News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 45 Guests are viewing this topic.




rocklee

cateva imagini cu sapaturile din dealul cu lilieci ...din fuga masini ... :D























Powered by API/PUM imgur uploader

Vice33

Multumesc mult, chiar mi-ai citit gandurile care intrebau de tine :cheers: ...

rocklee

si  ultimile patru imagini cu viaductul de la soimus ...unde se vede platforma de cenusa de furnal de la culeia dinspre simeria ...



cam atat pentru ziua de azi .... : :D :thumbsup: :bye: :vroomvroom:

alexV

UMB au pus 4 grinzi pe o deschidere, altii precum Aktor sau TS sau Porr cate 5. sunt oare la fel toate grinzile astea? economie de 100 de grinzi la UMB.

mirceal

O zi buna inceputa de Simona si terminata de Rocklee. Amandoi numarul 1.

horatiu.cosma

@rocklee, m-ai speriat. Au trecut 4 zile de la ultimul update pe LD4 și tu de obicei ai o frecvență mai bună  :lol:. Mi-ai dat de lucru nu glumă pe Sinteza autostrăzilor, dar reușesc cu chiu cu vai să o țin la zi. Când o să vreau să îmi iau concediu, o să vorbesc prima dată cu tine, și apoi la muncă  :D.

cristi5

#36294
Rocklee, pe langa ca iti apreciez munca desi nu o spun prea des, vreau sa spun cateva lucruri
- ma simt onorat ca folosesti uploader-ul, l-am facut cu gandul la tine :)
- de cand il folosesti, postarile tale se incarca mult mai rapid (pentru ca pune pe forum o versiune mai mica, si cea full e accesibila)
- cred ca ar fi fain in perioada asta daca cumva ai putea ajunge pana la Holdea, in loc de UMB, uneori :) Numai daca se poate... Inteleg ca se intampla multe acolo :)

Quest

Vorbind de Holdea, daca Comsa a turnat la pasaj placa de beton peste armatura deja pusa (pozele lui Gruiarew), atunci asta e o dovada ca lucrurile merg in linie dreapta.

Cristi, m-am uitat la documente din linkurile de ANPM puse de tine ieri, la temerile mele vizavi de ce se va face la Holdea.
Am 'lins' aseara 600 pagini ale acestui document:
"Studiu de evaluare adecvata ptr proiectul A Lgj Dv si drum de leg la centura Lgj"

Pag 94
Solutii ptr asig si mentinerea permeabilitatii carnivorelor mari
Ecoduct #1
2 tunele (368 m si 1760 m)
Viaduct la km 53+394 - km 53+516  (121 m)

Ecoduct #2
Viaduct peste CF la km 51+605 - km 52+680 (1091.5 m)

Ecoduct #3
Viaduct la km 48+005 - km 48+329 (353 m)

Vorbeste si despre cele 2 eco de pe LD3 cit si despre mini tunelul de pe LD4


Pag 172
defrisarile la tuneluri

Pag 367
Prezentarea alternativelor de solutii complexe ecoduct #1
Solutia 1 green bridge
Soluta 2 supratraversare tunel- viaduct- tunel
(propune solutia cu tuneluri, ca fiind mai potrivita)

Daca documentul este o trecere in revista a ceva ce s-a stabilit cu toate partile de fata (adica si ONG-urile de mediu, mentionate ca parte negocianta), atunci solutia de la Holdea e batuta in cuie: tuneluri.
Common sense will get you far !

Ionut

Nu ai ce sa vezi în plus. Oricum a plouat mult si nu vei putea intra pe teren. Sau poate ai cizme. :) Pozează cât poti de în detaliu devierea DN68A. Viaductul metalic. Si vezi și înspre est cât s-a avansat la săpătura în giratoriu și breteaua estica dacă nu e noroi cât casa.

Umbla o vorba prin târg ca ar vrea să devieze traficul pe DN68A pe noul amplasament anul ăsta. Asta ar trebui să monitorizăm.

SkyPilot

#36297
Sunt curios ce plan are Cuc privind UMB si LD4. O tot tine pe asta cu finalizarea pana la sfarsitul anului. Coace el ceva, refuz sa cred ca poate cineva sa fie atat de idiot!

Si iarasi chestia asta:
Quote...se lucreaza la documentatie pentru proiectare si executie, pentru ultima sectiune, faimoasa sectiune cu acele viaducte pentru mamifere mari. Punctul meu de vedere il stiti destul de clar, l-am exprimat si in fata mass-media. Mi se pare, desi sunt un iubitor si un protector al mediului, dar mi se pare un pic aberant ca pentru faptul ca pe acolo ar trece niste mamifere mari, respectiv ursi sa suplimentam costurile unui tronson de 7 km cu 180 milioane de euro.
Omul chiar nu intelege ca motivul tunelelor este altul, iar chestia cu ursii este doar un avantaj suplimentar al solutiei?

Ionut

Este atat de idiot.
De fapt nu este idiot in primul rand, e un politruc incapabil si mincinos, sluga de partid.

Alta intrebare!

Revenim la A1.

udar

Quote from: gruiarew on October 08, 2017, 02:42:34 AM
Trec eu la Holdea. Vreți să vedeți ceva anume în plus de pozele care le fac de fiecare dată când trec pe acolo?
La grind mai poti vedea daca sa mai miscat ceva langa pasaj CF  ca de 1 an totul este la fel.......problema cu izvorul


Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk