Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Ionut

Eu nu inteleg pe ce proiect liciteaza.
Imi spune cineva?
Ce o sa ceara la licitație??? Vreau si eu tunel de aici si pana aici?

GDPR

Numai ca nu mai sunt tuneluri pentru ursi, ci viaducte pentru ursi. Mi se pare corect ca nu mai baga ursul in subteran. :lol:

vancouver

#36242
De unde stiti voi ca nu mai sunt tuneluri?

:lol:PS. Evident tunele pentru masini, nu pentru ursi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

patratel_ro

Il vom relicita licita ... cand domnu Cuc? La inceputul anului tot aici eram ...se tot gandeste el ca e prea scump, sau cum sa faca, sau ce tot asteapta ca nu inteleg?   

vancouver

Nu, la inceputul anului nu eram tot aici, incetati sa vorbiti aiurea. In august 2017 abia s-a reziliat cu Salini zona 2E, fara reziliere nu se putea vorbi de nici o licitatie. Iar daca ministrul vorbeste de relicitare e clar ca documentatia este in faza avansata, probibil se incarca in curand in SEAP. Stiu ca "in curand" la CNAIR poate fi si 3 luni. Dar comparat cu cei 7 ani in care nu s-a facut nimic pe sectiunea 2E, desi se stia ca trebuie refacut proiectul, 3 luni sunt inca ok.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

patratel_ro

Ok, scuze, eu am ramas cu ideea ca la inceputul anului (2017) a afirmat domnul Cuc "ca de fapt nu sunt ursi pe acolo" si deci nu trebuie tunelurile. Sper sa isi asume cineva termenul asta de lansare a licitatiei pana la sfarsitul anului 2017 pentru ca pe noi ne intereseaza, la urma urmei, sa fie gata cat mai repede, nu cine ce a declarat si de ce.  :) :)

Ionut

Mai oameni buni, intreb a treia ora, ce documentație pentru licitație? Ce scrie in ea? Pe ce baza se lanseaza executia?

patratel_ro

Poate a primit-o gratuit de la Salini, sau poate au uitat subalterni sa il informeze ca nu au SF-ul...Cel mai rau e ca o sa treaca si anul viitor fara sa vedem miscare pe portiunea aia.

GDPR

Quote from: vancouver on October 06, 2017, 04:26:34 PM
De unde stiti voi ca nu mai sunt tuneluri?

Pai ne zice chiar domnu' Cuc: ,,Se lucrează la documentație pentru lansare, pentru proiectare și execuție petru ultima secțiune, faimoasa secţiune cu viaducte pentru mamifere mari"  :rofl:

Vorba aia: Care e diferenta dintre un tunel si un viaduct? Raspuns: un tunel!

cristi5

Eu cred ca va licita design&build pe baza SFului initial cu specificatia ca debleurile X si Y se inlocuiesc cu tunel conform AM (care daca imi amintesc bine e destul de precis in legatura cu pozitia tunelurilor)

Tunelurile permit si coborarea liniei rosii, sper ca o sa lase proiectantului suficienta libertate.

E o veste buna zic eu.

GDPR

Si cum o sa apara in listele de cantitati, 1 bucata tunel?

cristi5

#36251
^ Tunel forat de lungime x cu profilul din standardul romanesc y + detaliile din acordul de mediu.

Restul listei de cantitati se poate face la proiectare banuiesc.

Intrebarea e daca sunt suficiente informatii ca sa se poata licita. Parca s-au facut studii geo acolo?

Ionut

Hai lasă cantitățile. Dar studiul geotehnic? Prin ce forezi, stie cineva?

rocklee

poate ne spune si ne lamureste ...teea ...ca de mult nu si mai dat cu parerea pe aici .... :)

despre cuc ....si celelalte pasari...din cnair ...nimic de spus ...

pbh

Comparativ cu PiSi loturile 2,3,4 aici este parfum ;). Iar in legatura cu intrebarea "prin ce vor fora?" au o singura certitudine.... prin (in) intuneric.
Iar 180mil pentru 7 km din care 4 de tunel fata de 240mil 15km lot 3 cu 2 viaducte,2 noduri si 2 ecoducte prapadite, nu pare mult.