin Soimus nu e o problema la traficul de azi, se vede in actuala "gatuire" pe Soimus-Margina, si daca va functiona gatuirea Holdea-Margina va functiona si Soimus-Bejan. Dar siguranta circulatiei va creste enorm prin noii km de autostrada de la deal la Holdea. Pana creste traficul sa nu-l mai poata duce DN (caz in care se blocheaza si Holdea-Margina) au timp sa puna in opera proiectul de la deal...

Fireste, deasupra DN se va construi, acolo trebuie luate masuri... Dar cel mai complicat va fi cu gasirea de catre CNAIR a caii legale. Ca de obicei. La inginerii legislative gen O600 (acest OUG13 al infrastructurii) se pricep...